Kuinka moni heteromies käyttää tappia perseessään? Millä tavalla? Itse pidän sitä runkatessa ja nussiessa niin saa paremman seisokin. Joskus myös ulkona kulkiessa niin että seisova kärpässieni näkyy housujen kohoutumana.
Anustappi miehillä
6
594
Vastaukset
- Anonyymi
Itse käytän myös sellainen 6 cm halkaisija oleva anustappi kävelyllä ja esimerkiksi kaupassa käydessä , tuntuu ihanalta ja kiihottavalta . Kotona käytän isompia tappeja ja dildoja . Lähes päivittäin on tappi anaalissa , tykkään venyvästä ja täyteläistä tunteesta
M 64 CD💃- Anonyymi00004
Vau, 6cm, onpa se paksu! Miten olet saanut reijän venytettyä että se mahtuu ja minkä pituinen se on?
Itse saan just 2 sormea muutaman sentin sisään ja haluisin saada esim HKn sinisen tms mutta ei mene millään sisään 😔
itselläni on sellainen pumpattava tappi sillä on kiva hieman venytellä pyllyä 😋
- Anonyymi00003
Kuin monesti kysyt tätä?
- Anonyymi00008
Perseessä peukalo,kuudes kerta tänään jo.👍😁😋
- Anonyymi00010
Just parhaillaan tappi sisällä ja kohta aloitan runkkailla
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest886454Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4474518Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön683689Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1202419Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372319Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m251063En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691000Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52956- 91852
- 59735