Se olen aina ollut minä joka täällä kirjoittaa.
Se sinun kaivattu ei kirjoita sulle täällä
21
327
Vastaukset
- Anonyymi
No se ei yllätä. Kiirettä sulla on pitänyt.
- Anonyymi
Ei yllätä. Aina olet työttömänä joten aikaa riittää palstailuun.
- Anonyymi
😅 hups
- Anonyymi
Eihän täällä tiedä kenen käsiala tule vastaan, vai onko se vain mustetahra?
Minun vuoroni olla tuki,
kantaa,
olla hellä.
Ihmisen kasvu hennoksi,
kaartaa elämän tiet.
Rakkauden väri
syvenee purppuraan.
https://www.youtube.com/watch?v=nejCsqYPScw&list=RDnejCsqYPScw&start_radio=1 - Anonyymi
Tiedän, kirjoitan hänelle kohta rakkausrunon.
- Anonyymi
Kiitos pupuseni! 😍
- Anonyymi
Asia selvä... Anonyymi.
- Anonyymi
Tiedetään,tiedetään. Dont worry.
- Anonyymi
Kenelle sä kirjoitat?
- Anonyymi
Se on varmaa ettei kenenkään kaivatut täällä kirjoita.
- Anonyymi
Ai kato paskan jauhaja.
- Anonyymi
Jos mun kaivattu ei kirjoita mulle niin kuka mahdat olla ?
- Anonyymi
Onpa hyvä ettei ole kaivattua. Tahtoisin tosin psykopaatin (jonka henkilöllisyyttä en tiedä) pois elämääni sotkemasta.
- Anonyymi
Joo, mun ex-kaveri kirjoittelee mulle ikään kuin olisi minun kaivattu. Luulee, että kaipaan häntä.
- Anonyymi
No ketä kaipaat?
- Anonyymi
Kyllä täällä semmosia tunnisteita on ollut mitä sinä et voi mitenkään tietää, plus että niitä on ollut ihan tosi elämässä myös. Et sä oo niin fiksuvku kuvittelet olevasi!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433507
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671094- 801048
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872