Vaatimus että pitää olla täysin vapaa.
Sitä jäi pohtimaan että mitä jos sitä olisi ollut?
Siksi oli niin epäreilua
Se oli aika kova
18
223
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä etsin vain ja ainoastaan sellaista miestä joka on vapaa. Parisuhteessa kummankin osapuolen on oltava rehellinen sen suhteen mitä haluaa. Minulle rakas mies ei saa käydä vieraissa, koska minäkään en käy!
- AnonyymiUUSI
Ei ollut ainakaan mulla sitä vaatimusta. Päinvastoin. En halunnut että eroat, missään nimessä. Enhän minäkään.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Oikea periaate on harrastaa seksiä vasta avioliitossa. Sehän ei onnistu, jos toinen on jo avioliitossa.
- AnonyymiUUSI
Jos ei oo niin väliä kenen kanssa on, kunhan nyt on...
- AnonyymiUUSI
sulla on nainen. mitä sä edes teet täällä.
- AnonyymiUUSI
Mistäs sinä tiedät kuka aloittaja on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät kuka aloittaja on?
Hän on hattupäinen herrasmies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän on hattupäinen herrasmies.
Lisää harhoja kello 22 uutisten jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Ai niinku haluisit olla edes puoliksi varattu ennenku alkaisit tän kaipuus kanssa mihinkään?
- AnonyymiUUSI
Kyllä yleensä ollaan vapaa, ennen kuin aletaan säätämään uuden kanssa, mutta onhan niitäkin taukkeja kun vaihtaa lennosta.
- AnonyymiUUSI
Minä en ymmärrä ollenkaan sellaista lennossa vaihtamista. Tulee välittömästi mieleen ihminen, joka ei osaa sitoutua ollenkaan!
- AnonyymiUUSI
Vapaa eli ei parisuhteessa. Millä tavoin se on liian suuri vaatimus?
- AnonyymiUUSI
Toivoisin, että vatvotte täällä vain omia parisuhteitanne. Kiitos
- AnonyymiUUSI
Eikös jokainen niin teekin? Ja mitä väliä jos vatvoo toisten parisuhteita, kun täällä ollaan anonyymisti. Tunnistitko jostain samoja piirteitä kuin omassa parisuhteessasi on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös jokainen niin teekin? Ja mitä väliä jos vatvoo toisten parisuhteita, kun täällä ollaan anonyymisti. Tunnistitko jostain samoja piirteitä kuin omassa parisuhteessasi on?
Parisuhteeni ei muille kuulu enkä toisten suhteita kelaa. Jokainen elää niin kuin taaplaa.
- AnonyymiUUSI
Miten voi olla osittain varattu tai ei täysin vapaa?
- AnonyymiUUSI
En tiedä, kuulostaa oudolta..
- AnonyymiUUSI
Sanon vain, ettei vapaata vangita voi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O452301Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on392094Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2041626Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn661607Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok851370Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s31352- 141336
- 181324
Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81281Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191234