Kuinka moni heteromies käyttää tappia perseessään? Millä tavalla? Itse pidän sitä runkatessa ja nussiessa niin saa paremman seisokin. Joskus myös ulkona kulkiessa niin että seisova kärpässieni näkyy housujen kohoutumana.
Anustappi miehillä
20
1142
Vastaukset
- Anonyymi
Käytössä. Ihana kiihotella sillä anusta. Alkaa helposti seisoa, kun sitä pyöritteleen reiän ympärillä. Yleensä siis käytän runkun yhteydessä lisäämään nautintoa ja kiimaa. M53
- Anonyymi
Käytän moottoroitua anaalitappia rakastellessa,tuntuu mahtavalle,varsinkin kun vaimo ratsastaa minulla niin tappi antaa samalla kunnon kyydit minulle
- Anonyymi
Välillä salaa vaimoltani laitan yksin ollessani tapin peppuuni kuvittelen että saan yhden yhteisen kaverimme kullia, en ole uskaltanut vaimolleni bi jutuistani kertoa...
- Anonyymi
Hyh hyh hyi mitäs teette ja haisette. Sinähän tuhkis tane ne touhut tiedät. Älä enää enempää avaudu touhuistanne.
- Anonyymi
Saako täällä vammaisetkin olla keskustelussa.
- Anonyymi
Katos buaahaa spede mitäs sekoilet. Korjaa nyt lääkityksesi edelleen jauhat samaa paskaa itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako täällä vammaisetkin olla keskustelussa.
Näköjään olethan sinäkin täällä.
Pidän anaalitappia usein kävelyllä käydessä tai esim kaupassa. Tappi tuo ihanan kiihottavan tunteen, josta kukaan muu ei tiedä.
- Anonyymi
Samaa mieltä.teen usein samoin
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet. Mee pahnoilles possu röhkii.
- Anonyymi
Itse en anaalitapista innostu, mutta koska sen pitäminen saa vaimoni hyvin halukkaksi, niin hänen mieliksi pidän jos hän niin ehdottaa. Kotona pannessa ja joskus haluaa sen minulle esim kauppareissulle. En pidä tuota huonona kompromissina, koska usein se tarkoittaa sovituskopissa tai autossa panemista. Win win sitsuation.
- Anonyymi
Minkälainwn tappi sulla kauppareissulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainwn tappi sulla kauppareissulla?
Se aivan perus metallinen hienolla ”timantilla”. 😁
Ei ole iso.
- Anonyymi
Tappi perseessä on kiva kun kulkee kaupungilla. Runkatessa parempi on dildo, siis oikean kyrvän mallinen suonikas vehje. Sillä voi rassata persreikää edestakaisin samalla kun vetää käteen. Tuntuu melkein kuin saisi aitoa!
- Anonyymi00026
Ulkona kulkiessa käytän sellainen 6-7cm halkaisija oleva tappi anaalissa , tiukat stringit jalkaan niin pysyy tappi paikoillaan , tuntuu kyllä hyvältä. Kotona taas käytän isompia dildoja ja tappeja , isommat 11 cm halkaisija jotka venyttää ja antaa täyteläinen nautinto .
M 64 CD 💃 kyllä sitä tappia tulee käytettyä , olo on kiimainen kun se hieman pyllyssä hieroo
- Anonyymi00027
Vaino haluaa tapin toisinaan minulle. Ja kesken kaiken esim kaupassa haluaa koskea siihen. Mitä mies ei tekisi saadakseen vaimonsa pillun märäksi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1076969Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4915118Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1383158Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132591Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t332273Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771212Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111149- 1071084
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531080