OPn ongelma kuluttajien varallisuudesta.

Anonyymi-ap

Uutisissa oli, että Osuuspankissa on kuluttajien varallisuuta tilillä 50 miljardia euroa. On siinä pankilla ongelma. Kannattaa kuitenkin muistaa, että valtaosalla määrä on maksimissaan joitakin tonneja, enemmin satasia. Isohan sekin ryhmä on jolla on kymmeniätuhansia tai ehkä satoja tonneja. Joillakin kymmenyksillä ehkä. enemmän.

4

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko aloittajan ongelma syysloma?

• Anonyymi

Ongelmahan on se, että ne rahat makaavat siellä tilillä, eikä elvyttämässä Suomen taloutta. Firmoja kupsahtelee tiheään, kun ihmiset eivät osta mitään.
      Hallitus on tehnyt Suomesta älä-osta-mitään-maan.

• Anonyymi

Aloittajan kommentti

Itse olen kyseisen pankin omistaja-asiakas. Bonustilillä on viimeisen tsekkauksen jälkeen vajaa 60€. Palvelumaksuja olen maksanut viimeksi aika tarkkaan kaksi vuotta sitten, ja silloinkin alle 2€

Minulla ei ole mainittavia rahoja. Mutta pitäisikö minun pistää rahaa palamaan vain sen takia, että muiden olo paranisi. Minulla on oman elämäni märkä unelma, ja siihen tähtään. Olen sina tehnyt duunia muille ilmaiseksi ja haluan tehdä siitä lopun.

• Anonyymi

Se ”valtaosa”, jolla on vain satasia rahaa on kuitenkin vain 10-20% asiakkaista. Oikeasti suurimmalla osalla ihmisiä on rahaa kuitenkin edes jonkun verran. Siis puhutaan tonneista tai kymmennestä. Vanhemmilla ihmisillä sitten usein enemmänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      421
      3558
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      114
      2635
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      3
      2401
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      40
      2209
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      8
      2132
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      17
      1975
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1607
    8. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      75
      1549
    9. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      45
      1507
    10. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      53
      1390
    Aihe