Olet sen ansainnut, kun olet kestänyt minua niin kauan. Poistin numerosi, vaikka rakastan sinua. Ota yhteyttä, jos haluat. Täällä ollaan.
Mukavaa viikonloppua kaikesta huolimatta.
Miehelle naiselta
Yritän unohtaa
27
637
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle miehelle?
- Anonyymi
Eihän sillä ole mitään väliä, kun ei sen vertaa välittänyt että olisi viitsinyt antaa edes tunnisteita. Ei palstalla mitään aitoa ratkaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sillä ole mitään väliä, kun ei sen vertaa välittänyt että olisi viitsinyt antaa edes tunnisteita. Ei palstalla mitään aitoa ratkaista.
Joku uskoo enemmän palstaan kuin tosielämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taitaa olla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on heidän oma ongelmansa. Jos joku haluaa perustaa elämänsä ja valintansa anonyymipalstan mölinöille, niin go for it. 🤣
- Anonyymi
Minäkin rakastan sua, vaikka p*nen kauniita naisia. Ilmoittele, jos haluat joskus isoa ja paksua kokea.
- Anonyymi
Ohho
- Anonyymi
Hanki se numero uudestaan ja laita suoraan viestillä rakkaudentunnustus.
- Anonyymi
Et sinä häntä rakasta jos numeron poistit. Aivan puppua tuollainen.,
- Anonyymi
Jos yritti unohtaa. Ei se kyllä toimi niin.
- Anonyymi
Rakastan ja todella paljon. Joskus on vaan pakko päästää irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan ja todella paljon. Joskus on vaan pakko päästää irti.
Voi ei 😢
- Anonyymi
Minäkin poistin naisen numeron jo aikoja sitten, etten vaan häiritsisi häntä heikkoina hetkinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin poistin naisen numeron jo aikoja sitten, etten vaan häiritsisi häntä heikkoina hetkinä.
Heikkoina hetkinä minäkin viestittelen, mutta nyt näitä hetkiä on ollut liikaa. Tiedän, että jään tämän vuoksi yksin kaipaamaan. Hän ei viestejä lähetä. ap
- Anonyymi
Mukavaa viikonloppua naiselle! Numeron saa palautettua takaisin, mutta saako rakkaudenkin? Toivottavasti! m>n
- Anonyymi
Jos hän kertoisi, että rakastaa.. olisin hänen ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän kertoisi, että rakastaa.. olisin hänen ❤️
Kerrotko tähän jotain...että kenen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko tähän jotain...että kenen?
Olen kertonut irl tunteeni, joten en voi muuta tehdä. Hänen pitäisi nyt tulla hieman vastaan, jos jotain haluaa. Hän on kieltänyt tunteet, joten pakko uskoa toisen sanoja.
- Anonyymi
Hän ei rakasta.
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
Lopullinen ja viimeinen toivotus
- Anonyymi
Sovitaan niin 😭
- Anonyymi
Lopullinen pitää laittaa suoraan, ei täällä.
- Anonyymi
Onko hän kekäleesi?
- Anonyymi
Puhalletaan hiillos sammuksiin.
- Anonyymi
Ehdottaisin seksiä meille
- Anonyymi
Ehdota sitä sitten..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565