Aikuista aikuiselle

Anonyymi-ap

55+ itsestään huolta pitävä, rauhallinen, urheilullinen ja siisti mies etsii toista samanlaista ensin juttelemaan ja tutustumaan. Olen ensikertalainen, naiselle varattu, mutta uteliaisuus ja kokeilunhalu eivät jätä rauhaan. Voit olla vapaa tai varattu, kunhan kohtaamme toisemme ihmisinä ja yhteys ja täysi luottamus löytyvät henkisellä tasolla. Perimmäisenä tavoitteena ovat pitkät ja hitaat nautiskelusessiot. Jos ja kun juttu kulkee ja saamme kosketuksen toisiimme, laitetaan sauna kuumaksi ja katsotaan kaikessa rauhassa mihin selänpesu johtaa.

6

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei: onpa kiva lukea asiallinen ja hyvällä kielellä kirjoitettu postauksesi. Olen itsekin täysin kokematon miestenvälisessä, mutta fantasioita mulla on kai ollut aina. Omasta mielestäni olen hyvin sporttinen myös, harjoittelen lähes päivittäin. Haaveissani unelmoin hitaasti etenemisestä, ja pienistä asioista: paljaan reiden koskettamisesta ja silittämisestä, ehkä jalkasi voisivat olla sylissäni joskus. Olisi ihanaa saada salainen yhteys jotain kautta ja vaihdella ajatuksia, kertoa fantasioistamme ehkä myös vaihdella kuvia.

• Anonyymi

Niin, unohdin mainita että jotakuinkin samaa ikäluokkaa olen

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi

Vois kiinnostaa. Mä 52 ja kiimanen

• Anonyymi

Missä päin suomea asut? Minä 60 vuotias siisti ja suht sopusuhtainen ukkomies. Halu kokeilla vastaavan miehen kanssa valtaa mielen tasaisin väliajoin. En halua suuntaan enkä toiseen mitään anaali juttuja, mutta käsin ja suullani haluaisin sinua koskettaa ja sinä saisit tehdä samoin jos tahdot. Olen reilu viikon päästä tulossa Turkuun noin viikon työkeikalle ja jos joku samanlaisessa kokeiluhaluisessa tilanteessa oleva siisti mies haluaa, niin voitaisiinko tavata?

• Anonyymi

Asun Oulussa, pitkä on välimatka. Toivottavasti löydät kaverin lähempää..

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3166
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      73
      2445
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      61
      1435
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1402
    5. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      13
      916
    6. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      895
    7. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      311
      872
    8. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      807
    9. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      49
      795
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      768
    Aihe