projektille luvan antaneista olisivat koskaan halunnneet joutua kokemaan mitään vastaavaa mitä minä jouduin kokemaan. Täysin turhaa saman asian toistoa vuosien ajan ja se jos mikä sai minut voimaan todella pahoin! Ei huonosti voiva ihminen jaksa mitään muuta kuin jotenkin selvitä päivästä toiseen! Saa..nan koiran ulkoiluttajat tunkivat aina lähelle ja minä jouduin siirtymääm kauemmaksi! Miksi minun ei annettu olla rauhassa monen viikon ajan, jotta sisin olisi saanut rauhoittua! Vuosien ajan paljon stressiä, ahdistusta ja pahoinvointia! Luulisi kaikkien ymmärtävän, ettei sellaisessa tilanteessa ollut minkäänlaista jaksamista ruveta tutustumaan keneenkään! Korvauksia odotellessa! Niin raakaa ja julmaa koko projektin touteutus oli koko ajan! En halua elää kenenkään toisen ihmisen rahoilla, joten minusta on oikeus ja kohtuus, että korvauksia maksetaan! Suru on ollut valtava, kun tajusi etteivät ihmiset koskaan pahoitelleet sitä, miten pahoin minua kohdeltiin monin tavoin! Kaikki vain luulivat, että heidän esittämisensä olisi jotenkin auttanut minua, mutta se oli aivan päinvastoin projektin alusta asti! Yhä talossa häiriköidään! Olen voinut pahoin aivan liian kauan omassa kodissani, se on anteeksi antamatonta!
Tuskin yksikään
Anonyymi-ap
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
Yksin olemiseen ei tule muutosta, ennen kuin vähintään puolet menetetyistä rahoista on maksettu! Niiden maksaminen ei kuulu uudelle ikäiselleni kumppanille!
- Anonyymi
Ne taitaa olla paremminkin kännykän ulkoiluttajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257