55+ itsestään huolta pitävä, rauhallinen, urheilullinen ja siisti mies etsii toista samanlaista ensin juttelemaan ja tutustumaan. Olen ensikertalainen, naiselle varattu, mutta uteliaisuus ja kokeilunhalu eivät jätä rauhaan. Voit olla vapaa tai varattu, kunhan kohtaamme toisemme ihmisinä ja yhteys ja täysi luottamus löytyvät henkisellä tasolla. Perimmäisenä tavoitteena ovat pitkät ja hitaat nautiskelusessiot. Jos ja kun juttu kulkee ja saamme kosketuksen toisiimme, laitetaan sauna kuumaksi ja katsotaan kaikessa rauhassa mihin selänpesu johtaa.
Aikuista aikuiselle
6
274
Vastaukset
- AnonyymiHei: onpa kiva lukea asiallinen ja hyvällä kielellä kirjoitettu postauksesi. Olen itsekin täysin kokematon miestenvälisessä, mutta fantasioita mulla on kai ollut aina. Omasta mielestäni olen hyvin sporttinen myös, harjoittelen lähes päivittäin. Haaveissani unelmoin hitaasti etenemisestä, ja pienistä asioista: paljaan reiden koskettamisesta ja silittämisestä, ehkä jalkasi voisivat olla sylissäni joskus. Olisi ihanaa saada salainen yhteys jotain kautta ja vaihdella ajatuksia, kertoa fantasioistamme ehkä myös vaihdella kuvia. 
- AnonyymiNiin, unohdin mainita että jotakuinkin samaa ikäluokkaa olen - AnonyymiSää mää ja bää tietää buaahaa 

- AnonyymiVois kiinnostaa. Mä 52 ja kiimanen 
- AnonyymiMissä päin suomea asut? Minä 60 vuotias siisti ja suht sopusuhtainen ukkomies. Halu kokeilla vastaavan miehen kanssa valtaa mielen tasaisin väliajoin. En halua suuntaan enkä toiseen mitään anaali juttuja, mutta käsin ja suullani haluaisin sinua koskettaa ja sinä saisit tehdä samoin jos tahdot. Olen reilu viikon päästä tulossa Turkuun noin viikon työkeikalle ja jos joku samanlaisessa kokeiluhaluisessa tilanteessa oleva siisti mies haluaa, niin voitaisiinko tavata? - AnonyymiAsun Oulussa, pitkä on välimatka. Toivottavasti löydät kaverin lähempää.. 

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943166
- HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissäAikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732445
- Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuetVaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k611435
- Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosiKun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901402
- Valkoinen GolfKukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.13916
- Martina Aitolehti podcastissa: EroMartina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184895
- Kaikki ovat syntisiä!!!Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N311872
- Moottorisahalla kauppaanMissäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10807
- 49795
- Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142768