Että ei enää ole pitkään aikaan kiinnostanut kenen kanssa olet ja missä! Sä vaan jatkat koska haluat kokea olevas jotenkin haluttu ja tavoittelemisen arvoinen. Kasvata itsetuntoas terveemmällä tavalla, mies.
Millä mä saan taottua sun päähän!
19
419
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvittelet jonkun tänne. Sulla on tuulitunnelissa vuoto ja ilma falskaa :)
- Anonyymi
Peppus falskaa
- Anonyymi
Niin tuntuu olevan joo, aika säälittävä.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peppus falskaa
Onko meillä niin vahva yhteys.... aika hurjaa
- Anonyymi
Tiedän että täällä käy. Upeita rakkaudentunnustuksia pakko sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että täällä käy. Upeita rakkaudentunnustuksia pakko sanoa.
Rakastetaan kaikki toisiamme!
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastetaan kaikki toisiamme!
Rakkaus on voima
- Anonyymi
Miksi jonkun tuntemattoman menoista pitäisi tietää palstalla?
- Anonyymi
Mitä nyt taas, rajut menkat vai.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat jatkamisella? Palstahan jatkuu vaan riippumatta sinun ruikutuksista.
- Anonyymi
Suoli24 painuu kohta unholaan.......kaikilta
- Anonyymi
Tunnut olevan tyyppiä minä, minä, minä
- Anonyymi
Väärin.
- Anonyymi
Estot joka paikkaa, niin sillähän ei-toivotusta informaation lähteistä pääsee eroon. Miksi tulla tänne valittamaan asiasta?
- Anonyymi
Mietipä uudestaan..
- Anonyymi
Sua vaan haluan, olet niin kaunis ja hellä... ;-))
- Anonyymi
Kiitos niin sinäkin
- Anonyymi
Olin Penan kanssa kalas, senhän halusit kuulla... ;-))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1373850Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3242745Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02210Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k442048Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll141793No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111535Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1401290- 931222
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu901043- 541011