Himottais mielettömästi menettää peppuneitsyys. Oon siis ~50 ukko, parisuhteessa..
Peppuleluja tykänny käyttää ja haave ollut pitkään että sais olla pantavana ja rukattavana.
Ongelma on ujous ja parisuhde.
Miten gloryhole? Eteläsuomi. Voiko sinne vaan mennä ja tyrkätä hanurin reiälle ja odotella?
Onks näissä joku toimintakoodi?
Haavena laueta handfree jonkun käsittelyssä.
Peppuneitsyys
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Moi, minulla on kanssa samoja unelmia ja olen usein fantasoinut peppu panoista, olen puhdas ja terve luotettava +60ukm etelä-suomesta, voitaisiin nauttia rauhassa salaa toisiamme, olen myös neitsyt peppu ja jos haluat niin voisimme molemmat viedä toisiamme neitsyyden, en ole vielä ikinä ollut miehen kanssa nyt vain vanhempana on alkanut tehdä mieli kokeilla kaikkea kivaa.
- Anonyymi
Haluaisin viedä neitsyytesi, haluisin yhtyä sinun
kanssasi.
Olen myös kokematon, saman ikäisiä 65v, halut
olisi kovat.
- AnonyymiUUSI
Vakka-Suomessa olis 57v pitkä hoikka sinkkumies. Jos löytyis yli 60v terve fiksu ja kiimanen osaava mies viemään mun peppuneitsyyden?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063150
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on922445- 241986
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221530Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291500Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151415Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26927- 87922
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62856Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2789