Periaatteessa itse asiapohja on hyvä mutta häviää Joanna Lumleyn matkaohjelmalle 100-0
Ohjelman pilaa täydellisesti idioottimainen lässytys ja alatyylinen ns huumori jota Aku erityisesti viljelee. Monesti halveksitaan paikallisia puhumalla suomeksi typeriä kannanottoja esitettavästä asiasta. Epäselvää onko aku todella noin typerä vai onko ohjelman käsikirjoitus noin syvältä .
Naisen lailla kiljahteleva ja kirkuva näyttelijä ei sovi tällaiseen ohjelmaan jos siitä on tarkoitettu tehdä asiaohjelma , jossa esitellään mielenkiintoisia kohteita maailmalta.
Eli enemmän asiaa ( aihe mahdollistaa sen) ja vähemmän apinointia kiitos .
Aku ja Kalle euroopan ihmeet
13
599
Vastaukset 13
- Anonyymi
Voi v.... u, kun kaikki pilataan noilla pelleillä😡
- Anonyymi
No ei tämä Kallekaan paljon fiksumpi ole. Viimeisimmässä jaksossakin kiroili niin per...usteellisesti kun ei kalastus oikein sujunut.
- Anonyymi
Joo aika ihmeellistä että nämä koijarit saaneet tv-kanavsn maksamaan omat matkansa Euroopassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo aika ihmeellistä että nämä koijarit saaneet tv-kanavsn maksamaan omat matkansa Euroopassa?
Olisiko näillä kokoomukseen kytkentöjä. Kokoomuksen kaverit pääsee yleensä tällaisia rahoja kuluttamaan
- Anonyymi
Aku on huono näyttelijä jotenki teennäinen.Tyhmät vitsit akulla
- Anonyymi
Aku Hirviniemi pilaa joka onjelman missä on mukana.
- Anonyymi
miksi näitten julkkujen mulkkujen ohjelmia tulee televisiosta, pankaa maksulliselle puolelle kaikki julkkujen ohjelmat missä pelleillään
- Anonyymi
Aku on synonyymi huonolle.
- Anonyymi
En pystynyt katsomaan edes ekaa jaksoa kun Hirvikärpäsen tyhmät vitsit pilasi koko ohjelman.
- Anonyymi
Hyvä Luoja! Kuka tätäkin ohjelmaa yleensä katsoo ja kuka valopää on idean isä??!!
Jos tämä on tosiaan sitä mitä kansa haluaa niin onpa tyhmää porukkaa!! - Anonyymi
Aku Hirvikärpänen pilaa koko ohjelman typerillä jutuillaan.
- Anonyymi
Kyllä on taas mieli pahoitettu. Kukaan tuskin pakottaa tuotakaan katsomaan, varsinkaan jos minkäänlaista huumorintajua ei ole.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa952125Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391383Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381044Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82856
- 95853
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215744- 79741
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53727- 92700
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 47634
- 35621
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433