Laittakaa kirjaimia.. kuka sai selkään ja kuka anto
Niin ketä sie Lidlissä tappeli
13
1145
Vastaukset
- Anonyymi
T sai vissii Aalta nyrkkiä
- Anonyymi
L sai päähän Jiiltä
- Anonyymi
Älkää jauhako paskaa. Valeuutinen.
Mitää ei ole tapahtunut. - Anonyymi
Nonii koko touhu pelkkää valetta. Lakkaa levittämästä valheellista tietoo. Loukkaat ihmisiä tällä.
- Anonyymi
Kuka löi ketä puukolla
- Anonyymi
Aika ihme että täälä ei kukaan todella tiedä kuinka asiat meni
- Anonyymi
Valetta koko uutine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta koko uutine
No niii minustakkiii, ei pidä paikkaaaas.
- Anonyymi
Kuka löi jouluna?
- Anonyymi
Muuten vaan oli iso lammikko verta asfaltilla. Eikö siinä ollut antajana testolais muro ja poikakotien kasvatti ja laulukilpailuistakin tuttu saman heimon mies. Oliko ullatus
- Anonyymi
Kukahan sitä puukkoa ensin mahtoi heilutella?
PS. Ei ollut vähemmistöä
- Anonyymi
who the fuck punched in the last christmas?
- Anonyymi
Hassua kun nuo sankarit taistelevat kaikki keskenänsä, mutta kuitenkin jokaisessa on yhtälailla vikaa. Rotat haukkuvat toisiansa rotaksi ja niin edelleen..Sitten vainoharhoissa kuljetaan ja luikitaan varjoissa ja mietitään kuka keksii selän takana ongelmia... Isossa maailmassa tuollasilla reppanoilla lakastais ohimennen lattioita. Ja se on fakta. Veikkaisin että pelkällä keskikaljan kittaamisellakaan ei olisi noissa piireissä noin paljoa "tapahtumaa". Mutta siihen kun lisätään pillereiden ja muiden pulvereiden, mömmöjen käyttö niin homma muuttuu heti. Päihteet ja alhainen älykkyysosamäärä nuo ihmiset ovat pilanneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611