Miestä Miehelle

Löytyiskö miehelle kaveria. Alkuun tutustuttais vaikka viesteillä ja kävelylenkeillä. Jos kipinöi runkkaus ja suuseksi kävis. Jos haluat panna sekin käy.

14

667

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä löytyy noilla kriteereillä :-)

• Mistä päin löytyis. Minä hki

• Anonyymi

Voisi löytyä. Missäpäin olet?

• Helsinki

• Anonyymi

Buaahaa sää mää ja bää buaahaa. Vitun dorka sä oot idiootti.

• Anonyymi
        markankömö kirjoitti:

Helsinki

Mihin kaikki miesten miehet ovat kadonneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin kaikki miesten miehet ovat kadonneet.

Ei mihinkään, on meitä vielä. Tuolta niuvanniemen asukilta vois kyllä joku muuttaa nenänniiston niskanpuolelta tapahtuvaksi. Jos se sattuu liikkumaan nyrkin kantamalla👺

• Anonyymi

Missä päin

• Helsinki

• markankömö kirjoitti:

Helsinki

Pylly ja kulli karvat ajeltu.

• Anonyymi

Kävelylenkille mentiin aluksi, käveltiin juteltiin
      seksistäkin, katsoin siinä kaverin verkkareiden edustaa pullotti mukavasti.
      Olkoi minunkin muna kovettua, katsoimme toisiamme, lähestyimme, painaudumme vasten
      kalu tuntui omaani vasten.

• Anonyymi

Olen 62 vuotias (hetero kulisseissa oikeasti bi) ukkomies ollut 40 vuotta naimisissa yhden ja saman naisen kanssa ja ihan alkuaikoja lukuunottamatta uskollinen vaimolleni.
      Ihan nuoresta asti olen tiedostanut olevani bi, en ihastu miehiin, eikä miehet ole mielestäni hyvännäköisiä juuri koskaan,mutta miesten ylävartalo ja varsinkin kulli minua kiihottaa. Teininä minulla on jotain yhteisiä kullin vertailu ja runkku kokemuksia saman sukupuolen kanssa, aikuisikäisenä ei.
      Olen torjunut 40 vuotta miehiin suuntautuvat haluni päättäväisesti, mutta nyt vanhana olen alkanut miettimään, että pitäisi tuo sentään kerran elämässä saada kokea miltä toisen miehen elin tuntuu kädessä ja suussa sekä miltä tuntuu kun oma kulli on toisen miehen kädessä ja ehkä myös suussa, anaalihommat ei kiinnosta ei kumpaankaan suuntaan. Olen siisti vain lievästi ylipainoinen kaveri ja tulossa reilun viikon päästä viikon Turun työkeikalle, eli olisiko turun seudulla joku vastaavassa tilanteessa oleva kaveri joka olisi halukas kokeilemaan toisen miehen kosketuksen.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      225
      2960
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      182
      2596
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      110
      1227
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      135
      1144
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1078
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1055
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      287
      1050
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      343
      1013
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      959
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      798
    Aihe