Miestä Miehelle

Löytyiskö miehelle kaveria. Alkuun tutustuttais vaikka viesteillä ja kävelylenkeillä. Jos kipinöi runkkaus ja suuseksi kävis. Jos haluat panna sekin käy.

69

2150

Vastaukset 69

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä löytyy noilla kriteereillä :-)

• Mistä päin löytyis. Minä hki

• Anonyymi00070

Riihimäki 72 v

• Anonyymi

Voisi löytyä. Missäpäin olet?

• Helsinki

• Anonyymi

Buaahaa sää mää ja bää buaahaa. Vitun dorka sä oot idiootti.

• Anonyymi
        markankömö kirjoitti:

Helsinki

Mihin kaikki miesten miehet ovat kadonneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin kaikki miesten miehet ovat kadonneet.

Ei mihinkään, on meitä vielä. Tuolta niuvanniemen asukilta vois kyllä joku muuttaa nenänniiston niskanpuolelta tapahtuvaksi. Jos se sattuu liikkumaan nyrkin kantamalla👺

• Anonyymi00032

Pohjanmaa Pietarsaari

• Anonyymi00048
        Anonyymi kirjoitti:

Buaahaa sää mää ja bää buaahaa. Vitun dorka sä oot idiootti.

Mene nyt kuitenkin tekee mieli kokoajan mutta valitettavasti emme nussi sinua oot niin ruma ja kuitenkin haukut homoja

• Anonyymi00073
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Pohjanmaa Pietarsaari

Kokkolassa olis kans

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Kokkolassa olis kans

Voitais tavata minkä kokoinen kalu ja ikä
        Terv.Pietarsaaresta

• Anonyymi

Missä päin

• Helsinki

• markankömö kirjoitti:

Helsinki

Pylly ja kulli karvat ajeltu.

• Anonyymi

Kävelylenkille mentiin aluksi, käveltiin juteltiin
      seksistäkin, katsoin siinä kaverin verkkareiden edustaa pullotti mukavasti.
      Olkoi minunkin muna kovettua, katsoimme toisiamme, lähestyimme, painaudumme vasten
      kalu tuntui omaani vasten.

• Anonyymi

Olen 62 vuotias (hetero kulisseissa oikeasti bi) ukkomies ollut 40 vuotta naimisissa yhden ja saman naisen kanssa ja ihan alkuaikoja lukuunottamatta uskollinen vaimolleni.
      Ihan nuoresta asti olen tiedostanut olevani bi, en ihastu miehiin, eikä miehet ole mielestäni hyvännäköisiä juuri koskaan,mutta miesten ylävartalo ja varsinkin kulli minua kiihottaa. Teininä minulla on jotain yhteisiä kullin vertailu ja runkku kokemuksia saman sukupuolen kanssa, aikuisikäisenä ei.
      Olen torjunut 40 vuotta miehiin suuntautuvat haluni päättäväisesti, mutta nyt vanhana olen alkanut miettimään, että pitäisi tuo sentään kerran elämässä saada kokea miltä toisen miehen elin tuntuu kädessä ja suussa sekä miltä tuntuu kun oma kulli on toisen miehen kädessä ja ehkä myös suussa, anaalihommat ei kiinnosta ei kumpaankaan suuntaan. Olen siisti vain lievästi ylipainoinen kaveri ja tulossa reilun viikon päästä viikon Turun työkeikalle, eli olisiko turun seudulla joku vastaavassa tilanteessa oleva kaveri joka olisi halukas kokeilemaan toisen miehen kosketuksen.

• Anonyymi00021

Kaveria kävelylenkille, siinä tutustuis juteltisiin, missä olisi mukavia paikkoja Oulussa? ukm75

• Anonyymi00022

Lähtisitkö joku päivä kahaville huoltoasemalle? Vois siinä jutella.
        M65Ou

• Anonyymi00025

Minäkin haluaisinn kävelylenkille sinun kanssa. olen yli 70v ukkomies, käyn jokapäivä kävelemässä ouluntullin nesteellä, siinä pidän tauon kahvikupposen seurassa, kiva olis jutella jonkun kanssa kahden tai vaikkapa kolmen kanssa. Olen avoin keskustelun aiheiden suhteen, yhteiskunta ja sekikin puheen aiheena kiinnostaa. Jos löydetään sopiva paikka voitais kosketella toisiamme ja nautiskella, kesä tulossa lämpimät ilmat kiehtoo alastomuuteen, sellaista kaipaisin.
        Löytyisköhän näin kaveria.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Lähtisitkö joku päivä kahaville huoltoasemalle? Vois siinä jutella.
        M65Ou

Tuollaiset treffit kuulostaa houkuttelevalle!

• Anonyymi00055

M 60v lähtis kävelylle.

• Kiinnostaa…. taapeli50gmail.com

• Anonyymi00023

Mistähän päin taaplari olet.

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Mistähän päin taaplari olet.

Hki

• Anonyymi00024

Tämä kiinnostaisi myös 62v bi btm ukkomiestä pk seudulta. Olen karvainen ja isokokoinen mutta se valitettavasti pieni ja siksi myös s posti os on pieniku (a) proton.me

• Anonyymi00031

Olen kokematon. Osaatko homman. Hki olen

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Olen kokematon. Osaatko homman. Hki olen

Uskon osaavani ja harjoittelu tekee mestarin…. Ota yhteyttä.

• Anonyymi00033

Naimisissa ollut yli 30 vuotta, miesten välinen seksi mielessä kauan ollut. Vähänkin mietin toista miestä alkaa seisoo saman tein. Runkaus ja suihin otto aluksi sopisi, voisin myöhemmin antaa naidakkin jos top henkisen tapaisin. Tervakosken maisemissa onnistuis tapaaminen joko luonnossa tai autossa. T. Ukm 63v

• Anonyymi00035

Täällä olisi puhdas terve 66ukm Uudeltamaalta kertaa asialla ja haluisin kokea miehen kanssa seksiä . Autossa tai luonnossa olisi kiihoittavaa touhuta kanssasi.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Täällä olisi puhdas terve 66ukm Uudeltamaalta kertaa asialla ja haluisin kokea miehen kanssa seksiä . Autossa tai luonnossa olisi kiihoittavaa touhuta kanssasi.

Alle 70v ukkomies, ekakertalainen olis kiinnostunut kokeilemaan Uudenmaan alueella. Jännittää vaan uskaltautua toteuttamaan, siisteys ja terveys tietysti nolla toleranssilla.

• Anonyymi00036

Odotan että joku ottaisi yhteyttä pk seudulla niin päästäisiin viettämään kiva seksintäyteinen kesä.
      pieniku(a)proton.me

Olen siis 62v

• Anonyymi00038

Kiihottavia juttuja, haluja olisi kohtaamiseen, koskettelu olisi mukavaa. Otettaisiin kalut esille käsi hyväilis kullin vartta, pelleja ym... Olen kovana ajatuksesta. Oulun tullissa käyn katselemassa välillä löytyiskö kaveria ukko75÷

• Anonyymi00039

Voi kun olisit pk seudulla. Voit toki kirjoitella toivoisin että joku ottaisi yhteyttä.

t. 62v
        pieniku(a)proton . me

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Voi kun olisit pk seudulla. Voit toki kirjoitella toivoisin että joku ottaisi yhteyttä.

t. 62v
        pieniku(a)proton . me

Pitkä on välimatka, ajattelen tuota sähköp,alkua "pieniku"tarkoittaako että sinun kulli on pieni? Pieni on ok, mukava.ukko75+

• Anonyymi00041

Löytyskö tampereen suunnalta ketään haluisin maistaa ja nauttia hivellä ja hieroa

• Anonyymi00042

Ikaalisista vois löytyä bi aloittelija ukm 60v.mun kalulla sais leikkiä...

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ikaalisista vois löytyä bi aloittelija ukm 60v.mun kalulla sais leikkiä...

Missä nähtäs ikaalisissa päivisin aikaa

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Missä nähtäs ikaalisissa päivisin aikaa

Pitää kattella sopivaa paikkaa ja aika että rouva on töis,ikaalisista pohjoiseen 20km on mulla kämppä jos viitsit niin kauas ajella.sais olla ihan rauhassa.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Pitää kattella sopivaa paikkaa ja aika että rouva on töis,ikaalisista pohjoiseen 20km on mulla kämppä jos viitsit niin kauas ajella.sais olla ihan rauhassa.

Kyl mä voisin oon 67v vatsakas nähtäskös ikaalis joku aamupäivä jos haluut tavata ekaks

• Anonyymi00058

Täällä olis 40v ukm melko kokematon joka haluis yli 60v miestä pohjois pirkanmaa

• Anonyymi00046

Saat olla millanen vaan.pääasia on että haluat leikkiä mun kalulla.tiistaina vois olla aikaa,riippuu töistä.

• Anonyymi00047

Katotaan tiistaina aamusella laita paikkaa mihikä päin ikaalista tuun

• Anonyymi00050

Riihimäeltä löytys 70 v

• Anonyymi00051

Täällä 70v Turusta olisi mukava tutustua ja runkata ja imeä toisiamme. Ukm70Tku

• Anonyymi00052

Helsingistä 55v., jolla aisa kovana usein. Jos haluat koskea ja kokeilla helposti seisovaa, kivikovaa kullia, niin ilmoittele. Lopputulos on hyvin runsas. M55

• Anonyymi00053

Kävely lenkki oulun pohjois puolella, kiinnostaisi saada lenkki ja juttu kaveri näin aluksi. Olen +70 170/80

• Anonyymi00054

Iho kaipaa kosketusta, sormet kaipaa kosketeltavaa. Ihanaa olis ekaa kertaa miehen kanssa. Hapuilevat kiihkeät kädet tutkimassa toistemme alastomia vartaloita. Mihin muuhun se johtaisi? Vai tarvitsisiko sen johtaa pidemmälle?

• Anonyymi00059

Ihanaa hellyyttä kahden miehen välillä. Tuntea miehen tuoksu. Maistella toisiamme. Suudella kaikkia paikkoja. Ihanaa koskettaa kielellä paljasta ihoa, olkapäitä, rintoja, vatsaa, reisiä, jalkoja...

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Ihanaa hellyyttä kahden miehen välillä. Tuntea miehen tuoksu. Maistella toisiamme. Suudella kaikkia paikkoja. Ihanaa koskettaa kielellä paljasta ihoa, olkapäitä, rintoja, vatsaa, reisiä, jalkoja...

Missä pääsis tohon käsittelyy

• Anonyymi00061

Mukavaa olisi kaikki mistä haaveilet, minäkin haluan samaa, eka kerta miehen kanssa. Voisi johtaa pitemmällekin haluja olisi tehdä ja kokeilla muutakin, kulli nous pystyyn, kun kirjoitin ja ajattelin.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Mukavaa olisi kaikki mistä haaveilet, minäkin haluan samaa, eka kerta miehen kanssa. Voisi johtaa pitemmällekin haluja olisi tehdä ja kokeilla muutakin, kulli nous pystyyn, kun kirjoitin ja ajattelin.

Oikeastaan haluaisin nauttia kaikilla aisteillani, nähdä, koskettaa, tuntea tuoksu, maistella kaikkia paikkoja sitä mukaan kun vaatteita riisutaan yksi kerrallaan, kuulla kiihkeät huokaukset. Värisyttävää nähdä kaksi kovaa kalua kovina ja toisiaan vasten. Minunkin kullini kovettui

• Anonyymi00063
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Jatkan vielä sinulle 00061. Voisi niin johtaa pidemmälle...minusta tuntuisi niin huumavalta ne ekat hetket kun tiedämme haluavamme. Ensimmäisistä kosketuksista alkaen kun vain ehkä sormemme osuvat toisiinsa kätellessä ja viipyvät kosketuksessa hetken kauemmin, ensimmäiset halaukset tai vaikka hellä jalkahieronta. Katsoisimme suoraan silmiin. Milloin estomme vain katoavat? Ja olemmekin toisissamme kiinni suudellen. Riisuen vaatteita, nuoleskellen kaikkialta. Seisoo ihan kovana kun ajattelen tuntevani ihan reisien ihon maun kielelläni ja näen kovana sykkivän kalun suoraan silmieni edessä, käteni hyväilevät ja puristelevat pakaroita. Mihin ikinä päädymmekin voisin olla jo laukeamispisteessä.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Jatkan vielä sinulle 00061. Voisi niin johtaa pidemmälle...minusta tuntuisi niin huumavalta ne ekat hetket kun tiedämme haluavamme. Ensimmäisistä kosketuksista alkaen kun vain ehkä sormemme osuvat toisiinsa kätellessä ja viipyvät kosketuksessa hetken kauemmin, ensimmäiset halaukset tai vaikka hellä jalkahieronta. Katsoisimme suoraan silmiin. Milloin estomme vain katoavat? Ja olemmekin toisissamme kiinni suudellen. Riisuen vaatteita, nuoleskellen kaikkialta. Seisoo ihan kovana kun ajattelen tuntevani ihan reisien ihon maun kielelläni ja näen kovana sykkivän kalun suoraan silmieni edessä, käteni hyväilevät ja puristelevat pakaroita. Mihin ikinä päädymmekin voisin olla jo laukeamispisteessä.

Haluaisin nähdä laukeamisesi, spermasi syöksyy kullini päälle,
        hieromme kulleja vastakkain.000618

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

00061 lipsahti kasi siihen, hitsi sitä kiima teettää.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Haluaisin myös nähdä sinun spermasi purkautuvan 00061 ja kuulla kuinka voihkit samalla. Laukeaisimmeko yhtä aikaa kun runkkaamme toisiamme? Vai tulemmeko kun olemme alastomina päällekkäin ja kullimme hierovat toisiinsa vatsojen välissä ja nuolemme toisiamme: kaulaa, olkapäitä, kainaloa, rintaa

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Haluaisin myös nähdä sinun spermasi purkautuvan 00061 ja kuulla kuinka voihkit samalla. Laukeaisimmeko yhtä aikaa kun runkkaamme toisiamme? Vai tulemmeko kun olemme alastomina päällekkäin ja kullimme hierovat toisiinsa vatsojen välissä ja nuolemme toisiamme: kaulaa, olkapäitä, kainaloa, rintaa

Tulemme kun olemme alastomina päällekkäin, kullit vatsojemme välissä,sperma liukastaa vartalon liikkeitä, imet kovettuneita nännejäni,kyrpäsi lipsahtaa välillä lähelle 00066?

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Tulemme kun olemme alastomina päällekkäin, kullit vatsojemme välissä,sperma liukastaa vartalon liikkeitä, imet kovettuneita nännejäni,kyrpäsi lipsahtaa välillä lähelle 00066?

Oih. Puristat minua jaloillasi lujaa vasten sinua. Kuumat kyrpämme toisiaan vasten. Nuolen ja imen nännejäsi. Käteni hamuavat pakaroittesi väliin, kosketan pyllynreikääsi. Ihanaa

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Oih. Puristat minua jaloillasi lujaa vasten sinua. Kuumat kyrpämme toisiaan vasten. Nuolen ja imen nännejäsi. Käteni hamuavat pakaroittesi väliin, kosketan pyllynreikääsi. Ihanaa

Ihanaa,tunnen sormesi pyllynreijässä tuntuu hyvältä, otan kyrvästäsi kiinni kosketan sillä pyllyä, on liukkaan tuntuinen spermainen kyrpä.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Ihanaa,tunnen sormesi pyllynreijässä tuntuu hyvältä, otan kyrvästäsi kiinni kosketan sillä pyllyä, on liukkaan tuntuinen spermainen kyrpä.

Tulisitko päälleni pyllysi minuun päin, haluan sormettaa sinua. Nuoleskelisitko reisiäni, polviani ja jalkojani samalla, haluan tuntea kuuman kielesi vaeltavan aina varpaisiini asti. Kostutan omaa sormeani suussani ja työnnän varovasti sormen kuumaan reikääsi. Kyrpäni on ihan kovana koko ajan kun kirjoitan ja haaveilen

• Anonyymi00079
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Tulisitko päälleni pyllysi minuun päin, haluan sormettaa sinua. Nuoleskelisitko reisiäni, polviani ja jalkojani samalla, haluan tuntea kuuman kielesi vaeltavan aina varpaisiini asti. Kostutan omaa sormeani suussani ja työnnän varovasti sormen kuumaan reikääsi. Kyrpäni on ihan kovana koko ajan kun kirjoitan ja haaveilen

Tulisin, pylly sinuun päin, sormeta tuntuu hyvältä. Tietysti nuolen reisijäsi, polviasi, saat tuntea kielen vaeltavan varpaisiin. Levitän haarojasi, katson seisovaa kaluasi, pyllyä, kyrpäni valuttaa kiima limaa,siirryn kohti kaluasi kosketan kielellä, hyväilen sormella pyllyn aukkoa, kalu kovana kirjoitan.

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Tulisin, pylly sinuun päin, sormeta tuntuu hyvältä. Tietysti nuolen reisijäsi, polviasi, saat tuntea kielen vaeltavan varpaisiin. Levitän haarojasi, katson seisovaa kaluasi, pyllyä, kyrpäni valuttaa kiima limaa,siirryn kohti kaluasi kosketan kielellä, hyväilen sormella pyllyn aukkoa, kalu kovana kirjoitan.

Oih, ahmi vielä hetki jalkojani, tuntuu ihanalle. Voihkimme molemmat ääneen samalla kun työntelen sormeani sisälläsi. Pikkuhiljaa lähdet etenemään nuoleskellen reisejäni pitkin kohti kovana seisovaa kaluani

• Anonyymi00056

Etelä-Pohjanmaalla muuan apulaisheriffi

• Anonyymi00072

Kyllä kiinnostaisi olen riihimäellä

• Anonyymi00075

Mistähän mahtas löytyä, ite 70 v ja tästä tiihimäen nurkilla

• Anonyymi00076

Hei. Oulusta luotettava, puhdas Bi utelias. Kokematon 25v 182/92/17 etsii nimenomaan vanhempaa miestä. Minulla paikka. Saat yhteys k i k: zippa96

• Anonyymi00077

Kaikkea tätä haluaisin kokea toisen kanssa. Yhteistiä kiimaisia hetkiä. Nauttien joka aistilla toisistamme. Antaen nautinnon viedä, mihin se ikinä meidät johdattaisikaan.

• Anonyymi00078

00054: just näin. Mitä kaksi kiimaista miestä keksisikään nauttiakseen toisistaan. Ihanaa olis toteuttaa ja kokea mihin kiima johtaa. Vaikka anaali seksiin....

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 68
      1340
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1255
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      1009
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      896
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      881
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      676
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      638
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      622
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      596
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      577
    Aihe