Löytyiskö miehelle kaveria. Alkuun tutustuttais vaikka viesteillä ja kävelylenkeillä. Jos kipinöi runkkaus ja suuseksi kävis. Jos haluat panna sekin käy.
Miestä Miehelle
13
616
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä löytyy noilla kriteereillä :-)
- Anonyymi
Voisi löytyä. Missäpäin olet?
- Anonyymi
Buaahaa sää mää ja bää buaahaa. Vitun dorka sä oot idiootti.
- Anonyymi
markankömö kirjoitti:
Helsinki
Mihin kaikki miesten miehet ovat kadonneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin kaikki miesten miehet ovat kadonneet.
Ei mihinkään, on meitä vielä. Tuolta niuvanniemen asukilta vois kyllä joku muuttaa nenänniiston niskanpuolelta tapahtuvaksi. Jos se sattuu liikkumaan nyrkin kantamalla👺
- Anonyymi
Missä päin
- Anonyymi
Kävelylenkille mentiin aluksi, käveltiin juteltiin
seksistäkin, katsoin siinä kaverin verkkareiden edustaa pullotti mukavasti.
Olkoi minunkin muna kovettua, katsoimme toisiamme, lähestyimme, painaudumme vasten
kalu tuntui omaani vasten. - Anonyymi
Olen 62 vuotias (hetero kulisseissa oikeasti bi) ukkomies ollut 40 vuotta naimisissa yhden ja saman naisen kanssa ja ihan alkuaikoja lukuunottamatta uskollinen vaimolleni.
Ihan nuoresta asti olen tiedostanut olevani bi, en ihastu miehiin, eikä miehet ole mielestäni hyvännäköisiä juuri koskaan,mutta miesten ylävartalo ja varsinkin kulli minua kiihottaa. Teininä minulla on jotain yhteisiä kullin vertailu ja runkku kokemuksia saman sukupuolen kanssa, aikuisikäisenä ei.
Olen torjunut 40 vuotta miehiin suuntautuvat haluni päättäväisesti, mutta nyt vanhana olen alkanut miettimään, että pitäisi tuo sentään kerran elämässä saada kokea miltä toisen miehen elin tuntuu kädessä ja suussa sekä miltä tuntuu kun oma kulli on toisen miehen kädessä ja ehkä myös suussa, anaalihommat ei kiinnosta ei kumpaankaan suuntaan. Olen siisti vain lievästi ylipainoinen kaveri ja tulossa reilun viikon päästä viikon Turun työkeikalle, eli olisiko turun seudulla joku vastaavassa tilanteessa oleva kaveri joka olisi halukas kokeilemaan toisen miehen kosketuksen.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741