mitä tunnet. Ei voi olla, että piilottelee tunteitaan ja luikkii pakoon jonkin tekosyyn takia.
Kirjoitapa nainen nyt rehellisesti tänne
35
507
Vastaukset
- Anonyymi
Miks ei voi olla?
- Anonyymi
No olen rakastunut häneen. Hän herättâä paljon tunteita. "Sydämeni osuman sai".... ❤🔥🌹
- Anonyymi
Ei häntä kiinnostanut aikoinaan mun tunteet.
- Anonyymi
Höpsistä. Toisin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä. Toisin päin.
Sulla varmaan omasi kanssa noin. Ei minun kanssa.
- Anonyymi
Mihin liittyen. No pelkoa ja epävarmuutta omaa tilannetta ajatellen. Jotenkin väsynyt kaikkeen. Koen olevani jotenkin turha. Lisäksi olen huolissani läheisistäni. Häntä kohtaan kaipausta ja jonkin verran myös rakkauttakin.
- Anonyymi
Rakkautta sinua kohtaan mies❤️❤️❤️❤️mutta samalla pelkoa ja epävarmuutta ettei meistä milloinkaan tule mitään.
Yhteistä tulevaisuutta suunnitellen🙏
Naiselta🌹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkautta sinua kohtaan mies❤️❤️❤️❤️mutta samalla pelkoa ja epävarmuutta ettei meistä milloinkaan tule mitään.
Yhteistä tulevaisuutta suunnitellen🙏
Naiselta🌹Tässä pyydettiin naisilta vastauksia. Eli miksi luulet että olisin mies. 😳
- Anonyymi
En pidä tyylistäsi puhua
- Anonyymi
En minäkään, hyvin määräilevä ja vihaisen oloinen. Täällä on hirveä vihan ilmapiiri koko ajan. Ei yhtään mukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään, hyvin määräilevä ja vihaisen oloinen. Täällä on hirveä vihan ilmapiiri koko ajan. Ei yhtään mukavaa.
Miksi sitten olet täällä?
- Anonyymi
Onks tää se sama joka tossa toisessa ketjussa uhkailee jotain naista. Mikä ihmeen hullujen viestittelypäivä tänään??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten olet täällä?
Lopettakaa nuo kyselyt, jokainen saa olla täällä silloin kun haluaa niin kuin sinäkin. Tuo kysely on turhaa ja tyhmää, jokainen saa kirjoittaa mp tänne kunhan ei tee sillä pahaa ja ei tehnyt hän ainakaan.
- Anonyymi
Tämä ei ole oikea paikka avautumisille.
- Anonyymi
Just näin. Todella tyhmä aloitus. Jos on selvitettävää sen exän kanssa niin puhelinsoittoa tai tekstiviestiä hänelle päin ihan irl sitten selvittelet niitä asioita.
- Anonyymi
Inhoa ja halveksuntaa, nuo on ihan rehelliset tunteet tällä hetkellä.
- Anonyymi
Ei kukaan sellainen joka kiinnostunu jostain ihmisestä luiki pakoon minnekään. Pitäis ny tällanen asia olla kaikille selvää pässin lihaa. Eli se nainen ei ole kiinnostunu eikä halua sua nähdä.
- Anonyymi
Öö tuota noin .. tuo ei välttämättä pidä paikkaansa ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö tuota noin .. tuo ei välttämättä pidä paikkaansa ☝️
Pitääpäs, älä höpötä hölmöjä.
- Anonyymi
Ei minulla ole oikeutta ihastua ja rakastua. Heti alkaa tulla tappouhkauksia. Haukkumista ja vähättelyä ja kiusaamista exältä.
- Anonyymi
Rakkautta ja halua 🥰 haluan meistä tulevan totta❣️🤗
- Anonyymi
Kenelle menee naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n-n 💚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n-n 💚
No niin eiköhän tuo ole sitten täysin selvä asia. Se nainen on ihan hetero ei oo siis kiinnostunu. Aika vähän niitä muutenkaan on noita lebsoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin eiköhän tuo ole sitten täysin selvä asia. Se nainen on ihan hetero ei oo siis kiinnostunu. Aika vähän niitä muutenkaan on noita lebsoja.
Kyllä me se toisistamme heti aistittiin, uskoisin et kumpikin 😁Kyllä kaltaisensa toisensa tunnistaa 🌈👩❤️💋👩 vaikka minä oikeastaan täysin vasta heräsin hänet kohdattuani, silloin varmistuin. Mutta niinku yksi tuttava sanoi kun asiasta puhuin että on tiennyt asian jo enneku itse tiesin 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me se toisistamme heti aistittiin, uskoisin et kumpikin 😁Kyllä kaltaisensa toisensa tunnistaa 🌈👩❤️💋👩 vaikka minä oikeastaan täysin vasta heräsin hänet kohdattuani, silloin varmistuin. Mutta niinku yksi tuttava sanoi kun asiasta puhuin että on tiennyt asian jo enneku itse tiesin 😂😂
Ja mun isäkin jopa sanoi näin et on tiennyt mun olevan bi, en ymmärrä mistä hän oli sen muka huomannut 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle:) Minä omin tämän :) t: nainen :)
- Anonyymi
En. Kerron sen hänelle vielä suoraan. Täällä se menee ihan hukkaan.
- Anonyymi
No kyllähän sen jo järkikin pitäis sanoa ett anonyymipalstalla haikailijat haikailee vastakkaista sukupuolta yleensä pääsääntöisesti. Jos hakee samaa sukupuolta sen sitten ilmoittaa jo viestiketjun aloituksessa suoraan eikös vain?
Sitä paitsi et kyllä täältä taida ketään etsiä kun vasta monien viestien jälkeen pistät tuon nimimerkkisi mitkä sukupuolet kyseessä. Oletan, ett noille Ei-heteroille on omia tutustumispaikkoja ihan livenä ja täällä etsintä jos nyt sellaisesta kyse jota kyllä epäilen on niin täyttä huuhaata ku olla ja voi.
Tulee kyllä mieleen joskus ett onko s24:lla joitain tollasia valmiiksi roolitettuja viestittelijöitä jotka availee ketjuja ja pitää keskustelua ns. yllä tietyn kuvion sisällä? 🤨Vaikka kyllä se viestittely on aktiivista muutenkin mutta nämä selvästi erottuvat täällä vähän mietityttää kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän sen jo järkikin pitäis sanoa ett anonyymipalstalla haikailijat haikailee vastakkaista sukupuolta yleensä pääsääntöisesti. Jos hakee samaa sukupuolta sen sitten ilmoittaa jo viestiketjun aloituksessa suoraan eikös vain?
Sitä paitsi et kyllä täältä taida ketään etsiä kun vasta monien viestien jälkeen pistät tuon nimimerkkisi mitkä sukupuolet kyseessä. Oletan, ett noille Ei-heteroille on omia tutustumispaikkoja ihan livenä ja täällä etsintä jos nyt sellaisesta kyse jota kyllä epäilen on niin täyttä huuhaata ku olla ja voi.
Tulee kyllä mieleen joskus ett onko s24:lla joitain tollasia valmiiksi roolitettuja viestittelijöitä jotka availee ketjuja ja pitää keskustelua ns. yllä tietyn kuvion sisällä? 🤨Vaikka kyllä se viestittely on aktiivista muutenkin mutta nämä selvästi erottuvat täällä vähän mietityttää kyllä.Et taida nyt ymmärtää. Jos tuntee jo jonkun tietyn ihmisen jotain kautta, on ihastunut häneen ja ikävöi häntä niin on aivan eri asia kuin, että yleensä etsii seuraa vastakkaisesta/samasta sukupuolesta eli ei ole ketään tiettyä ihmistä mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida nyt ymmärtää. Jos tuntee jo jonkun tietyn ihmisen jotain kautta, on ihastunut häneen ja ikävöi häntä niin on aivan eri asia kuin, että yleensä etsii seuraa vastakkaisesta/samasta sukupuolesta eli ei ole ketään tiettyä ihmistä mielessä.
Jos on ihastunut johonkin tiettyyn ihmiseen niin ei kai sitä nyt silloin aleta katselemaan seuraa deittipalstoilta ellei halua laastarisuhdetta. Useimliten ne laastarisuhteet päättyy kyllä huonosti.
- Anonyymi
Tunteeni ovat haalistuneet. Monta vuotta luulin tuntevani hänet, mutta viimeisen vuoden aikana ymmärsin, että olen luullut häntä ihan toisenlaiseksi kuin hän oikeasti on. Luulin että hän on herkkä, oikeudentuntoinen, huolehtiva ja kiltti mies. Hänestä paljastui sellaisia puolia, etten enää tiedä, mikä hän on miehiään. Ei ainakaan se, kehen ihastuin.
- Anonyymi
Hieman surua, kuvitelmat lohduttavat.
- Anonyymi
Olen pettynyt ja surullinen. Ei hän minusta tykkää. Ei ole ikinä tykännyt. Ei hän pidä ulkonäöstäni, eikä persoonastani. En ollut hänelle yhtään mitään. Joten en ole hänelle enää yhtään mitään.
Liian kovaa ja liian kauan yritin, kun en suostunut luovuttamaan. Välitin hänestä liikaa. Juoksin kirjaimellisesti hänen perässään, voi miten typerältä se on näyttänyt. Yritin viestitellä irl, ei yleensä vastannut. Kertoi kiinnostuksestaan toiseen naiseen, mutta sehän oli vain vitsiä ja minä en ymmärtänyt huumoria. Ja muita pikku asioita, joilla hän pyrki vihjailemaan, ettei piittaa minusta.
Itseäni minä siis saan syyttää tästä särkyneestä sydämestä. Olisi pitänyt jo vuosi sitten lopettaa tämä hullutus, en vain kyennyt päästämään irti silloin. Tahdoin mennä kunnolla säpäleiksi, että opin itseni. Limerenssi on kamala kokemus, onneksi siitä voi toipua.
Nyt olen valmis menemään eteenpäin. Palstalla olen pyörinyt kohta vuoden, en aio viettää vuosipäivää. Heippa ja kiitos. - Anonyymi
Se mitä tunnen on kerrottu irl! Muuksi se ei muutu.
H miehelle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573715
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.453116Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1512934Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,372773SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722383Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s591881Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a221854Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1171728Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681160- 821131