Mikä ittu vaivaa miehiä jotka ei kerro tunteistaan. Ei siihen ole koskaan kuollut. Ei Bunnykään. Haluaisin, että joku kirjoitteli mulle yhtä pelottavan siirappisia kuin Bunny. Pitäisiköhän minun vaihtaa nimi Veeraksi?
Mikä ittu vaivaa
12
301
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten myös iso lättänä nenä ja kuus muuta.
- Anonyymi
Aika plastiikkakirurgille joo. Mitä muuta?
- Anonyymi
Sitä voit pienessä mielessäs miettiä kun kirjoitat niitä syytöksiä ja vaatimuslistoja. Onnea täydellisen miehen metsästykseen.
- Anonyymi
Siellä taas joku kilttimies näyttää todellisen luonteen.
- Anonyymi
Kenelle sinä kuvittelet kirjoittavasi?
- Anonyymi
Vasta sitten kun pidän toisesta todella paljon. Sittenkään en välttämättä, jos hän on antanut ymmärtää iskemisen aiheuttavan ahdistusta, vaikka puhuisikin jostain muista miehistä.
- Anonyymi
Varmaan vaan ujous ja vahvat tunteet syynä. Voi mennä lukkoon alussa näistä.
Olet muuten hyvä ihminen, kun muutat rumia sanoja sopivampaan muotoon. Hienoa! Hyvänä esimerkkinä monille. Kiitos. - Anonyymi
Itse en jaksa uskoa, että nainen voisi minusta välittää. Voi tykätä ulkoisesti, mutta tunnen itseni sisältä tyhjäksi. Vähän kuin ei olisi persoonaa ollenkaan. Miten oppia tuntemaan tämmöinen, joka ei koe olevansa mitään?
- Anonyymi
"Kuin ei olisi persoonaa ollenkaan"
Kuulostaa siltä, että sun yhteys omaan itseen on heikentynyt. Ihmisellä on usein oma sisäinen elämä, mutta jos on joutunut pitkään peittämään, sopeutumaan, tai saanut vähän peilausta siitä kuka on, oma kokemusminä voi tuntua tyhjältä. Ei siksi että sinussa ei olisi mitään, vaan koska et ehkä ole saanut tarpeeksi turvallista tilaa tutkia, mitä siellä sisällä oikeasti on. - Anonyymi
Tunne tyhjyydestä ei tarkoita, että sinussa ei olisi mitään, vaan että olet ollut liian pitkään ilman, että joku todella näkee sinut. Sinussa on enemmän kuin ehkä itse uskot. Sen näkee jo siitä, miten yrität pukea tunteesi sanoiksi.
Älä hätäile. Se, että et tunne itseäsi juuri nyt, ei tarkoita, että olisit tyhjä.
- Anonyymi
Hyvä ettei Ted Bundy
- Anonyymi
Miehiä ei vaivaa mikään. Nainen itse ilmeisesti kuolee jos joutuu tunteitaan kertomaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1373850Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3242745Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02210Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k442048Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll141793No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111535Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1401290- 931222
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu901043- 541011