Anustappi miehillä

Anonyymi-ap

Kuinka moni heteromies käyttää tappia perseessään? Millä tavalla? Itse pidän sitä runkatessa ja nussiessa niin saa paremman seisokin. Joskus myös ulkona kulkiessa niin että seisova kärpässieni näkyy housujen kohoutumana.

17

715

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytössä. Ihana kiihotella sillä anusta. Alkaa helposti seisoa, kun sitä pyöritteleen reiän ympärillä. Yleensä siis käytän runkun yhteydessä lisäämään nautintoa ja kiimaa. M53

• Anonyymi

mulla on 9mm laittaa teidän perseenreikään vitun homot

• Anonyymi

Menes nyt poju kouluun kasvamaan, ääliö.

• Anonyymi

Aika pieni sulla. Ei tollanen kelpaa kellekkään.

• Anonyymi

Käytän moottoroitua anaalitappia rakastellessa,tuntuu mahtavalle,varsinkin kun vaimo ratsastaa minulla niin tappi antaa samalla kunnon kyydit minulle

• Anonyymi

Välillä salaa vaimoltani laitan yksin ollessani tapin peppuuni kuvittelen että saan yhden yhteisen kaverimme kullia, en ole uskaltanut vaimolleni bi jutuistani kertoa...

• Anonyymi

Hyh hyh hyi mitäs teette ja haisette. Sinähän tuhkis tane ne touhut tiedät. Älä enää enempää avaudu touhuistanne.

• Anonyymi

Saako täällä vammaisetkin olla keskustelussa.

• Anonyymi

Katos buaahaa spede mitäs sekoilet. Korjaa nyt lääkityksesi edelleen jauhat samaa paskaa itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako täällä vammaisetkin olla keskustelussa.

Näköjään olethan sinäkin täällä.

• Pidän anaalitappia usein kävelyllä käydessä tai esim kaupassa. Tappi tuo ihanan kiihottavan tunteen, josta kukaan muu ei tiedä.

• Anonyymi

Samaa mieltä.teen usein samoin

• Anonyymi

Hähähää mitäs olet. Mee pahnoilles possu röhkii.

• Anonyymi

Itse en anaalitapista innostu, mutta koska sen pitäminen saa vaimoni hyvin halukkaksi, niin hänen mieliksi pidän jos hän niin ehdottaa. Kotona pannessa ja joskus haluaa sen minulle esim kauppareissulle. En pidä tuota huonona kompromissina, koska usein se tarkoittaa sovituskopissa tai autossa panemista. Win win sitsuation.

• Anonyymi

Minkälainwn tappi sulla kauppareissulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainwn tappi sulla kauppareissulla?

Se aivan perus metallinen hienolla ”timantilla”. 😁
        Ei ole iso.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      31
      6322
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      35
      3671
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      53
      3572
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      36
      3475
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      124
      3046
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      32
      2737
    7. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      48
      2718
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      27
      2435
    9. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      125
      2408
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2215
    Aihe