Miksi myyvät ylihinnalla ruokaa?
K citymarket!!!!
40
935
Vastaukset
- Anonyymi
Kapitalismi on varmaan vastaus
- Anonyymi
En usko että tästä on kyse
- Anonyymi
Paska kauppa
- Anonyymi
Liian kallis kauppa.
- Anonyymi
Lidli on ylihintainen
- Anonyymi
Ei ole. Halvin kauppa.
- AnonyymiUUSI
Olen vähentänyt Lidl:ssä käyntiä. johtuu siitä että melkein kaikki tarjoukset on mennyt Äpille.
- Anonyymi
Leipä on kallista sittarissa.saman tuotteen saa toisesta kaupasta puolet edullisemmin.
- Anonyymi
Kitymarket on edullinen paikka, verratkaapa vaikka Prisman hintoja!!
- Anonyymi
Ei ole kilpailijaa lähellä. Eteläpuolella on liian vähän kilpailua, kun kaikki keskittää kaupungin pohjoispuolelle. S-market on vielä kalliimpi.
- Anonyymi
Kitumarkettiin siis! Mars Mars!
- AnonyymiUUSI
En mee oon kitupiikki
- Anonyymi
Ei kyllä myy ylihintaista , ainakaan lohta.
Kokonainen kirjolohi maksoi Citymarketissa 5,99 kilo.
Tuolla hinnalla voi köyhäkin jo ostaa kalaa. - Anonyymi
Ei ole pakko ostaa, jos on ylihinnoiteltu.
- Anonyymi
Kyllä se melko pakko on, jos asuu eteläpuolella, eikä ole autoa jolla menisi havempiin. Eikä se silloin ole halvempi, jos joutuu matkaan käyttämään hinnaneron.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se melko pakko on, jos asuu eteläpuolella, eikä ole autoa jolla menisi havempiin. Eikä se silloin ole halvempi, jos joutuu matkaan käyttämään hinnaneron.
Pyörä on keksitty. Vaivaiset neljä kilometriä prismaan ja lidliin niin laiskuus siinä tapaa eikä mikään muu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörä on keksitty. Vaivaiset neljä kilometriä prismaan ja lidliin niin laiskuus siinä tapaa eikä mikään muu
Neljä kilometriä🤣 -70 luvulla kauppaan oli matkaa 6km ja jalan kävimme kaupassa, -70 luvun lopulla saimme polkupyörän talouteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä kilometriä🤣 -70 luvulla kauppaan oli matkaa 6km ja jalan kävimme kaupassa, -70 luvun lopulla saimme polkupyörän talouteen.
Ei tosiaankaan kannata lähteä hinnan takia pyöräilemään tuollaista matkaa. Maksaa ylihintaa ja valittaa, jospa kauppiaan hermo pettäisi jossakin vaiheessa. Kun kuulee jatkuvasti olevan kalleinkauppa, niin luulisi vituttavan joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaankaan kannata lähteä hinnan takia pyöräilemään tuollaista matkaa. Maksaa ylihintaa ja valittaa, jospa kauppiaan hermo pettäisi jossakin vaiheessa. Kun kuulee jatkuvasti olevan kalleinkauppa, niin luulisi vituttavan joskus.
Nämä K-kauppiaathan yleensä ainakin pienemmissä kaupoissa tekevät pyhäpäivisin myös itse työvuoroja palkkakuluissa säästääkseen. Siinä kassalla asiakkaitten ostoksia piippaillessaan on sitten aikaa pohtia vaikka seuraavan ässä-mersun värivaihtoehtoja.
- Anonyymi
Onko K-kaljamarketissa Imekettä, entä Löpö lonkeroista?
- Anonyymi
erwer
- Anonyymi
Turska oli tarjouksessa.
- Anonyymi
Olempa tyytyväinen että on vielä ruokaa,tulee aika että ruuasta on pulaa.
- Anonyymi
"Olempa tyytyväinen että on vielä ruokaa,tulee aika että ruuasta on pulaa."
No se ruoka ei K-kauppiaiden hyllyissä kasva.- Anonyymi
Pirkka kasvaa.
- Anonyymi
Kukapa on sellaista väittänytkään.
- Anonyymi
Olipa taas hyviä tarjouksia cittarissa.
- Anonyymi
20.00 jälkeen saa puoleen hintaan ruokoo
- Anonyymi
Mulla on paskaa housussa eli olen varmaan syönyt jotain
- Anonyymi
Sen olen huomannut, että perus ruoka ostokseni maksaa noin 50-55e sittarissa ja prismassa ne tulee maksamaan 35-40e. On CM kallis ruokakauppa
- Anonyymi
Älä höpötä. Vertailepas kauppakassi hintoja oikein kunnolla. Pitäisi tarkalleen samat tuotteet ostaa ennen kuin voi verrata kauppakassin hintoja.
- Anonyymi
Se on aina ollut hyvin kallis kauppa. Useissa tavaroissa 15-20 % sitä ylihintaa.
Kun on Prisma ja Lidl vierekkäin, niin molemmissa on kilpailun takia halpaa.
Elii meidän kylässä ei ole mitään tarvetta käydä ahnas-keskon ryöstettävänä. - AnonyymiUUSI
Sen olen huomannut että kun CM on 2 kassaa auki niin Prismassa niitä on 4 , siitä voi päätellä liikevaihdon.
- Anonyymi
Siksi kerran jotkut ostavat ylihintaan.
K:ll myös imago olla hiukan {premium] luokkaa
että ei vain luultaisi joksin halpishalliksi- Anonyymi
Köyhät valittaa muutamista senteistä
- Anonyymi
Hinta johtuu osin siitä että tukkuliike keskon pitää saada 5-10 prosentin voitto. Ja lisäksi itse kauppiaan pitää saada voittoa saman verran.
- Anonyymi
Juu S-kauppa osuuskauppa, jonka ei tarvitse tuottaa voittoa
- Anonyymi
Vaikuttais että keskolla ei mene niin hyvin kuin joskus menneinä aikoina. nimittäin velkaisuusaste yli120 prosenttia. eikä osingotkaan taida olla niin muhkeita kuten ennen.
- AnonyymiUUSI
kovatuloisin K-kauppias
- AnonyymiUUSI
Kauppiaiden näkökulmasta ylihintaa ei ole olemassakaan.
Alihinta on, ja se on alempi kuin tukkuhinta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908150
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on948008Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1726161- 125383
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585168En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛224241Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53990- 373865
- 373789
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..513637