Kuinka moni heteromies käyttää tappia perseessään? Millä tavalla? Itse pidän sitä runkatessa ja nussiessa niin saa paremman seisokin. Joskus myös ulkona kulkiessa niin että seisova kyrpäni näkyy housujen kohoutumana.
Anustappi miehillä
6
619
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon 18 v mies mut haluisin nähdä kun sä kuljet ulkona vaik kollarit jalas
- Anonyymi
Köytän anustappia rakastellessa vaimon kans,antaa kivasti lisämaustetta minulle kun tunnen tapin liikkuvan anaalissa samalla kun nussin.suosittelen
- Anonyymi
Joskus tulee kotona ollessa ihan puuhaillessa käyttäen tappia. Ei vaan meinaa tulla kovin paljon aikaiseksi kun panettaa niin paljon ja kulli on paisuneena housuissa
- Anonyymi
Kyllä käytän usein tappia perseessä , tuntuu hyvältä. Nytkin tätä kirjoittaessa on tappi sisällä .
Myös ulkona kulkiessa on usein tappi anaalissa , tiukat stringit pitämässä tappi paikoillaan . Kotona on minulla isommat tapit käytössä jotka venyttää ja antaa täyden nautinto. Välillä on myös samalla penis pumppu käytössä kun on iso tappi anaalissa .
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Kyllä anus tapin kanssa runkkaillessa saa paremmat sävärit. Itsellä eri kokoisia, eikä isoin välttämättä paras. Nytkin runkulla tappi pyllyssä.
- Anonyymi
Todella harvoin käytän. Viimesin kerta oli, kun olin ajatellut laittaa sen vaimokkeen pyllyyn, mutta hän ei halunnut, vaikka pieni tappi olikin. Hän sitten ehdotti, jos laittaisi sen mulle. Näin sitten sovittiin. Oli aika kiihottavaa, kun laittoi tappiin liukkaria ja sitten levitti pyllyäni, jotta sai tapin sisään. Hän kiihottuu mun runkkailun katsomisesta. Nyt oli tappi pyllyssä ja runkkasin loppuun asti. Välillä hän liikutteli tappia, joka tuntui todella hyvältä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686872
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636803Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1485456Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504493En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53680- 373258
- 283173
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752779Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402269