Itselleni naisystävä, jonka kanssa voisi kokeilla tutkiskella omaa seksuaalisuuttaan. Ensisijaisesti ystävää, jonka kanssa voisi harrastaa, käydä jossain lomareissulla, risteilyllä, kylpylässä ja sen sellaista, ja jos kemiat kohtaa, niin sitten jotain muutakin.
Toki toivoisin, että toisella olisi kokemusta tai kovasti kiinnostusta kokeilla tällaistakin ystävyyttä. Ongelmana on, että en koskaan uskalla lähestyä kiinnostavia naisia, vaikka olen kyllä flirttailuakin kohdannut. Mietin usein, mistä ihmeestä naiset löytävät toisiaan?
Kaukainen haaveeni olisi löytää
14
1254
Vastaukset
- Anonyymi
Ja en siis ole etsimässä vakituista parisuhdetta, vaan jotain "kevyempää".
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta. Minkä ikäinen olet? Minä olen 39v. ja minulla ei ole aikaisempaa kokemusta naisten kanssa seksistä, joten voisi sanoa että itsekin olen tutkiskelemassa omaa seksuaalisuuttani.
- Anonyymi00014
Joko siellä taas vajakilla alkoi spedet näyttäytyä kangastuksina? Lääkitys kuntoon nyt luuseri!
- Anonyymi
Moi oon Tampereella ja etsin myös pano seuraa naisista
- Anonyymi00015
Hyppää sinä jojoon vajakki.
Oi meitä on paljon. Viestiä mulle, please naiset.
- Anonyymi00007
No, oletteko löytänyt? Tai jonkun paikan josta löytyisi.. Naisseuraa.. Täällä 38v Uudeltamaalta.
- Anonyymi00008
Täällä olisi N57 ja kiinnostunut juuri tuollaisesta ystävyydestä. Aiempaa kokemusta naisista ei ole, mutta halukas kokeilemaan. Minkä ikäinen olet ja mistä päin ?
- Anonyymi00012
Spede niuvanniemen suljetulta tietenkin buaahaa
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Spede niuvanniemen suljetulta tietenkin buaahaa
Niinhän sinä olet ja siellä pysytkin.
- Anonyymi00009
Samoilla ajatuksilla liikkeellä. En koskaan uskalla lähestyä kiinnostavia naisia, ja haluaisinkin ensisijaisesti ystävyyspohjalta lähteä tutkiskelemaan asiaa. Ikää on 52 v, eikä ole mitään kokemusta naisten välisestä suhteesta. Parastahan juuri olisi, jos molemmilla olisi sama lähtökohta, eli halu tutkiskella omaa seksuaalisuutta, jos kemiat kohtaa.
Mulle voi laittaa viestiä kikis tämä nimimerkki
- Anonyymi00013
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708