Sillä ois haave että joku kahtelis ja ehkä myös koskettelis mua ku harrastetaa seksiä ja sellasta, en tiiä miksi se sellasta haluu.
Tuski kukaa haluis osallistuu sil tavalla ku me tehää sitä..
Milla & Tero
Mun poikkis jostai syystä haluis että vanhempi mies kahtelis ja ehkä osallistuis seksii
Anonyymi-ap
6
90
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ihan normi miehen näkökulmasta. Miehet välillä haluaa että naista katsotaan himoiten mutta saa silti itse pitää hänet.
- AnonyymiUUSI
teidä iät?
- AnonyymiUUSI
N 40 m51
- AnonyymiUUSI
16 & 19
Milla & Tero
- AnonyymiUUSI
Olisihan se ihanaa katsella nuorta paria ja ehkä osallistuakin.
M43 Satakunta - AnonyymiUUSI
Minä olen katsonut vierestä kun kaveriani naidaan. Kerran nain kaverini spermaista pimpsaa johon vähän aikaisemmin toinen ruoski spermat. Minulla on aina ollut himo nähdä kun tyttökaverini tai vaimo on toisen miehen kanssa, menee toisen miehen luo yöksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063150
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on922445- 241986
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221530Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291500Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151415Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26927- 87922
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62856Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2789