projektille luvan antaneista olisivat koskaan halunnneet joutua kokemaan mitään vastaavaa mitä minä jouduin kokemaan. Täysin turhaa saman asian toistoa vuosien ajan ja se jos mikä sai minut voimaan todella pahoin! Ei huonosti voiva ihminen jaksa mitään muuta kuin jotenkin selvitä päivästä toiseen! Saa..nan koiran ulkoiluttajat tunkivat aina lähelle ja minä jouduin siirtymääm kauemmaksi! Miksi minun ei annettu olla rauhassa monen viikon ajan, jotta sisin olisi saanut rauhoittua! Vuosien ajan paljon stressiä, ahdistusta ja pahoinvointia! Luulisi kaikkien ymmärtävän, ettei sellaisessa tilanteessa ollut minkäänlaista jaksamista ruveta tutustumaan keneenkään! Korvauksia odotellessa! Niin raakaa ja julmaa koko projektin touteutus oli koko ajan! En halua elää kenenkään toisen ihmisen rahoilla, joten minusta on oikeus ja kohtuus, että korvauksia maksetaan! Suru on ollut valtava, kun tajusi etteivät ihmiset koskaan pahoitelleet sitä, miten pahoin minua kohdeltiin monin tavoin! Kaikki vain luulivat, että heidän esittämisensä olisi jotenkin auttanut minua, mutta se oli aivan päinvastoin projektin alusta asti! Yhä talossa häiriköidään! Olen voinut pahoin aivan liian kauan omassa kodissani, se on anteeksi antamatonta!
Tuskin yksikään
Anonyymi-ap
2
80
Vastaukset
- Anonyymi
Yksin olemiseen ei tule muutosta, ennen kuin vähintään puolet menetetyistä rahoista on maksettu! Niiden maksaminen ei kuulu uudelle ikäiselleni kumppanille!
- Anonyymi
Ne taitaa olla paremminkin kännykän ulkoiluttajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1754069Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3953000Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12269Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k582198Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll171887No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111835Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1671411- 931283
Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel21266Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu981156