mietin sua mies.
Heikkoina hetkinä
15
311
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joo, luulin että tänään (kin)
- AnonyymiUUSI
Heikot hetket kosteat pöksyt
- AnonyymiUUSI
Nainen,mä ajattelen sua koko ajan
- AnonyymiUUSI
Olen sinua varten.
- AnonyymiUUSI
Kauniisti ajateltu! Se rauhoittaa ja saa olon tuntumaan paremmalta. Jokaisella ihmisellä pitäisi olla "hän" joka tekisi kulkemisen elämänpolulla iloisemmaksi ja saisi ajoittain sydämen sykkimään selkeämmin rinnassa.
https://www.youtube.com/watch?v=APwxfytm6Gs&list=RDAPwxfytm6Gs&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Heikkona miettii koko ajan miestä
- AnonyymiUUSI
Mieti ihan rauhassa vaan.
- AnonyymiUUSI
Ja mitenkä se on hänen ongelmansa
- AnonyymiUUSI
Mietin (S)ua .
- AnonyymiUUSI
Happi lenkki takana hyvä syyssää 😺
- AnonyymiUUSI
Kun ei ole muutkaan... ;-))
- AnonyymiUUSI
Mullaki urakka vlmis, taidan lähteä huomenna muualle 🙄 Kun en saa vastakaikua tai selkeää vastausta, etteikö se sittenkään oo oikea firma jonka völjyyn meen.
- AnonyymiUUSI
Sinänsä vaatimatonta sanoa ”heikkoina hetkinä”, tunteethan on suurin voima mikä maan päällä voi olla.
- AnonyymiUUSI
Saa miettiä ihan muutenkin, eikä tarvitse pelkästään miettiä. Tai no tuskin kukaan miettii minua.
- AnonyymiUUSI
Tulisitpa nainen alasti syliini. K mies toivoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433517
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352998Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472857SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.712328Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421797Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861565Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671104- 811054
- 511046
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?40872