Kirjamessut järjesteään Loistossa. Miksiköhän? Tuetaanko sen varjolla jotain yrittäjää? Luonnollisin paikka messuille olisi kirjasto ja virtasali tai Merenojan koulu. Kaikkenlaista kaupunki yrittää järjestää Loistoon.
Kirjamessut Kalajoella
26
624
Vastaukset
- Anonyymi
Tosiyrittäjää taas vaihteeksi pönkätään... varmaan Pizzapuffet kuumana - pizza kuin Pizza 45,- Eur - edullista eikö vain. Muuta tarjontaa sitten ei olekaan.
- Anonyymi
Maksaako kaupunki Loistolle vuokraa, kun järjestää tilaisuuksia Loiston tiloissa? Maksaako Loisto tontista vuokraa Kalajoen kaupungille? Onko siita koskaan maksettu mitään?
- Anonyymi
St ykkösen baarisa arvioivat että kymppitonnin kaupunki maksaa tuosta Loistole.
- Anonyymi
Ei. Eikä makseta. Ei tarvitse.
- Anonyymi
En etsi valtavaa loistoa en kultakalaakaan. . .
- Anonyymi
Siirretään ne Ainaliin
- Anonyymi
Eikai Kalajoella oo korruptiota?
- Anonyymi
Ei, vain lämpimästi kannatettavia hankkeita, jotka rahoitetaan veronmaksajien rahoilla ja joista hyödyt menevät vain parille harvalle.
- Anonyymi
On. Se vain piilotetaan niin, ettei sitä moni huomaa. Tämä Loisto ja siellä järjestettävät kaupungin tapahtumat on siitä piilottelusta hyvä esimerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Se vain piilotetaan niin, ettei sitä moni huomaa. Tämä Loisto ja siellä järjestettävät kaupungin tapahtumat on siitä piilottelusta hyvä esimerkki.
Aika heikkoa piilottelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotahan taas pikkujouluja.
Voit vaikka yrittää arvata kuka ja missä ne järjestetään…
- Anonyymi
Kuka rakentaa päiväkodin särkille? Kuka rakensi vuokratalon kylälle?
- Anonyymi
Päiväkotihan näkyy olevan kristillisen opiston. Kysy sieltä. Mitä taas tulee "vuokrataloon" niin niitä on sen verran monta että sinun kannattaa hieman tarkentaa kysymystäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päiväkotihan näkyy olevan kristillisen opiston. Kysy sieltä. Mitä taas tulee "vuokrataloon" niin niitä on sen verran monta että sinun kannattaa hieman tarkentaa kysymystäsi.
Kalajoen kaupungilla on 60% siitä päiväkodista kuten kylällä olevastakin.
- Anonyymi
Erotiikka messut olisi kova sana. 😉
- Anonyymi
Gerlander osallistuu tankotanssiin.
- Anonyymi
Onhan tuo sääli että kaikki tapahtumat järjestetään keskustan ulkopuolella. Ei sinne autottomat pääse koskaan. Vai onko tuo nyt niin suuri menetyskään jos ei pääse.
- Anonyymi
No aattelisit ny vähän. Kirjamessut on hieno tapahtuma, jossa on useita kirjailijoita ja sitten on paikallisia johtohenkilöitä ja ns silmäätekeviä. Tottakait tarkootus on rajoittaa mukaan tulevaa porukkaa ja siksi tapahtumaon Loistosa.
Jos kirjamessut olis kirjastosa niin sinnehän rynnisi sitä autonta sakkia kehnoissa vaattteissaan Tohtorintien, Merenojantien, Plassin ja keskustan alueelta. Ja vanhuksetkin vois tulla läheltä rollaattoreillaan. Eihän se olisi soveliasta hienoilla kirjamessuilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aattelisit ny vähän. Kirjamessut on hieno tapahtuma, jossa on useita kirjailijoita ja sitten on paikallisia johtohenkilöitä ja ns silmäätekeviä. Tottakait tarkootus on rajoittaa mukaan tulevaa porukkaa ja siksi tapahtumaon Loistosa.
Jos kirjamessut olis kirjastosa niin sinnehän rynnisi sitä autonta sakkia kehnoissa vaattteissaan Tohtorintien, Merenojantien, Plassin ja keskustan alueelta. Ja vanhuksetkin vois tulla läheltä rollaattoreillaan. Eihän se olisi soveliasta hienoilla kirjamessuilla.🤣 tuo oli hyvä perustelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kirjamessut olis kirjastosa niin sinnehän rynnisi sitä autonta sakkia kehnoissa vaattteissaan Tohtorintien, Merenojantien, Plassin ja keskustan alueelta. Ja vanhuksetkin vois tulla läheltä rollaattoreillaan. Eihän se olisi soveliasta hienoilla kirjamessuilla.Juurikin näin.
Ei pysy tupee suorassa tungoksessa.
Linkat vaivaa portaissa ja onhan tuolta lyhyt mstka jatkoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kirjamessut olis kirjastosa niin sinnehän rynnisi sitä autonta sakkia kehnoissa vaattteissaan Tohtorintien, Merenojantien, Plassin ja keskustan alueelta. Ja vanhuksetkin vois tulla läheltä rollaattoreillaan. Eihän se olisi soveliasta hienoilla kirjamessuilla.Se on tosiaan parempi että huonoin aines pysyy poissa. Saisivat pysyä koko ajan kotonaan, sillä he ovat turhia ja hyödyttömiä ihmisiä. Parempi kun heitä ei olisi edes olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tosiaan parempi että huonoin aines pysyy poissa. Saisivat pysyä koko ajan kotonaan, sillä he ovat turhia ja hyödyttömiä ihmisiä. Parempi kun heitä ei olisi edes olemassa.
Kaupungintalohan olisi tyhjä sen jälkeen…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tosiaan parempi että huonoin aines pysyy poissa. Saisivat pysyä koko ajan kotonaan, sillä he ovat turhia ja hyödyttömiä ihmisiä. Parempi kun heitä ei olisi edes olemassa.
Puhutko ittestäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko ittestäs?
Sinun kaltaisista oli kyse: työtön häviäjä joka on itse aiheuttanut työttömyytensä ja köyhyytensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kaltaisista oli kyse: työtön häviäjä joka on itse aiheuttanut työttömyytensä ja köyhyytensä.
Ei työttömät mihinkään häviä. Heitä tulee koko ajan lisää, tänne Kalajoelle erityisesti..!😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei työttömät mihinkään häviä. Heitä tulee koko ajan lisää, tänne Kalajoelle erityisesti..!😅
No ei valitettavasti häviä, vaikka vinkuukin ja syyttelee omista virheistään ja laiskuudestaan muita, yhteiskuntaa jne. Työttömistä 95 - 99% on aiheuttanut työttömyytensä ja varsinkin työttömyytensä pidentymisen itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582