Uhoa toki niin paljon kuin rahaa riittää

Anonyymi-ap

Tilastojen mukaan vain joka kymmenes oikeasti tekee tuota. Sun yritys testata valta-asemaa oli säälittävä.
Jos oikeasti tekisit niin, tekisit sen salaa ja häpeäisit itseäsi.
Kommenttisi kertoi enemmän sinusta kuin minusta: Se oli epäkunnioittava ja lapsellinen. Kun sun suu jauhaa, en voi olla miettimättä: "Toivottavasti löydät jonkun, joka kuuntelee ton kaiken rahaa vastaan."
No sieltä saat sentään sen, mitä tilaat tai ainakin hinnaston. Toivottavasti budjettisi riittää ja hinta-laatusuhde on kunnossa.
Ilmainen vaihtoehto taisi olla liian haastava, eikö niin?

33

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö köyhä tyttö kelvannut pantavaksi? Oliko se nihilisti? Ei antanu sun köyriä ja käyttää niiku yleensä kaikki tekee

• Anonyymi

Siitä pitäis maksaa että kukaan jaksaa kommunikoida sinun kanssa. 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

• Anonyymi

Mitä sinulla oli tuoda pöytään? Aivan. Ei mitään.

• Anonyymi

Kuule, jos olet niin huolissasi siitä, kuka kelpaa ja kuka ei, ehkä kannattaa ensin katsoa peiliin. Köyhä tyttö ei ole pantattava esine eikä nihilismi selitys sille, ettet pääse "köyrimään". Kukaan ei päästä kaltaistasi pukille. Se on oma ongelmasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinulla oli tuoda pöytään? Aivan. Ei mitään.

Syytön mä siihen olen että sä et kelpaa ja olet tyhjä sisältä

• Anonyymi

Hauskaa, miten jotkut odottavat ihmisten olevan käytettävissä kuin tavara. Valitettavasti maailma ei toimi niin, ja hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syytön mä siihen olen että sä et kelpaa ja olet tyhjä sisältä

En koskaan ole sanonut olevani tyhjä sisältä. Olen pahoillani kuullessani, että sinä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, jos olet niin huolissasi siitä, kuka kelpaa ja kuka ei, ehkä kannattaa ensin katsoa peiliin. Köyhä tyttö ei ole pantattava esine eikä nihilismi selitys sille, ettet pääse "köyrimään". Kukaan ei päästä kaltaistasi pukille. Se on oma ongelmasi.

Sillai noi miehet meistä ajattelee. Tää on teidän kaikkien oma sallima hieno maailma. 🎤miltä nyt tuntuu? Tonne sä lasket sun lapset koulutielle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaan ole sanonut olevani tyhjä sisältä. Olen pahoillani kuullessani, että sinä olet.

Ei kukaan sun mielipiteestä kysynytkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asetit itsesi arvostelun kohteeksi esittämällä perättömiä väittämiä. Nyt mietin vain sopivaa diagnoosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uffaffaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uffaffaa

• Anonyymi

Mitä vitun valta-asemaa, te hakkasitte elämääni, rahaa koteja ja vaikka mitä. kun yritätte huonoon ja orjaksi muille, jotta oirut saa, syödä ja, parempaa se on Oikein ostaa, takaisin teille samaa 😈😂

• Anonyymi

näin tilataan ostetaan ja, manataan 😂😈

• Anonyymi

tulee jatkoon sitten teille koettavaksi mitä ootte tänne tehnyt. aika monta vuotta on pyydetty jättämään rauhaan syyttömälle tehneet, kun oli niin kiva tuntea ja viedä ja haluta. nyt tehty vasta tilaukset ja, karseita, vaikutuksia teihin. kannattaa lopettaa ajoissa, ja kysyä lupaa ja kostaa oikeille ei väärille. nyt hakattu ja tilattu useista paikoista samaa teille 😂

• Anonyymi

se mitä haluatte on tilattu estoa, se mihin pyritte on maalattu kiviseksi, se mitä saatte olkoot pettymys 😂ette nyt voittaneet 😂no ei ehkä saatavia ole, muta muille pitää saada ja tilattu, ei voi peruuttaa, koette itse samaa mitä muille teette,kuten minulle ja teitte

• Anonyymi

ja psyykkiseen ja fyysiseen terveyteen huonoa, lapsille ja aikuisille estettä harrastuksiin ja kunnolla kiusaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

aamuihin karseutta ja huonoa nukkumista takaisin koko perheille 😂

• Anonyymi

Kuinka paljon ovat kiskoneet, toivotaan kaikesta maksua ja, kaikesra huonoa ja pahaa niin aikuisille kuin pennuillekin.. jotka syöneet, tilanneet ja jakaneet muista.

• Anonyymi

hiiriä niiden keittiöihin ja kärpäsiä koteihin ja tekemään kiusaa ja varastamaan kaikkea 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

hae apua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hae apua

Vasta se pääsi laitokselta🤣älä ny kiusaa sitä

• Anonyymi

Tälläkään aloituksella ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

• Anonyymi

Uffaffaa

• Anonyymi

Eikö tyttö kelvannut?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      137
      3850
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      324
      2745
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2210
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      44
      2048
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      14
      1793
    6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      11
      1535
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      140
      1290
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1222
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      90
      1043
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      54
      1011
    Aihe