Mikä ittu vaivaa

Anonyymi-ap

Mikä ittu vaivaa miehiä jotka ei kerro tunteistaan. Ei siihen ole koskaan kuollut. Ei Bunnykään. Haluaisin, että joku kirjoitteli mulle yhtä pelottavan siirappisia kuin Bunny. Pitäisiköhän minun vaihtaa nimi Veeraksi?

12

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten myös iso lättänä nenä ja kuus muuta.

• Anonyymi

Aika plastiikkakirurgille joo. Mitä muuta?

• Anonyymi

Sitä voit pienessä mielessäs miettiä kun kirjoitat niitä syytöksiä ja vaatimuslistoja. Onnea täydellisen miehen metsästykseen.

• Anonyymi

Siellä taas joku kilttimies näyttää todellisen luonteen.

• Anonyymi

Kenelle sinä kuvittelet kirjoittavasi?

• Anonyymi

Vasta sitten kun pidän toisesta todella paljon. Sittenkään en välttämättä, jos hän on antanut ymmärtää iskemisen aiheuttavan ahdistusta, vaikka puhuisikin jostain muista miehistä.

• Anonyymi

Varmaan vaan ujous ja vahvat tunteet syynä. Voi mennä lukkoon alussa näistä.

Olet muuten hyvä ihminen, kun muutat rumia sanoja sopivampaan muotoon. Hienoa! Hyvänä esimerkkinä monille. Kiitos.

• Anonyymi

Itse en jaksa uskoa, että nainen voisi minusta välittää. Voi tykätä ulkoisesti, mutta tunnen itseni sisältä tyhjäksi. Vähän kuin ei olisi persoonaa ollenkaan. Miten oppia tuntemaan tämmöinen, joka ei koe olevansa mitään?

• Anonyymi

"Kuin ei olisi persoonaa ollenkaan"
        Kuulostaa siltä, että sun yhteys omaan itseen on heikentynyt. Ihmisellä on usein oma sisäinen elämä, mutta jos on joutunut pitkään peittämään, sopeutumaan, tai saanut vähän peilausta siitä kuka on, oma kokemusminä voi tuntua tyhjältä. Ei siksi että sinussa ei olisi mitään, vaan koska et ehkä ole saanut tarpeeksi turvallista tilaa tutkia, mitä siellä sisällä oikeasti on.

• Anonyymi

Tunne tyhjyydestä ei tarkoita, että sinussa ei olisi mitään, vaan että olet ollut liian pitkään ilman, että joku todella näkee sinut. Sinussa on enemmän kuin ehkä itse uskot. Sen näkee jo siitä, miten yrität pukea tunteesi sanoiksi.
        Älä hätäile. Se, että et tunne itseäsi juuri nyt, ei tarkoita, että olisit tyhjä.

• Anonyymi

Hyvä ettei Ted Bundy

• Anonyymi

Miehiä ei vaivaa mikään. Nainen itse ilmeisesti kuolee jos joutuu tunteitaan kertomaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      137
      3850
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      324
      2745
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2210
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      44
      2048
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      14
      1793
    6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      11
      1535
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      140
      1290
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1222
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      90
      1043
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      54
      1011
    Aihe