Löytyiskö miehelle kaveria. Alkuun tutustuttais vaikka viesteillä ja kävelylenkeillä. Jos kipinöi runkkaus ja suuseksi kävis. Jos haluat panna sekin käy.
Miestä Miehelle
38
1522
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä löytyy noilla kriteereillä :-)
- Anonyymi
Voisi löytyä. Missäpäin olet?
- Anonyymi
Buaahaa sää mää ja bää buaahaa. Vitun dorka sä oot idiootti.
- Anonyymi
markankömö kirjoitti:
Helsinki
Mihin kaikki miesten miehet ovat kadonneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin kaikki miesten miehet ovat kadonneet.
Ei mihinkään, on meitä vielä. Tuolta niuvanniemen asukilta vois kyllä joku muuttaa nenänniiston niskanpuolelta tapahtuvaksi. Jos se sattuu liikkumaan nyrkin kantamalla👺
- Anonyymi00032
Pohjanmaa Pietarsaari
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa sää mää ja bää buaahaa. Vitun dorka sä oot idiootti.
Mene nyt kuitenkin tekee mieli kokoajan mutta valitettavasti emme nussi sinua oot niin ruma ja kuitenkin haukut homoja
- Anonyymi
Missä päin
- Anonyymi
Kävelylenkille mentiin aluksi, käveltiin juteltiin
seksistäkin, katsoin siinä kaverin verkkareiden edustaa pullotti mukavasti.
Olkoi minunkin muna kovettua, katsoimme toisiamme, lähestyimme, painaudumme vasten
kalu tuntui omaani vasten. - Anonyymi
Olen 62 vuotias (hetero kulisseissa oikeasti bi) ukkomies ollut 40 vuotta naimisissa yhden ja saman naisen kanssa ja ihan alkuaikoja lukuunottamatta uskollinen vaimolleni.
Ihan nuoresta asti olen tiedostanut olevani bi, en ihastu miehiin, eikä miehet ole mielestäni hyvännäköisiä juuri koskaan,mutta miesten ylävartalo ja varsinkin kulli minua kiihottaa. Teininä minulla on jotain yhteisiä kullin vertailu ja runkku kokemuksia saman sukupuolen kanssa, aikuisikäisenä ei.
Olen torjunut 40 vuotta miehiin suuntautuvat haluni päättäväisesti, mutta nyt vanhana olen alkanut miettimään, että pitäisi tuo sentään kerran elämässä saada kokea miltä toisen miehen elin tuntuu kädessä ja suussa sekä miltä tuntuu kun oma kulli on toisen miehen kädessä ja ehkä myös suussa, anaalihommat ei kiinnosta ei kumpaankaan suuntaan. Olen siisti vain lievästi ylipainoinen kaveri ja tulossa reilun viikon päästä viikon Turun työkeikalle, eli olisiko turun seudulla joku vastaavassa tilanteessa oleva kaveri joka olisi halukas kokeilemaan toisen miehen kosketuksen. - Anonyymi00021
Kaveria kävelylenkille, siinä tutustuis juteltisiin, missä olisi mukavia paikkoja Oulussa? ukm75
- Anonyymi00022
Lähtisitkö joku päivä kahaville huoltoasemalle? Vois siinä jutella.
M65Ou - Anonyymi00025
Minäkin haluaisinn kävelylenkille sinun kanssa. olen yli 70v ukkomies, käyn jokapäivä kävelemässä ouluntullin nesteellä, siinä pidän tauon kahvikupposen seurassa, kiva olis jutella jonkun kanssa kahden tai vaikkapa kolmen kanssa. Olen avoin keskustelun aiheiden suhteen, yhteiskunta ja sekikin puheen aiheena kiinnostaa. Jos löydetään sopiva paikka voitais kosketella toisiamme ja nautiskella, kesä tulossa lämpimät ilmat kiehtoo alastomuuteen, sellaista kaipaisin.
Löytyisköhän näin kaveria. - Anonyymi00034
Anonyymi00022 kirjoitti:
Lähtisitkö joku päivä kahaville huoltoasemalle? Vois siinä jutella.
M65OuTuollaiset treffit kuulostaa houkuttelevalle!
Kiinnostaa…. taapeli50gmail.com
- Anonyymi00023
Mistähän päin taaplari olet.
- Anonyymi00024
Tämä kiinnostaisi myös 62v bi btm ukkomiestä pk seudulta. Olen karvainen ja isokokoinen mutta se valitettavasti pieni ja siksi myös s posti os on pieniku (a) proton.me
- Anonyymi00031
Olen kokematon. Osaatko homman. Hki olen
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Olen kokematon. Osaatko homman. Hki olen
Uskon osaavani ja harjoittelu tekee mestarin…. Ota yhteyttä.
- Anonyymi00033
Naimisissa ollut yli 30 vuotta, miesten välinen seksi mielessä kauan ollut. Vähänkin mietin toista miestä alkaa seisoo saman tein. Runkaus ja suihin otto aluksi sopisi, voisin myöhemmin antaa naidakkin jos top henkisen tapaisin. Tervakosken maisemissa onnistuis tapaaminen joko luonnossa tai autossa. T. Ukm 63v
- Anonyymi00035
Täällä olisi puhdas terve 66ukm Uudeltamaalta kertaa asialla ja haluisin kokea miehen kanssa seksiä . Autossa tai luonnossa olisi kiihoittavaa touhuta kanssasi.
- Anonyymi00036
Odotan että joku ottaisi yhteyttä pk seudulla niin päästäisiin viettämään kiva seksintäyteinen kesä.
pieniku(a)proton.me
Olen siis 62v - Anonyymi00038
Kiihottavia juttuja, haluja olisi kohtaamiseen, koskettelu olisi mukavaa. Otettaisiin kalut esille käsi hyväilis kullin vartta, pelleja ym... Olen kovana ajatuksesta. Oulun tullissa käyn katselemassa välillä löytyiskö kaveria ukko75÷
- Anonyymi00039
Voi kun olisit pk seudulla. Voit toki kirjoitella toivoisin että joku ottaisi yhteyttä.
t. 62v
pieniku(a)proton . me - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Voi kun olisit pk seudulla. Voit toki kirjoitella toivoisin että joku ottaisi yhteyttä.
t. 62v
pieniku(a)proton . mePitkä on välimatka, ajattelen tuota sähköp,alkua "pieniku"tarkoittaako että sinun kulli on pieni? Pieni on ok, mukava.ukko75+
- Anonyymi00041
Löytyskö tampereen suunnalta ketään haluisin maistaa ja nauttia hivellä ja hieroa
- Anonyymi00042
Ikaalisista vois löytyä bi aloittelija ukm 60v.mun kalulla sais leikkiä...
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ikaalisista vois löytyä bi aloittelija ukm 60v.mun kalulla sais leikkiä...
Missä nähtäs ikaalisissa päivisin aikaa
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Missä nähtäs ikaalisissa päivisin aikaa
Pitää kattella sopivaa paikkaa ja aika että rouva on töis,ikaalisista pohjoiseen 20km on mulla kämppä jos viitsit niin kauas ajella.sais olla ihan rauhassa.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Pitää kattella sopivaa paikkaa ja aika että rouva on töis,ikaalisista pohjoiseen 20km on mulla kämppä jos viitsit niin kauas ajella.sais olla ihan rauhassa.
Kyl mä voisin oon 67v vatsakas nähtäskös ikaalis joku aamupäivä jos haluut tavata ekaks
- Anonyymi00046
Saat olla millanen vaan.pääasia on että haluat leikkiä mun kalulla.tiistaina vois olla aikaa,riippuu töistä.
- Anonyymi00047UUSI
Katotaan tiistaina aamusella laita paikkaa mihikä päin ikaalista tuun
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702560
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell572420Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1542016Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.591896Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1361718Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571270- 751241
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.851144Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1591090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103931