Voitko olla nainen onnellinen ilman minua

Anonyymi-ap

kun tiedät, että jäät paitsi sitä rakkautta jota vain minä voin sinulle antaa? Vai onko sinulla silti intoa ja voimaa tehdä uusia innostavia asioita?

Mistä saat voimaa?

15

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Voimia saan muutamista Kovista Miehistä.

• Anonyymi
      UUSI

En jää paitsi hänestä

• Anonyymi
      UUSI

Osaan aloittaa uusia juttuja... Olisi uusi alku

• Anonyymi
      UUSI

Saan voimaa sinusta

• Anonyymi
      UUSI

Voin olla. Miehiä menee ja miehiä tulee.

• Anonyymi
      UUSI

Tolla asenteella kun aloitus on, niin ei paljon onnellisuutta olis tiedossa.

• Anonyymi
      UUSI

En voi. Enkä halua olla ilman sinua mies ❤️ elänö jatkuu jos sinun rohkeus ei riitä…

• Anonyymi
      UUSI

Oot varmaan niitä miehiä jotka lupaa paljon, muttei anna kuin surua. Ylipäätään ihmisen ei kuulu kerjätä kenenkään rakkautta, jos ei sitä luonnostaan saa. Pysyn erossa kaikista niistä ihmisistä jotka ottaa vaan, muttei anna mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä kirjoitus, olen samaa mieltä.

• Anonyymi
        UUSI

Aivan juuri näin.

• Anonyymi
      UUSI

Suuret puheet pienet teot ja niin päädyit menneen talven lumiksi. Uudet tuulet puhaltavat ja rakkautta tulee parempaa kuin mitä aiemmin oli tarjolla.

• Anonyymi
      UUSI

Olen vain tyhjäksi kaluttu saksanpähkinänkuori (en pistaasi, ne on ällön vihreitä).

Virtaa saa kunhan jatkojohto on taas vedetty postiluukusta, pistorasia löytyy rappukäytävästä.

• Anonyymi
      UUSI

Voin olla. Mulla on ihmisiä jotka ihan aidosti välittää musta. Eivätkä tee vaan pilaa kustannuksellani. Tuskinpa mistään hyvästä jään paitsi.

• Anonyymi
      UUSI

Voimaa saan itselleni keskenkasvuisista miehistä jotka luulevat olevansa jollain tavalla spesiaaleja ja kuvittelevat tuntevansa minut. Oma lukunsa on hyväksikäyttäjät ja pelurit...kiukun kasvaessa myös voimat kasvaa.

• Anonyymi
      UUSI

Voin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2408
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      56
      2188
    3. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      36
      1777
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      208
      1698
    5. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1640
    6. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      19
      1507
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      86
      1414
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      8
      1389
    9. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1324
    10. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      9
      1301
    Aihe