Metsähallitus säästää eikä aio pitää kunnossa retkeilyreittejä.tekisivät kunnan kanssa kaikkia palvelevan sopimuksen.kunnalla olis töitä ja metsähallitus saisi säästöjä.kyllä näitä tarvitaan kun haluaa liikkua luonnossa.ei ole mitään järkeä jättää vessoja hoitamatta.menee siistit paikat siivottomaan kuntoon.
Retkeilyreitit
6
517
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno harrastus tuo luonnossa Retkeily.kyllä pitäisi pitää reitit kunnossa.
- Anonyymi
Hyvä esimerkki matkailun vetovoimasta Ilomantsissa. Kyllä kannattaa tämä liiketalous
- Anonyymi
Metsähallitus voisi palkata työttömiä pitämään patikkakohteita kunnossa. Mutta ei. Hakkaa meiltä metsät, ja lopettaa retkeilyreitit.
- Anonyymi
Taitaa enemmän yksityiset tehdä noita aukkohakkauksia.
- Anonyymi
Olisi kesällä tarpeen nuo Retkeily paikat.sinne on mukava kesällä mennä lasten kanssa.on muutakin tekemistä kun netti.hyvin kunta pitää kunnossa ainakin Lehtovaaran paikan kirkasvetisen lammen.rannalla.
- Anonyymi
Kun tälle.palstalle.tulee asiallista asiaa nìn ketään ei kiinnosta
Pitää kaivokset ja turvetuotanto torpata.töitä.ne toisi ilomantsiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596