Kuinka moni heteromies käyttää tappia perseessään? Millä tavalla? Itse pidän sitä runkatessa ja nussiessa niin saa paremman seisokin. Joskus myös ulkona kulkiessa niin että seisova kärpässieni näkyy housujen kohoutumana.
Anustappi miehillä
7
821
Vastaukset
- Anonyymi
Itse käytän myös sellainen 6 cm halkaisija oleva anustappi kävelyllä ja esimerkiksi kaupassa käydessä , tuntuu ihanalta ja kiihottavalta . Kotona käytän isompia tappeja ja dildoja . Lähes päivittäin on tappi anaalissa , tykkään venyvästä ja täyteläistä tunteesta
M 64 CD💃- Anonyymi00004
Vau, 6cm, onpa se paksu! Miten olet saanut reijän venytettyä että se mahtuu ja minkä pituinen se on?
Itse saan just 2 sormea muutaman sentin sisään ja haluisin saada esim HKn sinisen tms mutta ei mene millään sisään 😔
itselläni on sellainen pumpattava tappi sillä on kiva hieman venytellä pyllyä 😋
- Anonyymi00003
Kuin monesti kysyt tätä?
- Anonyymi00008
Perseessä peukalo,kuudes kerta tänään jo.👍😁😋
- Anonyymi00010
Just parhaillaan tappi sisällä ja kohta aloitan runkkailla
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k353775Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511704- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1741072Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84935
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41836Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49781- 39760