Kävinpä kuuntelemassa taas yhden tyhjänpäiväisen talon esityksiä.
Näin entisenä OPn edustajana tunsin suurta myötähäpeää heidän tavassaan esittää ammattilaista lähes asiassa kuin asiassa.
Kuitenkin kun alkuun kävi jo esille, että kyseinen asiantuntija oli ollut myymässä Titaniumin Hoivarahastoa, joka koko kiinteistörahastojen sallitussa huijauksessa on se jäävuoren huippu.
Tämän jälkeen en hetkeäkään enää miettinyt talon tarjontaa enempää.
Jos ei ole muutama vuosi sitten tajunnut millaisia virityksiä asiakaille on myynyt, niin ei tiedä juuri muustakaan mitään.
Nyt kun tarkistin yhtiön liikevaihdon joka vaappunut 40k€ pinnassa usean vuoden ja viime vuonna ponnistanut hieman yli sataantuhanteen, niin herää kysymys millä nämä neljä kaveria itsensä elättää.
Varallisuussuunnittelu Viisaus Oy
Anonyymi-ap
3
812
Vastaukset 3
- Anonyymi
Eiks nää ollu hyväntekijöitä😂😂😂
- Anonyymi
Minkäänlaista toimilupaa ei löydy Finanssivalvonnan sivuilta?
Ei taida kukaan vastata vahingoista kun suositus osuu mönkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483