Mitä mieltä olette kyseisen kokoomusmaniaa johtavasta kommentoinnista?, onko hyvä?, vai parempi?,? vai jopa paras???
extyökkäri
57
426
Vastaukset
- Anonyymi
No?, mikä mättää??, et vastaa kysymykseen?, nukutko???
- Anonyymi
Vastasi mutta näköjään poistettu.
- Anonyymi
Extyökkäri on kokoomuksen puoluetoimiston trollaaja, joka suoltaa ultraliberaalia orjatalouteen perustuvia työmarkkinoita. Tämän suuntauksen ylipappeja on kokoomus ja ek täynnä
- Anonyymi
Juuri näin, ei kukaan/ muukaan voi olla orpopashan jatkuva trollisti, ex yrittäjä, oikeiston ihannoija, eli oikeistokommunisti.!!
- Anonyymi
extyökkäri on uskollinen mafialle, joka hänet elättää.
Se on tuo sinun mafiasi sama kuin työeläkevakuutuslaitos, sehän minua elättää entisten työvuosien säästöjen ohella, jotka on työllä ansaittu!
Tuolle edelliselle Lyylille voin vain kirjoittaa jotta olen varsin itsenäinen ajattelija enkä minkään instanssin trollaaja. Et myöskään kuten ei kukaan muukaan Lyyli ole koskaan kyennyt osoittamaan minun faktisesti olevan väärässä! Moni haukkuu valheista tai muusta, mutta ei kykene osoittamaan omaa totuuttaan perustellusti asiasta. Hieman voisi sanoa, jotta höppänää tuo koko Lyyli armeijanne!- Anonyymi
Juu vaikka eläkkeensä loppupeleissä maksaa duunaritkin, mutta se ei kusipäätä kiinnosta.😚
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Se on tuo sinun mafiasi sama kuin työeläkevakuutuslaitos, sehän minua elättää entisten työvuosien säästöjen ohella, jotka on työllä ansaittu!
Tuolle edelliselle Lyylille voin vain kirjoittaa jotta olen varsin itsenäinen ajattelija enkä minkään instanssin trollaaja. Et myöskään kuten ei kukaan muukaan Lyyli ole koskaan kyennyt osoittamaan minun faktisesti olevan väärässä! Moni haukkuu valheista tai muusta, mutta ei kykene osoittamaan omaa totuuttaan perustellusti asiasta. Hieman voisi sanoa, jotta höppänää tuo koko Lyyli armeijanne!Mikä VITUN mafia?, todista ammattiliitot MAFIAKSI?, laita vaikka oikeuden päätöksistä linkit tänne, muuten llmiannan jokaisen kommenttisi jossa mainitaan "extyökkäri, tai "mafia", älysitkö typeryytesi!!!!
- Anonyymi
Ay mafia toimii, kuvailit juuri Yhdysvaltoja ,etkä suinkaan ammattiyhdistys liikkeitä.
- Anonyymi
"Tuossa kohden viittaan aiempaan kommenttiisi jossa mafiaan viittaat!"
No ainakin rehellisesti nyt ihan itse kerrot että olet kirjautunut useammalla nimimerkillä.
" Etkö itse muista mitä kirjoitat? On nääs niin, että sama nikki = sama kirjoittaja!"
Taisi nyt osua omaan nilkkaan sinulle kun muisti pettää. - Anonyymi
Juuri niinkuin kokoomus tekee tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä VITUN mafia?, todista ammattiliitot MAFIAKSI?, laita vaikka oikeuden päätöksistä linkit tänne, muuten llmiannan jokaisen kommenttisi jossa mainitaan "extyökkäri, tai "mafia", älysitkö typeryytesi!!!!
Ei niin suurin Maria suomessa äärioikeisto diktatuuri hallitus iän lisäksi
Meillä venäjän meno rikkaille vaan kaikki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä VITUN mafia?, todista ammattiliitot MAFIAKSI?, laita vaikka oikeuden päätöksistä linkit tänne, muuten llmiannan jokaisen kommenttisi jossa mainitaan "extyökkäri, tai "mafia", älysitkö typeryytesi!!!!
Siinä joku sakoon idiootti ja putinin apulainen typerä kommentti
Kysymyksesi muotoilu ei oikein kerro mitä haluaisit tietää mielipiteistäni. Laita asia selvästi esiin niin saat selvän vastauksen.
Mitä esim. tarkoitat kokoomusmanialla?- Anonyymi
Kokkelimafia hoitaa pk:n huumejakelua, onko muka uutta tietoa??
Anonyymi kirjoitti:
Kokkelimafia hoitaa pk:n huumejakelua, onko muka uutta tietoa??
Et sitten muuhun kykene kuin sekoilemaan! Se lienee sitä kuuluisaa Lyyli tyyliä!
- Anonyymi
Extyökkörihön on satonen
Samanlaiset miltei tyhmemmöt jutut taloudesta ja yeitystuesta ja työpaikoista
Ei mitää perusteita
Ei ymmärrä mistään mitään
Lisäksi elää sosiaalietuusella ja kuitenkin on niin kokoomuslaisia vaikka on yyllöisperheestä- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minähän vain vastasin edeltäviin kommentteihisi!
Miksi valehtelet?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Valehtelin mitä? Mikä kommenteissani on valhetta ja mikä on sinun TOTUUTESI niissä asioissa? Voisitko kertoa vai myönnätkö Lyyli tyyliin jotta kirjoitat vain Humbuugia?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kokeile taas YXKAXEXina, saavat lukijat nauraa partaansa !
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Valehtelin mitä? Mikä kommenteissani on valhetta ja mikä on sinun TOTUUTESI niissä asioissa? Voisitko kertoa vai myönnätkö Lyyli tyyliin jotta kirjoitat vain Humbuugia?
Röh röh minä yritin tarjota Humbuukia Lyylille vaipastani, mutta sain vain avokämmenestä kärsälleni. Ja ay-mafia auttoi siinä Lyyliä KVIIIIIK !!!!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Juu, aina ha aina castaat vaan "minähän", eli olet savolainen, jonka sanaan EI voi luottaa, tai shitte voi olla LUOTTAMATTA, mutta suoraa vastausta EI SAA, EIKÄ KOSKAAN TULE SAANMANKAAN = TUULIVIIRI > PERSU!!!!
- Anonyymi
Extyökkäri sopisi Putinille työministeriksi. Kuin kaksi marjaa, paskanmarjaa.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Putlerilla ja minulla ei ole yhteistä pintaa, joten olet Lyyli tyyliin täysin metsässä!
Nautitko muille v#ttulustasi?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Putlerilla ja minulla ei ole yhteistä pintaa, joten olet Lyyli tyyliin täysin metsässä!
Putleri voi hyvinkin nylkyttää persvakoosi ?
Anonyymi kirjoitti:
Nautitko muille v#ttulustasi?
Kun aloitat, niin vastaan samalla mitalla!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Lyyli sanoi ettei sinulla mittaa sentin vertaa !
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sinä muka "extyökkäri" joka on omasta mielestään ollut "koko kansan yritysjohtaha", kuitenkin oman varallisuutensa on kartuttanut työntekijöittensä avulla, haisee paskalle, nää "extyökkäri" ja "exyxkax" mafia jargonit.!!!!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Röh röh minun mittani on litra ripulipaskaa. Ja Lyyli todistaa sen KVIIIIK !
Anonyymi kirjoitti:
Sinä muka "extyökkäri" joka on omasta mielestään ollut "koko kansan yritysjohtaha", kuitenkin oman varallisuutensa on kartuttanut työntekijöittensä avulla, haisee paskalle, nää "extyökkäri" ja "exyxkax" mafia jargonit.!!!!
Sitä määrää jonka työllistin ei oikein kehtaa kansaksi mainita. Todellisuudessahan se olion minä joka tuota sinun kansaasi vaurastutti koska olin ideoinut heille työtä kota heillä ei ilman olisi ollut! Työhän se on sitä millä hyvinvointi lisääntyy! Kun työntekijät tekivät minun suunnittelemaani niin he saivat työstä oman palkkansa, mutta minä sain siitä, että olin ideoinut sen mitä tehtiin ja myytiin ympäri Euroopan ja hieman maailmankin. Työnantajahan on se lähtökohta, josta se työ lähtee ja työntekijä vain suorittaa työnantajan työtä. Jos työntekijällä on mahdollisuus/kyky tehdä omaa työtään ja myydä sen tulos ulos, niin miksi mennä töihin kun omalla työlläänkin voisi tulla toimeen yrittäjänä?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Moni suomalainen ei ymmärrä puolikkaasta mitään
Luulee olevansa moni miljonääri
Politiikka on yhteisten asioiden hoitamista ja päättämistä kenelle veeovarat annetaan , köyhille tarpeeseen vain rikkaille jotta saavat vaan lisää ilman tarvetta.
SDP N ansita on kaikki nykyiset edut esim kesälomat , sairaslomaa
Kokoomus haluaa poistaa neJoillakin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla köyhä kokoomuslainen. Joka luulee olevansa miljonääri ja sitten toinen vaihtoehto on kommari.
Joillakin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla köyhä kokoomuslainen. Joka luulee olevansa miljonääri ja sitten toinen vaihtoehto on kommari.
Muitakin vaihtoehtoja muuten löytyy
vaihtoehtoja muuten löytyy
Kilpailukyvystä ollaan niin huolissaan että viedään köyhiltä tuhkatkin pesästä kun han rikkaat saa rahansa
Kukaan ei ole huolissaan työlöisperheiden onnesta.
Paitsi SDP ja vasemmistoliitto
Asia on tosi
Äänestä
- Anonyymi
Voi että, on se orpo <pippelipoika> taas maailmalla johtaja, MUTTA EI MISSÄÄN NIMESSÄ ( HUKKAPÄTKÄ/orban), SUOMEN SÖSSIMINEN UKRAINAN SODASSA, AIHEUTTAA VAAN KANSANTERVEYDEN ALASAJOA, RIKKAAT ELÄÄ, KÖYHÄT KUOLKOOT, NÄIN NYKY HALLITUS HALUAA . . . . TOIVON JA TOIVON, ETTÄ MAHDOLLISIMMAN MONEN KOKKELIN/ PERSUN/RKP:N JA JEESUSPUOLUEEN kannattajat joutuvat kokemaan näitten leikkaustoimien vaikutuksen, myös ja juurikin KANSANEDUSTAJIEN OMILLE TUTUILLE JA OMILLE PERHEILLE/ TUTUILLE!!!!
🤓🥸🥱 - Anonyymi
NO, PERSEESTÄHÄN SEN KAIKKI KOMMENTIT ON, EI PÄÄTÄNEIKÄ HÄNTÄÄ, vain kapitalistista uhoa, ei jatkoon.
- Anonyymi
Riikalle lisää punkkua, oli tv:ssä senverran punkun tarpeessa, että jos nyt aloittaa, niin jouluna saattaa siivous onnistua = ostaa siivousyritykseltä, eli jää enemmän aikaa " laatupunkkujen juontiin", näin Riikka siivoaa,,,,
Lienee sinulla reaalimaailmassa elo mahdotonta ja pitää vetäytyä mielikuvitusmaailman syövereihin!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Lienee sinulla reaalimaailmassa elo mahdotonta ja pitää vetäytyä mielikuvitusmaailman syövereihin!
Tarkistitko nyt että vastasit sillä käyttämälläsi nimimerkillä millä tarkoitit.
Jos yleensäkin kirjaudut niin miksi useammalla nimimerkillä kun sinulla ei homma hallussa muutenkaan? - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
HEH. Maksetaanko sinulle paljonkin tästä viikonloppujen viihteestäsi?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Etkös juuri sinä elä mielikuvitusmaailmassa? Vai sanotaanko rehellisesti että hulluudessa.
- Anonyymi
Kansallinen kokoomus voisi muuttaa nimensä.
Uusi nimi on:
Kaaosmainen kohellus - Anonyymi
suomi24 mainos provo...
saitti loppuu ilman kiihottamista... - Anonyymi
Kyseinen nimimerkki/nimimerkit näkyy olevan ihan sekaisin kaikesta. Ei ymmärrä mistään mitään. Eikä oikein muista ja tajua millä nimimerkillä satuilee milloinkin.
- Anonyymi
Kännissä Kelan toimeentulotuilla.😆
Anonyymi kirjoitti:
Kännissä Kelan toimeentulotuilla.😆
Mihin tosiasioihin mahdat nuo väitteesi perustaa arvon Lyyli?
- Anonyymi
Välillä kyselee toisilta kokemuksia äitien hakkaamisista. Joskus haluaa kuolemantuomioita lakkoilijoille. Kehuu kaikkia Kokoomuksen tuhoja hyviksi.
Ei ole tuhoa jos korjailee vasurien aikaansaamaa kaaosta! SE on parantelua!
Voisit edes perustella mihin tuhollasi viittaat!
- Anonyymi
Ihan sairas yksilö luulee olevansa joku rikas momimiljonääri kokoomus loinen
Vaikka hän kertonut elävänsä täysin sosiaalietuudella omien sanojensa mukaanNyt esität perätöntä tietoa! En ole vielä yli 80 ikävuoteni aikana saanut senttiäkään enkä penniäkään sosiaalietuuksia.
En ole myöskään monimiljonääri jos mitataan euroissa mutta sentteinä laskien saatan sinne yltää!
Miksi ihmeessä te luettelette noita typeriä mielikuvioanne, joille ette kykene esittämään mitään perusteita? Taidatte olla täystolloja koko anaali joukko!- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Nyt esität perätöntä tietoa! En ole vielä yli 80 ikävuoteni aikana saanut senttiäkään enkä penniäkään sosiaalietuuksia.
En ole myöskään monimiljonääri jos mitataan euroissa mutta sentteinä laskien saatan sinne yltää!
Miksi ihmeessä te luettelette noita typeriä mielikuvioanne, joille ette kykene esittämään mitään perusteita? Taidatte olla täystolloja koko anaali joukko!Ai et kestänyt totuutta?
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Nyt esität perätöntä tietoa! En ole vielä yli 80 ikävuoteni aikana saanut senttiäkään enkä penniäkään sosiaalietuuksia.
Miksi ihmeessä te luettelette noita typeriä mielikuvioanne, joille ette kykene esittämään mitään perusteita? Taidatte olla täystolloja koko anaali joukko!So so, väitätkö ettet lehtolapsena saanut lapsilisää ?
YXKAXEX kirjoitti:
Miksi ihmeessä te luettelette noita typeriä mielikuvioanne, joille ette kykene esittämään mitään perusteita? Taidatte olla täystolloja koko anaali joukko!Olet kertonut eläväsi eläkkeellä. Eläke on sosiaalietu. Siitä sopivat parjaamasi ay-liike ja työnantajajärjestöt 1960-luvun alussa. Ennen sitä oli vain tasaeläkkeeseen perustuva kansaneläke. Nautit siis ihan täysillä ay-liikkeen ajaman järjestelmän eli työtuloon sidotun eläkkeen nauttimista. Olet itse maksanut siitä pienen osan, mutta se ei riitä niiden eläkkeiden kattamiseen, jotka elävät useamman vuoden eläkkeellä.
Ansioon perustuvat eläkkeet on organisoitu eläkevakuututuksen mukaisiksi. Mihinkään omaan ansaintaan ne eivät perustu, koska osa porukasta voi kuolla ennen kuin ehtii nauttia senttiäkään eläkkeestään eikä etuus ole perittävissä vainajan lapsille. Nautit siis täysin rinnoin sosiaaliavustusta itse edes ymmärtämättä sitä. Työeläke on siinä mielessä ansaittu, että se on ay-liikkeen edunvalvonnan tulos. Siellä missä tällainen edunvalvonta on kielletty, ei ole eläkkeitäkään. Unkari elää sinun oppiesi mukaan ja tulokset ovat sen mukaisia.mielipidepankki kirjoitti:
Olet kertonut eläväsi eläkkeellä. Eläke on sosiaalietu. Siitä sopivat parjaamasi ay-liike ja työnantajajärjestöt 1960-luvun alussa. Ennen sitä oli vain tasaeläkkeeseen perustuva kansaneläke. Nautit siis ihan täysillä ay-liikkeen ajaman järjestelmän eli työtuloon sidotun eläkkeen nauttimista. Olet itse maksanut siitä pienen osan, mutta se ei riitä niiden eläkkeiden kattamiseen, jotka elävät useamman vuoden eläkkeellä.
Ansioon perustuvat eläkkeet on organisoitu eläkevakuututuksen mukaisiksi. Mihinkään omaan ansaintaan ne eivät perustu, koska osa porukasta voi kuolla ennen kuin ehtii nauttia senttiäkään eläkkeestään eikä etuus ole perittävissä vainajan lapsille. Nautit siis täysin rinnoin sosiaaliavustusta itse edes ymmärtämättä sitä. Työeläke on siinä mielessä ansaittu, että se on ay-liikkeen edunvalvonnan tulos. Siellä missä tällainen edunvalvonta on kielletty, ei ole eläkkeitäkään. Unkari elää sinun oppiesi mukaan ja tulokset ovat sen mukaisia.Työeläke ei ole sosiaalietu kuten työttömyyskorvaus tai vaikka apuraha asuntoon. Työeläke on ansaittua rahaa, siirretty työvuosilta vakuutus ideologian avulla. Eikä Unkari elä ajatusmaailmani mukaan, se on faktaa vaikka siellä kerran viikon - pari seikkailinkin pääosin Budapestin ja Balatonin ympäristössä.
Extyökkäri kirjoitti:
Työeläke ei ole sosiaalietu kuten työttömyyskorvaus tai vaikka apuraha asuntoon. Työeläke on ansaittua rahaa, siirretty työvuosilta vakuutus ideologian avulla. Eikä Unkari elä ajatusmaailmani mukaan, se on faktaa vaikka siellä kerran viikon - pari seikkailinkin pääosin Budapestin ja Balatonin ympäristössä.
Työeläke ei ole ansaittua rahaa vaan nimeonmaan sosiaalietuus vanhuuden toimeentulon varalle. Tämä etuus ei periydy esim. Jos se olisi ansaittua rahaa, perillistesi pitäisi saada ne rahat, jos vaikka olisi kuollut ennen eläkeikää. Raha on täysin sidottu elinaikaan. Joku ei hyödy siitä mitään, yli sata-vuotiaaksi elävä paljon pitempään. Sinulla on virheellinen käsitys työeläkkeen luonteesta, Työeläke raha muuttuu perittäväksi oamisuudeksi vasta sen jälkeen ja sitä mukaa kuin sitä maksetaan. Maksatus on sovittu aikoinaan kerran kuussa tapahtuvaksi, joten sinulla ei esim. ole oikeutta vaatia itsellesi heti jotain könttäsummaa, kun jäät eläkkeelle.
Tämän sosiaalietuuden on sinullekin neuvotellut aikanaan ay-liike ja sopinut sitten asiasta työnantajien keskusliiton kanssa. Sen jälkeen siitä on laadittu laki Kokoomuksen ja demarien yhteistyönä.
Unkarin talousmalli perustuu sinunkin esittäämääsi ansaintalogiikkaan. En nyt katso tarpeelliseksi kirjoittaa tässä asiasta tarkemmin, mutta voit perehtyä halutessasi asiaa lukemalla unkarilaisen Suomessa asuvan Katalyn Miklossyn kirjan Unkarin yhteiskunnasta ja politiikasta. Siinä on hyvin paljon samaa ajatusmaailmaa kuin mitä olet täällä esittänyt. Unkarissa sillä politiikalla on ollut kansalaisten elämään tuhoisa vaikutus.- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Miksi ihmeessä te luettelette noita typeriä mielikuvioanne, joille ette kykene esittämään mitään perusteita? Taidatte olla täystolloja koko anaali joukko!Ai lisäsit vielä anaali hommatkin noihin sinun tunnettuihin ajatuksiin ja haluihin.
Etutyökkäri ei edusta mitään kokoomusmaniaa. Tällainen väite aliarvio ja vääristää Kokoomuksen politiikkaa hyvin törkeällä tavalla. Avauksen hypoteesi on siis peustaltaan virheellinen eli kysymykseen on mahdotonta vastata.
Olen lukenut unkarilaisen valtio- ja yhteiskuntatieteilijän Katalyn Miklossyn kirjan "Demokratian rappio". Se kuvaa Unkarin politiikkaa Victor Orbanin ja hänen Fidesz-puolueensa aikana. Jos haluaa hakea jotain yhtäläisyyttä Extyökkärin ja politiikan välillä, se löytyy tästä.
Orbanin politiikka on kansalliskonservatiivista. Hänen talouspoliittinen mallinsa näyttää paljolti tältä Unkarin mallilta. Yritän ottaa tähän yhden olennaisen yhtäläisyyden. Se on työperusteinen ansainta, jota Etutyökkäri täällä tämän tästä hokee. Jokainen on raamatullisesti ansaittava oma leipänsä työtä tekemällä. Tämä ideologia on johtanut siihen, että lakkoilu on avainaloilla kuten valtion palveluksessa olevilla, terveydenhoidossa työskenteleviltä ja opettajilta kielletty kokonaan. Kouluopetuksessa suositaan ammattilista koulutusta ja kaikki sopivat koulukirjat suosittelee kovaa kuria edustava poliisitaustainen sisäministeri, joka siis hoitaa myös terveys- ja opetuspuolen asiat. Yliopisto-opetuksen kärkiyliopisto amerikkalaisperustein sellainen muutti Wieniin Unkarin ilmapiirin muuttuessa totalitaristiseksi. Tilalle tuli kuria korostava kiinalaisyliopisto. Yliopistot korostavat liiaksi vapaata ja itsenäistä ajattelua, mitä valtiovalta ei pidä hyvänä. Kirkolle on annettu myös opetuksessa tehtäviä, koska se ei edusta mitään radikaalia uutta ja vapaata ajattelua. Kaikki on valmiiksi satoja vuosia sitten pureskeltua.
Jokaisen on ansaittava elantonsa siis omalla työllään. Se on johtanut siihen, että 43 % työikäisestä väestöstä elää minimitoimeentulorajan alla. Tuo raja on Unkarissa alle 500 euroa kuussa. Kun sosiaaliturvaa ei ole, työnvastaanottamiselle muutaman euron tuntipalkalla ei ole vaihtoehtoa. Lapsilla on velvollisuus elättää vanhempansa, kun nämä tulevat ns. eläkeikään eli eivät siis itse enää kykene tai kelpaa työhön. Unkarissa elää pieni eliitti, jolla menee hyvin. Tätä pidetään maassa itsestään selvyytenä eikä sitä edes juuri kyseenalaisteta.
Unkari on EUn köyhin ja kaikin puolin surkein valtio, joka polkee niin demokratiaa kuin oikeusvaltioperiaatetta. Jos siis viitsii lukea tuon manitsemani kirjan löytää paljon yhtäläisyyttä Unkarin ja Extyökkärin aatamaailman välillä. Olennaisin on kuitenkin taloudelliseen romahdukseen johtava ajatus omasta ansainnaista. Tämä on johtanut koulutetun väestön maastapakoon ja työnteon motivaation romahdukseen. Kun ansaintaperiaate ei tuota parempaa palkkaa, hidastetaan työntekoa niin paljon kuin sielu sietää. Suomessa persut ovat lähinnä näitä Unkarin oppeja, ei Kokoomus. Persuthan asettuivat aiemmin puolustamaan Unkaria, kun EUssa alettiin kyseenalaistaa maan politiikan arvojen yhteensopivuus EUn arvojen kanssa.- Anonyymi
Sakoo tuo putinin vasensuora suomessa, on aiheuttanut satojentuhansien työpaikkojen menetykset. Aatella jäsenet maksaa viikonpalkan vunodessa tuolle putinin rosvolaumalle. Siitä hyvästä sakoo järkkää potkut viivana ja sika naurut päälle röh röh. Eivätkä maksa lakkopäivistä juuri mitään kun kuuluisi maksaa 5000e päivässä mutta eihän rosvot mitään maksa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel405350Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1602763Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1062272Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.801824Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen251794Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276381777Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from81762- 951649
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671505- 751489