Itselleni naisystävä, jonka kanssa voisi kokeilla tutkiskella omaa seksuaalisuuttaan. Ensisijaisesti ystävää, jonka kanssa voisi harrastaa, käydä jossain lomareissulla, risteilyllä, kylpylässä ja sen sellaista, ja jos kemiat kohtaa, niin sitten jotain muutakin.
Toki toivoisin, että toisella olisi kokemusta tai kovasti kiinnostusta kokeilla tällaistakin ystävyyttä. Ongelmana on, että en koskaan uskalla lähestyä kiinnostavia naisia, vaikka olen kyllä flirttailuakin kohdannut. Mietin usein, mistä ihmeestä naiset löytävät toisiaan?
Kaukainen haaveeni olisi löytää
15
735
Vastaukset
- Anonyymi
Ja en siis ole etsimässä vakituista parisuhdetta, vaan jotain "kevyempää".
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta. Minkä ikäinen olet? Minä olen 39v. ja minulla ei ole aikaisempaa kokemusta naisten kanssa seksistä, joten voisi sanoa että itsekin olen tutkiskelemassa omaa seksuaalisuuttani.
- Anonyymi00010
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
Joko siellä taas vajakilla alkoi spedet näyttäytyä kangastuksina? Lääkitys kuntoon nyt luuseri!
- Anonyymi
Moi oon Tampereella ja etsin myös pano seuraa naisista
- Anonyymi00011
Hyppää tammerkoskeen hönö
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hyppää tammerkoskeen hönö
Hyppää sinä jojoon vajakki.
Oi meitä on paljon. Viestiä mulle, please naiset.
- Anonyymi00007
No, oletteko löytänyt? Tai jonkun paikan josta löytyisi.. Naisseuraa.. Täällä 38v Uudeltamaalta.
- Anonyymi00008
Täällä olisi N57 ja kiinnostunut juuri tuollaisesta ystävyydestä. Aiempaa kokemusta naisista ei ole, mutta halukas kokeilemaan. Minkä ikäinen olet ja mistä päin ?
- Anonyymi00012
Spede niuvanniemen suljetulta tietenkin buaahaa
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Spede niuvanniemen suljetulta tietenkin buaahaa
Niinhän sinä olet ja siellä pysytkin.
- Anonyymi00009
Samoilla ajatuksilla liikkeellä. En koskaan uskalla lähestyä kiinnostavia naisia, ja haluaisinkin ensisijaisesti ystävyyspohjalta lähteä tutkiskelemaan asiaa. Ikää on 52 v, eikä ole mitään kokemusta naisten välisestä suhteesta. Parastahan juuri olisi, jos molemmilla olisi sama lähtökohta, eli halu tutkiskella omaa seksuaalisuutta, jos kemiat kohtaa.
Mulle voi laittaa viestiä kikis tämä nimimerkki
- Anonyymi00013
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi665916Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3465733Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061