Ollaan kaukana työttömyyden huippumaista.
Eswatini: 34.4%
South Africa: 34.4%
Djibouti: 25.9%
West Bank and Gaza: 24.4%
Botswana: 23.1%
https://www.investopedia.com/articles/personal-finance/062315/unemployment-rates-country.asp
Suomella menee vielä hyvin
9
164
Vastaukset
- Anonyymi
Suomella ei mene koskaan niin huonosti etteikö huonomminkin voisi mennä.
Moniko muistaa kirjailija-akateemikko Paavo Haavikon sarkastisen lausahduksen tv:ssä 90-luvun laman kynnyksellä:
" Meillä menee hyvin - ja onneton se joka siitä pahaa puhuu."- Anonyymi
Sannakin sanoi, että Suomi on rikas maa, jonka pitää auttaa köyhiä Etelä-Euroopan maita.
- Anonyymi
MIKSI puolueet on SOKEITA miksi aina LAHJOTAAN suuria yrityksiä
ainakin sen 20v minkä ajan maa on ollut kuolleessa tilassa !
NYT on kuitin aika joka paljastaa EI OLE AUTTANUT VEROHELPOTUKSET
KAIKKI ON PERUTTAVA !
Velkajarru on tuntematon yhtä hullua kaikki jäätyy jos hallitus aikoo
riistää kurjistaa kansaa se kansa katoaa pois.- Anonyymi
.
- Anonyymi
Joka päivä saadaan niitä kiinni.
- Anonyymi
Niistä saisi lisää työperäistä maahanmuuttoa.
- Anonyymi
Satatuhatta työtöntä lisää alkaa olla kohta täynnä, vai mikä se tavoite oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25495
- 43492
- 46486