Tilastojen mukaan vain joka kymmenes oikeasti tekee tuota. Sun yritys testata valta-asemaa oli säälittävä.
Jos oikeasti tekisit niin, tekisit sen salaa ja häpeäisit itseäsi.
Kommenttisi kertoi enemmän sinusta kuin minusta: Se oli epäkunnioittava ja lapsellinen. Kun sun suu jauhaa, en voi olla miettimättä: "Toivottavasti löydät jonkun, joka kuuntelee ton kaiken rahaa vastaan."
No sieltä saat sentään sen, mitä tilaat tai ainakin hinnaston. Toivottavasti budjettisi riittää ja hinta-laatusuhde on kunnossa.
Ilmainen vaihtoehto taisi olla liian haastava, eikö niin?
Uhoa toki niin paljon kuin rahaa riittää
33
292
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö köyhä tyttö kelvannut pantavaksi? Oliko se nihilisti? Ei antanu sun köyriä ja käyttää niiku yleensä kaikki tekee
- Anonyymi
Siitä pitäis maksaa että kukaan jaksaa kommunikoida sinun kanssa. 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
- Anonyymi
Mitä sinulla oli tuoda pöytään? Aivan. Ei mitään.
- Anonyymi
Kuule, jos olet niin huolissasi siitä, kuka kelpaa ja kuka ei, ehkä kannattaa ensin katsoa peiliin. Köyhä tyttö ei ole pantattava esine eikä nihilismi selitys sille, ettet pääse "köyrimään". Kukaan ei päästä kaltaistasi pukille. Se on oma ongelmasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinulla oli tuoda pöytään? Aivan. Ei mitään.
Syytön mä siihen olen että sä et kelpaa ja olet tyhjä sisältä
- Anonyymi
Hauskaa, miten jotkut odottavat ihmisten olevan käytettävissä kuin tavara. Valitettavasti maailma ei toimi niin, ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytön mä siihen olen että sä et kelpaa ja olet tyhjä sisältä
En koskaan ole sanonut olevani tyhjä sisältä. Olen pahoillani kuullessani, että sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, jos olet niin huolissasi siitä, kuka kelpaa ja kuka ei, ehkä kannattaa ensin katsoa peiliin. Köyhä tyttö ei ole pantattava esine eikä nihilismi selitys sille, ettet pääse "köyrimään". Kukaan ei päästä kaltaistasi pukille. Se on oma ongelmasi.
Sillai noi miehet meistä ajattelee. Tää on teidän kaikkien oma sallima hieno maailma. 🎤miltä nyt tuntuu? Tonne sä lasket sun lapset koulutielle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koskaan ole sanonut olevani tyhjä sisältä. Olen pahoillani kuullessani, että sinä olet.
Ei kukaan sun mielipiteestä kysynytkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asetit itsesi arvostelun kohteeksi esittämällä perättömiä väittämiä. Nyt mietin vain sopivaa diagnoosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uffaffaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uffaffaa
- Anonyymi
Mitä vitun valta-asemaa, te hakkasitte elämääni, rahaa koteja ja vaikka mitä. kun yritätte huonoon ja orjaksi muille, jotta oirut saa, syödä ja, parempaa se on Oikein ostaa, takaisin teille samaa 😈😂
- Anonyymi
näin tilataan ostetaan ja, manataan 😂😈
- Anonyymi
tulee jatkoon sitten teille koettavaksi mitä ootte tänne tehnyt. aika monta vuotta on pyydetty jättämään rauhaan syyttömälle tehneet, kun oli niin kiva tuntea ja viedä ja haluta. nyt tehty vasta tilaukset ja, karseita, vaikutuksia teihin. kannattaa lopettaa ajoissa, ja kysyä lupaa ja kostaa oikeille ei väärille. nyt hakattu ja tilattu useista paikoista samaa teille 😂
- Anonyymi
se mitä haluatte on tilattu estoa, se mihin pyritte on maalattu kiviseksi, se mitä saatte olkoot pettymys 😂ette nyt voittaneet 😂no ei ehkä saatavia ole, muta muille pitää saada ja tilattu, ei voi peruuttaa, koette itse samaa mitä muille teette,kuten minulle ja teitte
- Anonyymi
ja psyykkiseen ja fyysiseen terveyteen huonoa, lapsille ja aikuisille estettä harrastuksiin ja kunnolla kiusaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
aamuihin karseutta ja huonoa nukkumista takaisin koko perheille 😂
- Anonyymi
Kuinka paljon ovat kiskoneet, toivotaan kaikesta maksua ja, kaikesra huonoa ja pahaa niin aikuisille kuin pennuillekin.. jotka syöneet, tilanneet ja jakaneet muista.
- Anonyymi
hiiriä niiden keittiöihin ja kärpäsiä koteihin ja tekemään kiusaa ja varastamaan kaikkea 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
hae apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hae apua
Vasta se pääsi laitokselta🤣älä ny kiusaa sitä
- Anonyymi
Tälläkään aloituksella ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
- Anonyymi
Uffaffaa
- Anonyymi
Eikö tyttö kelvannut?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1373850Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3242745Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02210Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k442048Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll141793No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111535Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1401290- 931222
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu901043- 541011