Täällä etsii 18 vuotias tyttönen seuraa joka etsii erilaisia kokemuksia seksistä.
Oon kuulemma kaunis ja muodokas nii että hyvällä tavalla on rintaa, lantiota ja peppua!
Pituutta 165, painoa 65 kg, Rinnat D kuppi, pyöreä kiva peppu joka saa huomiota ja vaalean punertava tukka ja kasvoissa kesäisin jokunen pisamia.
Olen kaupanalalla ja myöskii hassu ja sosiaalinen.
Kielo
Oon nuori, muodokas ja kaunis. Pannaanko?
36
1221
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin tämä kaunis on.
- Anonyymi
Varmaankin eteläsuomessa
- Anonyymi
MITKÄ KRITEERIT SULLA ON SETIEN SUHTEEN JA OOTKO HEINOALSTA?
- Anonyymi
EI KUKAAN HOMO SETÄÄ PIKKUMUNALLA HALUA NI NI NI!!!!!
- Anonyymi
Saako naida anaaliin ?
M55 - Anonyymi
Olet vain 15 kg etäällä.
- Anonyymi
Etäällä mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etäällä mistä?
Pillusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etäällä mistä?
15 kg etäällä kaunottaresta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15 kg etäällä kaunottaresta.
Mihin perustelet tuon että hän on 15 kg päässä kaunottaresta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin perustelet tuon että hän on 15 kg päässä kaunottaresta?
Perustelen sillä, että tällä hetkellä hän on rumapainoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustelen sillä, että tällä hetkellä hän on rumapainoinen.
Hän on lääketieteellisesti normaalipainoinen, sinun mielipiteesi eivät perustu lääketieteeseen.
"Rumapainoinen" ei perustu BMI-luokituksiin, terveystieteeseen tai ravitsemusalan suosituksiin, kannattaako tuollaisen tietämättömän edes yrittää arvostella ketään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on lääketieteellisesti normaalipainoinen, sinun mielipiteesi eivät perustu lääketieteeseen.
"Rumapainoinen" ei perustu BMI-luokituksiin, terveystieteeseen tai ravitsemusalan suosituksiin, kannattaako tuollaisen tietämättömän edes yrittää arvostella ketään?Kyllä, lääketieteellisesti normaalipainoinen, mutta kauneustieteellisesti rumapainoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on lääketieteellisesti normaalipainoinen, sinun mielipiteesi eivät perustu lääketieteeseen.
"Rumapainoinen" ei perustu BMI-luokituksiin, terveystieteeseen tai ravitsemusalan suosituksiin, kannattaako tuollaisen tietämättömän edes yrittää arvostella ketään?Virallinen kauneusindeksi perustuu BMI arvoon: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-120376818
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustelen sillä, että tällä hetkellä hän on rumapainoinen.
Aivan, 15 kg läskiä on lähestulkoon kaksi täyttä 10L ämpärillistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, lääketieteellisesti normaalipainoinen, mutta kauneustieteellisesti rumapainoinen.
Sinulla ei ole kyllä faktat ollenkaan hallussa.
BMI (Body Mass Index) on lääketieteellinen mittari, joka arvioi painon suhdetta pituuteen. Sitä käytetään terveysriskien arviointiin.
"Kauneusindeksi" ei ole virallinen termi lääketieteessä, ravitsemustieteessä eikä psykologiassa. Se on mielipiteellinen ja kulttuurisidonnainen käsite, jota ei voi mitata objektiivisesti.
Ei ole mitään "virallista kauneusindexiä" kylläkään, uskot naurettavaan huuhaahan.
BMI (Body Mass Index) on todellinen ja laajasti käytetty mittari, joka arvioi painon ja pituuden suhdetta terveysriskien näkökulmasta.
"Beauty Mass Index" on satunnainen tai ironinen nimitys, jota on käytetty joissain keskusteluissa tai artikkeleissa leikillisesti tai kriittisesti, esimerkiksi kommentoimaan ulkonäköpaineita tai kauneusihanteita.
Joissain tutkimuksissa on tarkasteltu BMI:n ja viehätysvoiman välistä yhteyttä, mutta tämä ei tarkoita, että olisi kehitetty kauneuden mittari BMI:n pohjalta.
BMI ja vyötärö–lantiosuhde (WHR) ovat olleet mukana tutkimuksissa, joissa on selvitetty, millaisia kehon mittasuhteita pidetään viehättävinä eri kulttuureissa
Tällaiset tutkimukset eivät kuitenkaan muodosta kauneusindeksiä, vaan ne tarkastelevat mieltymyksiä ja kulttuurisia ihanteita, jotka vaihtelevat suuresti
Kauneus ei ole objektiivisesti mitattavissa yhdellä luvulla.
BMI ei ota huomioon kehon muotoa, lihasmassaa, kasvonpiirteitä, ihon kuntoa, ryhtiä tai mitään muuta, mitä kauneudeksi yleensä mielletään.
Kauneusihanteet vaihtelevat kulttuurien, aikakausien ja yksilöiden välillä. Esimerkiksi 1600-luvun Euroopassa pyöreys oli kauneuden merkki, kun taas nykyään ihanne voi olla hoikka tai lihaksikas.
Terveys ja kauneus ovat eri asioita, eikä niiden tulisi olla samaan kaavaan sidottuja.
Sinulla niin paljon virheitä kirjoituksissasi ja tietämyksessäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, 15 kg läskiä on lähestulkoon kaksi täyttä 10L ämpärillistä.
Litra ei ole painomitta, eli se riippuu mitä on ämpärissä. Läski painaa vähemmän kuin vesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole kyllä faktat ollenkaan hallussa.
BMI (Body Mass Index) on lääketieteellinen mittari, joka arvioi painon suhdetta pituuteen. Sitä käytetään terveysriskien arviointiin.
"Kauneusindeksi" ei ole virallinen termi lääketieteessä, ravitsemustieteessä eikä psykologiassa. Se on mielipiteellinen ja kulttuurisidonnainen käsite, jota ei voi mitata objektiivisesti.
Ei ole mitään "virallista kauneusindexiä" kylläkään, uskot naurettavaan huuhaahan.
BMI (Body Mass Index) on todellinen ja laajasti käytetty mittari, joka arvioi painon ja pituuden suhdetta terveysriskien näkökulmasta.
"Beauty Mass Index" on satunnainen tai ironinen nimitys, jota on käytetty joissain keskusteluissa tai artikkeleissa leikillisesti tai kriittisesti, esimerkiksi kommentoimaan ulkonäköpaineita tai kauneusihanteita.
Joissain tutkimuksissa on tarkasteltu BMI:n ja viehätysvoiman välistä yhteyttä, mutta tämä ei tarkoita, että olisi kehitetty kauneuden mittari BMI:n pohjalta.
BMI ja vyötärö–lantiosuhde (WHR) ovat olleet mukana tutkimuksissa, joissa on selvitetty, millaisia kehon mittasuhteita pidetään viehättävinä eri kulttuureissa
Tällaiset tutkimukset eivät kuitenkaan muodosta kauneusindeksiä, vaan ne tarkastelevat mieltymyksiä ja kulttuurisia ihanteita, jotka vaihtelevat suuresti
Kauneus ei ole objektiivisesti mitattavissa yhdellä luvulla.
BMI ei ota huomioon kehon muotoa, lihasmassaa, kasvonpiirteitä, ihon kuntoa, ryhtiä tai mitään muuta, mitä kauneudeksi yleensä mielletään.
Kauneusihanteet vaihtelevat kulttuurien, aikakausien ja yksilöiden välillä. Esimerkiksi 1600-luvun Euroopassa pyöreys oli kauneuden merkki, kun taas nykyään ihanne voi olla hoikka tai lihaksikas.
Terveys ja kauneus ovat eri asioita, eikä niiden tulisi olla samaan kaavaan sidottuja.
Sinulla niin paljon virheitä kirjoituksissasi ja tietämyksessäsi.Kaunispainoisen 18v nuoren naisen ei tarvitse etsiä kumppania tällaiselta homeiselta keskustelusaitilta. Sellainen nainen saa kumppaneita niin reaalissa kuin kohtaamispalveluistakin kunhan vaan laittaa kuvansa esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunispainoisen 18v nuoren naisen ei tarvitse etsiä kumppania tällaiselta homeiselta keskustelusaitilta. Sellainen nainen saa kumppaneita niin reaalissa kuin kohtaamispalveluistakin kunhan vaan laittaa kuvansa esille.
Toistelet tuota "kaunispainoista" vaikka se ei ole mikään oikeatermi edes, huomaa että olet tiemätön ja kokematon.
- Anonyymi
Hei Kielo!
Tänään juuri ihailin erään kassatytön tissejä ja persettä.
Mielelläni nuolisin tuollaista kosteaa posliinipillua
Vaikka Rajasaaren parkkipaikalla.
Pyllistäisit vasten autoni konepeltiä perse paljaana hame ylhäällä ja pikkarit nilkoissa.
Nyt vielä tarkenee ja luulen että voin antaa sulle jotain kuumaa ja kovaa sisääsi..
Mhki6- Anonyymi
Yhtä älytön kuin turha kommentti .
Mutta muutahan et osaakaan kai tuo helpottaa oloasi.
- Anonyymi
Pannaan,pannaan ,sanoi paavi kun minihameen näki
No hitto pannaan vain...puhhuu ne kuitenki
- Anonyymi
Olisikin totta , niin kun halua olisi nuolla ja nussia...setä615
- Anonyymi
Ihana Kielo, missäs sä?
- Anonyymi
Näitä turhia ilmoituksia riittää mutta ei oikeaa kiimaista neitoa tai rouvaa vai miten?
- Anonyymi
Moi...
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
No jospa kertoisit missä asut
- Anonyymi
Pirkanmaalla setä,haluun nuoren.
Poju kelpaa myös. - Anonyymi
Jos oot kaupan kassa, niin eikun ministeriksi. Siinä virassa riitti ex ministerillekkin ranskalaisen himonussijan näköisiä ukkoja eron jälkeenkin alapääparturiksi!
- Anonyymi
Mistä oot? Täällä isovehkeinen setä.
- Anonyymi
Missä ja milloin kielo otetaan pillua. Mies 63
- Anonyymi
Hyvältähän tuo ilmoituksesi näyttää. Kerrot olevasi kaupan alalla, olisitko peräti mainonnan parissa? Tuo "oon kaunis mudokas , pannaanko" On vaan selvästi liian hyvää, ollakseen totta.
Ilmeisesti etsit vaan jotain pölkkypäätä jymäytettäväksi, tai se "kauneus ja muodokkuus" Pitäisi löytyä kiimaisen katsojan silmästä.
Anteeksi jos olen väärässä ja oletkin liikkeellä vilpittömin mielin.
Marraskuun 4:jäs. - Anonyymi
Kyllä kaikenlaista voi ehdotella heteropohjalta
M 55v p-savo
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514