Pelottavsn lähel, me jopa vihataan samoi juttui.
Ongelma tässä on että et halua tutustua, koska oletat et oon sellanen mitä vihaat.
Mut uno reverse, minä vihaan sellaist myös!
🖕🩷🖤❤️🩹
Ootko nsinen koskaan analysoinut kuinka lähel meidän persoonat onkaan
15
301
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi keskari rakas?
- Anonyymi
Neilikka rintaan niin ei sotkeuduta.
- Anonyymi
😅 mistä sä keksit aina näitä?
- Anonyymi
Mä en pidä sun luonteesta enkä ulkonäöstä. Menikö perille.
- Anonyymi
Ei mennyt. Kerro lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt. Kerro lisää.
Ruskeet silmät on rumat eikä sulla ole kulmakarvoja.Myös partasi on yököttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruskeet silmät on rumat eikä sulla ole kulmakarvoja.Myös partasi on yököttävä.
Good try mut Veera on nukkumas tohon aikaa + halventaja ei sun siniset simmut oo sen paremmat kun on rumat kalasimmut eikä kauniit ja partahan ei sulla tunnetusti edes kasva, joten womp womp incelli
- Anonyymi
Oot just sellanen petturi joten, mitä valehtelet?
- Anonyymi
Kuka tällast paskaa tänne suoltaa. Ihan omia olettamuksia.? Sit jos muka pitää suoltaa niin vihaa kuitenkin? Eikös sillon olis hiljaa? Joku tuuli vinkuu nurkissa
- Anonyymi
En halua tutustua kehenkään rupiseen vanhaan M mieheen ,lopeta stana jo!
- Anonyymi
jatkan.Meillä ei ole mitään samaa.En pidä ruskeista silmistä.
- Anonyymi
Länkytä keskenäs.Minä olen katselija ja kuuntelija.
- Anonyymi
Lespo
- Anonyymi
Kerro lisää
- Anonyymi
Älä vihaa ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1373850Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3242745Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02210Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k442048Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll141793No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111535Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1401290- 931222
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu901043- 541011