Onko miten paljon neitsyeenä pysyneitä naisia täällä viesteilemässä
M 45
Onko täällä vielä neitsyt naisia ?
46
679
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy, n23.
- Anonyymi
Missä päin 23v olet ja millainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin 23v olet ja millainen?
siis missäpäin 23 mistä mää sen tiedän missä milloinkin olen millainen tiukat kuluneet farkut ja nokian kumikengät erittäin seksikäs
- Anonyymi
On kyllä vähän ujo ollut sen suhteen. N 22v Kuopio
- Anonyymi
Haluaisiko 22v jo jotain ?
- Anonyymi
Hyvä juttu, ei ole mikään kiire! Kyllä sitä sitten ennättää, kun löytää sen ”oikean”, jonka kanssa on ihana puuhailla. T. Setämies 😊
- Anonyymi
Eipä sitä tarvitse kiirehtiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisiko 22v jo jotain ?
kyl mää haluan 22 vuotiasta tai jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu, ei ole mikään kiire! Kyllä sitä sitten ennättää, kun löytää sen ”oikean”, jonka kanssa on ihana puuhailla. T. Setämies 😊
minä en ole sedä mies vaan kova kundi tiukissa kuluneisa farkuissa
- Anonyymi
Ei ole. Heinolan setä on puklittanut kaikki tiineiksi.
- Anonyymi
ei ole mistä tiesit että en ole raskaana sinulle
- Anonyymi
Espoosta n17!🙏
- Anonyymi
Ootko ihan oikeesti neitsyt nainen😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo oonn!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo oonn!
Joko tekisi mieli eroon neitsyydesta 17v
M 55v - Anonyymi
ei espoosta vaan muualta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan oikeasti oon neitsyt nainen tiukissa kuluneisa farkuissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo oonn!
en oonn
- Anonyymi
Olisko Satakunnasta?
M43- Anonyymi
ei oo satakunnasta vaan satasen laina
- Anonyymi
Tällaiset naiset ovat arvostettuja kultakimpaleita jotka eivät ole pilanneet itseään.
- Anonyymi
Olen neitsyt ja haluan kullia ja sitten en kuitenkaan uskalla!
N 24v- Anonyymi
olen neitsyt enkä halua likaista miehen kullia
- Anonyymi
Kuinkahan moni täällä sääntöjen mukaisesti puhumassa oleva 18+ ikäinen nainen on yleensä enää neitstyt, kun nainen on psykologisesti poikia 2-3 vuotta edempänä ja nykyään aika moni harrastaa säännöllisesti "juttuja" yläasteiässä, osa jopa ala-asteen ylimmällä luokalla? Tuleeko tänne yleensänkään kukaan joka ei ole ollut, tietty joku 14v ikäinen....
- Anonyymi
Ois edes naisia. Jokainen aivan varmasti mies, joka esiintyy naisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois edes naisia. Jokainen aivan varmasti mies, joka esiintyy naisena.
olen samaa mieltä olisi mukava olla nainen
- Anonyymi
Mä oon neitsyt ja alotin seurustelee kuukaus sit ja oon viel neitsyenä pysyny..
Marja16- Anonyymi
Joo eikä sulla ole kiire mihinkään seksiin vielä nytkään!
Tapasin yhden 56 vuotiaan naisen oli neitsyt mut ei ole enään. Sanoi ettei ole kulmia koskaan nähnyt halusi nähdä ja kokeilla. Tykkäs kovasti.
- Anonyymi
Yhden 30v uskovaisen taustan omaavan sinkkunaisen neitsyyden olen vienyt. Ainakin hänen omien sanojen mukaan. Oli alkuun ujo ja arasteli, mutta todella halukas oppimaan ja kokeilemaan kaikkea. Siitä tuli todella kiimainen nainen. Ei kukaan aiempi kokemani rohkeampikaan nainen yllä hänen tasolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden 30v uskovaisen taustan omaavan sinkkunaisen neitsyyden olen vienyt. Ainakin hänen omien sanojen mukaan. Oli alkuun ujo ja arasteli, mutta todella halukas oppimaan ja kokeilemaan kaikkea. Siitä tuli todella kiimainen nainen. Ei kukaan aiempi kokemani rohkeampikaan nainen yllä hänen tasolle.
Tavalliset asiat ei ole oppimista vaan rutiineja. Ne jotka on 20v iässä neitsyitä tekee itsestään pyhimyksiä. Enkä mä tiedä onko sekään kunniallista. Itse olin ekan kertani 26v iässä neljä vuotta nuoremman avoliitossa asuneen naisen kanssa tämän omasta aloitteesta. Se ei ollut eka tilaisuus. Ekan tilaisuuden olisin saanut jo 20v ikäisenä oma ikäiseltä naiselta, ja senkin naisen aloitteesta joka oli paljon enemmän kuin tuo toinen.
- Anonyymi
Löytyykö ketään neitsyt mimmiä itä-helsingin suunnilta?
- Anonyymi
löytyy neitsyt mimmi matami itä ei helsinki suunalta
- Anonyymi
Kumma että joku 23v ”neitsyt” tulee seksipalstalle lukemaan. Itse olen syntynyt 70-luvun alussa ja tiedän, että jopa itseäni vanhemmissa on naisia joiden ekat kerrat oli alle 15v iässä. Tiedän myös naisia joilla ei ollut mitään 20v iässä, mutta tämä oli aika persoona ja pieni painon pudotus olisi varmaan saanut jonkin miehen innostumaankin. Mutta ihmisen persoonasta se on kiinni saako ketään kiinnostumaan.
- Anonyymi00052
Miten sinä sitten ole vielä pysynyt neitsyenä? Johtuuko ulkonäöstä vai luonteesta?
- Anonyymi
on vaikka kuinka paljon naisia neitsyneenä pysyneitä kaikki raskaana sinulle
- Anonyymi
Neitsyt naista Kuopion seudulla?
- Anonyymi00048
Löytyy N33. En ole ruma ollenkaan, hoikka ja nätti, mutta ehkä juuri siksi olen halunnut välttää irtosuhteita ja jäänyt jotenkin kaikesta paitsi. Viimeaikoina on ollut vaikeaa panetuksen kanssa. Miten saisin turvallista, hellää kivikovaa penistä?
- Anonyymi00049
Mistä päin olet..voisin viedä neitsyytensä hellästi ja sinun ehdoilla
- Anonyymi00053
blade83 kirjoitti:
Tule tutustumaan alkuun kirjoittelemalla.
Otan vakkariksi mielellään, jos tullaan juttuun.Hah hah hah otat vakkariksi!! Olisi sinulle ensimmäinen nainen koskaan!
Anonyymi00053 kirjoitti:
Hah hah hah otat vakkariksi!! Olisi sinulle ensimmäinen nainen koskaan!
Mitäs tuolla kuvittelet tarkoittavasi.
Minä olen aikoinaankin kun olin vielä täysin kokematon, niin hakenut vakkari seuraa ja löytänytkin. Nimenomaan erittäin selkeästi toin esiin tuolloin, että annan poikuuteni nimenomaisesti neitsyelle naiselle ja sellaisen löysin myös.
Missään nimessä en salaisi poikuuttani, jos sellainen olisi vielä tarjota. Minulla on toki jo ehtinyt olla naisia.
Tässä kohtaa minulla on kuitenkin edelleen tarjota vielä sp-taudeista vapaa mies tarjolle(mukaanlukien: herpes ja hpv vapaa) Tämä terveys on asia mistä en ole koskaan lipsunut. En vaaranna terveyttäni hutsujen kanssa. Selvitän partnerin tilanteen tarkoin ja kaikkein mieluiten aloitan vakkarisuhteen edelleenkin neitseellisen naisen kanssa.
- Anonyymi00050
18v sinkku nainen ja neitsyys on tallella. Odotan sitä oikeaa kokenutta miestä.
- Anonyymi00051
Mistäpäin olet
- Anonyymi00054
Mä haluisi tehä sitä mut jotkut sanoo että oon liia nuori! Kerra tarjosi ihteeni sellaselle 28 vuotiaalle mutta seki sano että oon liia nuori..
- Anonyymi00055
Olis ihana löytää neitsyt nainen jolle saisi olla ensimmäinen.
Ihan vaikka parisuhteeseen kun jos siltä tuntuu 🔥
M43 Satakunta
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 541302
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031072- 471065