Anustappi miehillä

Anonyymi-ap

Kuinka moni heteromies käyttää tappia perseessään? Millä tavalla? Itse pidän sitä runkatessa ja nussiessa niin saa paremman seisokin. Joskus myös ulkona kulkiessa niin että seisova kärpässieni näkyy housujen kohoutumana.

29

1840

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytössä. Ihana kiihotella sillä anusta. Alkaa helposti seisoa, kun sitä pyöritteleen reiän ympärillä. Yleensä siis käytän runkun yhteydessä lisäämään nautintoa ja kiimaa. M53

• Anonyymi

Käytän moottoroitua anaalitappia rakastellessa,tuntuu mahtavalle,varsinkin kun vaimo ratsastaa minulla niin tappi antaa samalla kunnon kyydit minulle

• Anonyymi

Välillä salaa vaimoltani laitan yksin ollessani tapin peppuuni kuvittelen että saan yhden yhteisen kaverimme kullia, en ole uskaltanut vaimolleni bi jutuistani kertoa...

• Anonyymi

Hyh hyh hyi mitäs teette ja haisette. Sinähän tuhkis tane ne touhut tiedät. Älä enää enempää avaudu touhuistanne.

• Anonyymi

Saako täällä vammaisetkin olla keskustelussa.

• Anonyymi

Katos buaahaa spede mitäs sekoilet. Korjaa nyt lääkityksesi edelleen jauhat samaa paskaa itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako täällä vammaisetkin olla keskustelussa.

Näköjään olethan sinäkin täällä.

• Pidän anaalitappia usein kävelyllä käydessä tai esim kaupassa. Tappi tuo ihanan kiihottavan tunteen, josta kukaan muu ei tiedä.

• Anonyymi

Samaa mieltä.teen usein samoin

• Anonyymi

Hähähää mitäs olet. Mee pahnoilles possu röhkii.

• Anonyymi

Itse en anaalitapista innostu, mutta koska sen pitäminen saa vaimoni hyvin halukkaksi, niin hänen mieliksi pidän jos hän niin ehdottaa. Kotona pannessa ja joskus haluaa sen minulle esim kauppareissulle. En pidä tuota huonona kompromissina, koska usein se tarkoittaa sovituskopissa tai autossa panemista. Win win sitsuation.

• Anonyymi

Minkälainwn tappi sulla kauppareissulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainwn tappi sulla kauppareissulla?

Se aivan perus metallinen hienolla ”timantilla”. 😁
        Ei ole iso.

• Anonyymi00032
        Anonyymi kirjoitti:

Se aivan perus metallinen hienolla ”timantilla”. 😁
        Ei ole iso.

Minulla kanssa samanlainen,kivalta tuntuu ja näyttää hyvältä kun pilkistää pakaroitten välissä,vaatii vaan aika paljon voimaa saada ulos,sisään menee helposti.Se tunne kun tappi ulosvedettäessä venyttää sulkijalihasta ja lopulta luiskahtaa vauhdilla ulos,joskus työnnän sisään ja ulos ,jännä venytellä lihaksia vaikka joskus vähän sattuukin

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Minulla kanssa samanlainen,kivalta tuntuu ja näyttää hyvältä kun pilkistää pakaroitten välissä,vaatii vaan aika paljon voimaa saada ulos,sisään menee helposti.Se tunne kun tappi ulosvedettäessä venyttää sulkijalihasta ja lopulta luiskahtaa vauhdilla ulos,joskus työnnän sisään ja ulos ,jännä venytellä lihaksia vaikka joskus vähän sattuukin

Minua se tappi ja sen tuomat tuntemukset eivät kiihota.
        Mutta koska vaimo kiihottuu siitä aivan hulluna ja haluaa kosketella sitä. Se on maailman parasta, kun vaimo pysyy niin kiimaisena ja märkänä pitkään. Sen vuoksi suostun tappeihin.

• Anonyymi

Tappi perseessä on kiva kun kulkee kaupungilla. Runkatessa parempi on dildo, siis oikean kyrvän mallinen suonikas vehje. Sillä voi rassata persreikää edestakaisin samalla kun vetää käteen. Tuntuu melkein kuin saisi aitoa!

• Anonyymi00033

Aitoa en ole saanut, mutta jos se tuntuu vielä paremmalta kuin dildo niin huh. Dildon kanssa kun runkkailee meinaa kyllä taju mennä. Aivan mieletön fiilis. Kyllä anus tapin kanssa runkkailessakin kunnon orkut saa aikaan. Paljon paremman kuin ilman.

• Anonyymi00026

Ulkona kulkiessa käytän sellainen 6-7cm halkaisija oleva tappi anaalissa , tiukat stringit jalkaan niin pysyy tappi paikoillaan , tuntuu kyllä hyvältä. Kotona taas käytän isompia dildoja ja tappeja , isommat 11 cm halkaisija jotka venyttää ja antaa täyteläinen nautinto .

M 64 CD 💃

• kyllä sitä tappia tulee käytettyä , olo on kiimainen kun se hieman pyllyssä hieroo

• Anonyymi00027

Vaino haluaa tapin toisinaan minulle. Ja kesken kaiken esim kaupassa haluaa koskea siihen. Mitä mies ei tekisi saadakseen vaimonsa pillun märäksi.

• Anonyymi00028

Itse käytän cocacola pulloa töissä runkkaan sillä ja tyydytän tauolilla mutta muuten se on vain peseessä

• Anonyymi00029

Peseessä?

• Anonyymi00030

Peseessä?

• Anonyymi00031

Peseessä?

• Anonyymi00034

Millaisia malleja käytätte esim. kaupareissuila ja vaimon kanssa puuhaillessa?

Takrempi malli ja koko. Onko pienehkön mallin käyttäjiä. Miten pysyy paikallaan.

Oletteko kokeilleet sallaista mallia jossa on kuula sisällä ja joissakin kaksikin kuulaa, tuoko sellainen sille mainostettua extraa.

Entäpä kesällä jos pyöräillessä haluaisi testata. Tulisi olla malli joka ei paina ja satuta paikkoja, mutta pysyy hyvin paikallaa vaikka kahvitauolle kävellessä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      70
      5251
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      270
      4369
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      101
      3980
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      187
      2360
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      35
      1667
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      72
      1600
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      1199
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      1069
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      38
      993
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      909
    Aihe