avovaimo on aina väittänyt että koolla ei ole hänelle väliä. Ostin 20 cm pitkän ja hieman omaani paksumman (n.16cm pitkä) dildon. Hyvän nuolemisen jälkeen pimppi oli todella liukas ja aloitin dildon käytön varovasti. Hän ei voinut välttää huohotusta, jota en ole aikaisemmin kuullut. Kun pimppi oli tottunut isoon ja sitä oli vielä n. 4 cm ulkona, hän vaati saada lisää sisään. Sen jälkeen tuli vielä isompi huohotus ja valtava orgasmi ja lakana litimäräksi. Väitti johtuneen siitä kun olin nuollut niin hyvin.
isolla dildolla
3
668
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimolla myös iso ja paksu imukuppi dildo. Sanoi ensin, että ei tykkää ja että on liian iso. Kerran sitten dildo oli pestyny pesuoneen tason päällä. Oli kuulemma vaan kokeillut, muttei ollut tykännyt. Seuraavalla pano kerralla otin tämän ison dildon mukaan ja aloin sitä työntämään vaimon pilluun. Vaimo yritti aluksi estellä, mutta hetken päästä otti sen itse käteensä ja survaisi märkään pilluunsa. Hetken sitä pumppasi edes takas ja sai järkyttävän ison orgasmin. Oli kuulemma aluksi häpeillyt sitä, että iso tuntui hyvältä eikä uskaltanut sitä minulle kertoa. Nykyään painelee tätä isoa dildoa mieluusti pilluunsa ja muutaman kerran työntänyt sen jopa peppuunsa..
- Anonyymi
orgasmin jälkeen vaimoa vaan naurattaa kun painelen ltimärässä vitussa ilman varsinaista kosketusta. tilanne on kuitenkin niin kiihoittava että saan orkut. vaimon kiinnostus valitettavasti minun kanssa sekstailuun on tasaisesti vähentynyt. epäilen hänen haaveilevan ihan muusta kuin minun dildoleikeistä ja perversistä häpeän tunteesta kun siis "pippelini" ei tunnu enään missään.
- Anonyymi00003
Yksinäinen? Täältä löytyy seuraa heti 😏 https://Nancy.hoty.lat/Nancy#/?/?/1ya7dzwaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542518
- 622402
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p181899- 621702
- 521662
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41925Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111847Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118797Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit36787- 40713