Siinäpä se kysymys onkin. Miten itse käyttäydyt tai olet käyttäytynyt? En siis tarkoita sitä, että kertoo olevansa kiinnostunut. Mietin onko yksi mies töissä vain ystävällinen vai enemmän.
Millaisia kiinnostuksen merkkejä voisi antaa varattu mies töissä?
27
405
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oma moraali sotii niin pettämistä vastaan, että en edes katsele varattuja sillä silmällä. He ovat valintansa romanttisella rintamalla tehneet eikä ole minun asiani mennä sinne sörkkimään.
- AnonyymiUUSI
En kyllä mielestäni kirjoittanut, että aikomusta asialle mitään tehdä. Olen vaan kiinnittänyt huomiota miehen käytökseen ja mietin, onko tämä kiinnostunut vai tulkitsenko väärin häntä. Haluaisin kuulla kokemuksia ja ns merkkejä mistä voisi jotain päätellä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä mielestäni kirjoittanut, että aikomusta asialle mitään tehdä. Olen vaan kiinnittänyt huomiota miehen käytökseen ja mietin, onko tämä kiinnostunut vai tulkitsenko väärin häntä. Haluaisin kuulla kokemuksia ja ns merkkejä mistä voisi jotain päätellä?
Mitä väliä sillä on vaikka seisoisi päällään ja vannoisi rakkautta sinuun? Käske yrittämään uudestaan sitten kun on sinkku.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on vaikka seisoisi päällään ja vannoisi rakkautta sinuun? Käske yrittämään uudestaan sitten kun on sinkku.
Jos mies ”yrittäisi” niin eikai tällaista aloitusta tekisi, jos asia olisi niin selvä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies ”yrittäisi” niin eikai tällaista aloitusta tekisi, jos asia olisi niin selvä..
Kulta pieni, jos mies on valmis vikittelemään muita parisuhteessa ollessaan, et sinä ole mikään poikkeus. Koskaan et voisi siihen mieheen luottaa.
Vaikka olisi kuinka selvä, oikea vastaus tuollaisessa tilanteessa on, että käskee yrittämään uudestaan vasta sitten kun on sinkku.
- AnonyymiUUSI
katukaupan hinta on 200 euroa
onko se riittävä kiinnostuksen merkki?
jos ollaan sisätiloissa voi mies antaa jopa 400 euroa - AnonyymiUUSI
Riippuu tosi paljon hänen luonteesta. Itse katson silmiin eri tavalla kuin muita, puhun lempeästi, olen tosi ystävällinen, pyrin tekemään hänen hyväksi asioita yms. Joskus myös vähän ujostelen.
Tässä aikaisempi ketju, jossa paljon eri merkkejä: https://keskustelu.suomi24.fi/t/19097615/mista-tietaa-etta-mies-on-kiinnostunut - AnonyymiUUSI
Vaihtoehdoista pahin mahdollinen oli kiinnostunu tai ei
- AnonyymiUUSI
Ei sun tartte selitellä, senkin hieno nuotit nainen.
https://m.youtube.com/watch?v=ABGPMw_ir08- AnonyymiUUSI
Sävelineen...........
- AnonyymiUUSI
Jaa-a. Ero taitaa olla aika pieni, että onko vain ystävällinen vai kiinnostunut. Miten käyttäytyy muiden kanssa töissä? Katse ja kehonkieli voi kertoa jotakin.
- AnonyymiUUSI
Työskennellään isossa työyhteisössä ja työnsä puolesta oltava sosiaalinen. Muiden seurassa minusta äänekkäämpi. Minun seurassani hän on rauhallisempi ja puhuu sellaisella rauhallisella / lempeällä äänellä.
- Tulee käymään usein juttusilla.
- Kuuntelee asioitani ja kommentoi, sekä nauraa usein jutuilleni.
- kiusoittelee (ei mitään seksuaalista tai koskettele)
- on avulias ja kannustava, kehuu usein töitäni.
- ei olla fb kavereita, mutta jostain syystä näkee julkaisuni esim jossain ryhmässä ja ottaa puheeksi.
- jos kerron pitäväni jostain / haluavani aloittaa jonkun harrastuksen on usein samaa mieltä / haluaa myös
- haaveilee ainakin yhdestä samasta asiasta
- joskus vahingossa kosketetaan, jos antaa jonkun tavaran tai paperin. Siis sormilla tmv.
- katsoo usein ja etenkin jos puhun jonkun toisen kanssa. Joskus jäänyt tuijottamaan ja kun katson kääntää pään pois.
- Ei puhu vaimosta koskaan mitään. Kertoo vaan mitä tekee lasten kanssa.
Voihan se olla, että mies on vain ystävällinen. Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työskennellään isossa työyhteisössä ja työnsä puolesta oltava sosiaalinen. Muiden seurassa minusta äänekkäämpi. Minun seurassani hän on rauhallisempi ja puhuu sellaisella rauhallisella / lempeällä äänellä.
- ei olla fb kavereita, mutta jostain syystä näkee julkaisuni esim jossain ryhmässä ja ottaa puheeksi.
- jos kerron pitäväni jostain / haluavani aloittaa jonkun harrastuksen on usein samaa mieltä / haluaa myös
- joskus vahingossa kosketetaan, jos antaa jonkun tavaran tai paperin. Siis sormilla tmv.
- katsoo usein ja etenkin jos puhun jonkun toisen kanssa. Joskus jäänyt tuijottamaan ja kun katson kääntää pään pois.
Voihan se olla, että mies on vain ystävällinen. Ap99 %:n varmasti on ainakin jollain tasolla kiinnostunut. Aivan selvä.
Mieheltä tämä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla, että mies on vain ystävällinen. ApAika todennäköisesti kiinnostunut jollakin tasolla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
99 %:n varmasti on ainakin jollain tasolla kiinnostunut. Aivan selvä.
Mieheltä tämä.Mutta toisaalta ei kyllä tule koskaan todella lähelle, istuu usein vastapäätä tai kääntyneenä minuun päin. Jättää esim tuolin väliin. Ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toisaalta ei kyllä tule koskaan todella lähelle, istuu usein vastapäätä tai kääntyneenä minuun päin. Jättää esim tuolin väliin. Ap
Tuo on mitätön asia, verrattuna moniin mainitsemiisi verrattuna. Itsekkin jättäisin, etten olisi liian tunkeileva.
- AnonyymiUUSI
Olen noussut keskipäivän aikaan pöydälleni seisomaan, osoittanut pohjoiseen ja äännellyt kuin lapinriekko.
- AnonyymiUUSI
Olisi vielä kiinnostavaa kuulla miesten kommentteja. Ap
- AnonyymiUUSI
Olisi kiinnostavaa kuulla miksi otsikossa on varattu sana. Mies voi olla kiinnostunut ja sinä et välttämättä tiedä hölkäsenpöläystä hänen elämästään. Luulo ei ole tiedon... Mitä jos kysyt suoraan 😱
- AnonyymiUUSI
Ehkä palstalla ei ole kovin montaa miestä, joka haluaa pelailla muiden kanssa parisuhteessa olleessaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa kuulla miksi otsikossa on varattu sana. Mies voi olla kiinnostunut ja sinä et välttämättä tiedä hölkäsenpöläystä hänen elämästään. Luulo ei ole tiedon... Mitä jos kysyt suoraan 😱
En ole koskaan saanut kokea tuota, että "nainen" tulee kysymään suoraan: Haluutsä mua?
- AnonyymiUUSI
Samat "merkit" kuin kaikkialla muuallakin, siis "flirttailu". Lähinnä kaksimielisyydet eli sanallinen hyväily sekä katselemien eli visualinen hyväily. Vaikka kaunotar paljastelisi ainoastaan nilkkansa, niin niitä pitää ihailla, kieli pitkällä, eikä mene aikaakaan kun hän jo sipsuttelee minihameessa koipireidet paljaina.
- AnonyymiUUSI
No ei tämä mies ole kyllä sellainen. Todella kohtelias ja sellainen herkkä ja vähän ujompi mies ehkä. Ei vaikuta millekään pelailijalle. Ap
- AnonyymiUUSI
Jos on kotona viileämpi jakso niin saattaa olla tutkaimet avoinna varapatjan metsästystä varten. Välttämättä ei sen kummempaa ole.
- AnonyymiUUSI
En anna mitään kiinnostuksen merkkejä missään paikassa. Jos joku on minusta kiinnostunut hän antaa merkit siihen itse.
- AnonyymiUUSI
Työpaikat ovat työn tekemistä varten. Jos on aikaa kiinnostuksen osoituksia viritellä, niin on liian vähän töitä. Esihenkilöille ilmoituksia näissä tapauksissa. Varoitukset meetoo-hengessä rauhoittaa vähän viriilimmänkin miehen ruotuun ja opettaa asianmukaista nöyryyttä. Älkää antako hyvät naiset miestolvanoiden pilailla kustannuksellanne!
- AnonyymiUUSI
Eniten ollaan seksuaalisesti uteliaita lähipiiriläisten kesken, toisella sijalla on se paikka jossa päivät vietetään (koulut, oppilaitokset, armeija, työpaikat).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O452301Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on392094Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2041626Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn661607Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok851370Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s31352- 141336
- 181324
Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81281Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191234