Tottakai minä muistan ensimmäisen kerran kun pääsin toteuttamaan omaa fantasiaani ihan livenä. Olin ihan järkyttävän kiihottunut. Ihon ja sormien kosketus vain lisäsi kierroksia.
Kyrvän uppoutuminen kuumaan ja kosteaan. Kehon liikkeen ja purkautumisen, joka tuntui tyhjentävän jotain sieltä oikein pohjalta.
Olin aikuinen mies. Iällä yli neljänkymmenen. Olin kuin teinipoika, joka sai ensimmäisen kerran. Tunsin pientä häpeää, kun en ollut kestänyt.
Kumppanini sanat saivat minut uudestaan kierroksille. Hän katsoi minua ja virkkoi. Et voi tietää kuinka hyvältä tuntuu, kun joku haluaa minua tässä iässä noin paljon.
Tuo suhde jatkui aikansa.
Minä en luovuttanut. Olin itselleni viitoittanut tien, jonka varrelta tiesin löytäväni järisyttävän täydellisiä seksin täyteisiä hetkiä.
Olen aina asettanut etusijalle kumppanini nautinnon. Joskus se on vaatinut paljon työtä, mutta joka kerta sen eteen tehty työ on palkinnut minut.
Olen ollut valmis keskustelemaan seksistä. Monesti puheen avaus on ollut vaikeahkoa, mutta vauhtiin päästyämme on monta jopa tabu-luontoista asiaa rauennut hyväksi.
Tässä minun tarinani, joka jatkuu edelleen. Suomi24 Treffit on hyvä tapa tutustua, mutta voi sitä aloittaa jutustelun, vaikkapa kassajonossa.
On mukavaa, kun on löytynyt sen oman seksuaalisen nautinnon, josta saa elämään pontta ja tyytyväisyyden...itselle ja ....
Koukussa mummoseksiin
3
136
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Upeaa muistelua ja kirjoittelua, ja kokemuksen paloa!
Sullako nyttemmin aikamiehenä yhä vihitty uskollinen parisuhde johon saat pontta ja intoa ehkä mäin seksipastan kirjoituksista ja muiden kokemuksistakin?
Ymmärrän oot se komea kookas siis hyvin varustettu herrasmies, jonka avaus innosti ja yhäkin muita seuraajia!?
Sun tyyppisiä kun olisi kaikille halukkaille tarjolla ei olisi puutetta erotiikastakaan?!
Jos mies omana itsenänkin on pelkkää "silmän iloa ja ruojaa"!
😘👌 Namm...- AnonyymiUUSI
... SIIS "silmän iloa ja ruokaa"...piti olla! 🤩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
... SIIS "silmän iloa ja ruokaa"...piti olla! 🤩
Ja tietenkin sitä "elämän koinua" voimakkain purkauksin... joka paikkaan mikä vaan mahdollista. 😋😜
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063150
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on922445- 241986
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221530Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291500Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151415Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26927- 87922
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62856Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2789