Moni luuli että hänet on tyrmätty mutta ei ole, Kaisa on palannut takaisin!
Kaisa Liski is back!
85
1721
Vastaukset
- Anonyymi
Pysyis vaan poissa! Kiero ämmä, ei se siitä miksikään ole muuttunut. Nyt se vaan tyrkyttää kirjaansa. Ei kannata rahojaan tuhlata.
- Anonyymi
Kaisa on alan Kuningatar vaikka hieman velkaa olisikin..Pahemmistakin paikoista on noustu ja kohti uusia seikkailuja.
Go Kaisa GO! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaisa on alan Kuningatar vaikka hieman velkaa olisikin..Pahemmistakin paikoista on noustu ja kohti uusia seikkailuja.
Go Kaisa GO!tuo on hyvä hieman velkaa ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,vain 1.6 miljoonaa euroa millähän tuloilla maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaisa on alan Kuningatar vaikka hieman velkaa olisikin..Pahemmistakin paikoista on noustu ja kohti uusia seikkailuja.
Go Kaisa GO!kohta kaisa lähtee espanjaan velkojia karkuun kuten jethrokin hyvä mennä kun on eronnutkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo on hyvä hieman velkaa ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,vain 1.6 miljoonaa euroa millähän tuloilla maksaa
Pelkästään viivästyskorot ovat 1,6 miljoonasta niin suuret ettei hän niitä pystyisi maksamaan vaikka pääsisi hyvin palkattuun työhön. Ja kukapa tuon palkkaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kohta kaisa lähtee espanjaan velkojia karkuun kuten jethrokin hyvä mennä kun on eronnutkin
Kaisa ja Jeti Espanjassa, siitä saisi hyvän tv-ohjelman.
- Anonyymi
kyllä ei oo ikävä,, talous rikkollinen,,huijari,,,ja muut liiparit,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo on hyvä hieman velkaa ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,vain 1.6 miljoonaa euroa millähän tuloilla maksaa
tota juttua miekin ihmettelen,, et kuka kusipää antaa pankista,, ja yhteiskunnan ym rahaa,, huijareille,, olsisikohan,, tutkinnan,, paikka,,poliiisi talous rikos,,,ja törkeä,,,näitä on läpykät ja kaikilla tulee viel,, kirja,, voi pyhä,, perkele,, ittensä kehujat,,,
- Anonyymi
Kaisa tulee takaisin ja monta kertaa vahvempana, kuin koskaan aikaisemmin 👍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaisa ja Jeti Espanjassa, siitä saisi hyvän tv-ohjelman.
Tekisivät Kaisasta tv-ohjelman. Kaisan Valheet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kohta kaisa lähtee espanjaan velkojia karkuun kuten jethrokin hyvä mennä kun on eronnutkin
Miksi Espanjaan ? Onhan muitakin maita vaikka muuttaisi Italiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kohta kaisa lähtee espanjaan velkojia karkuun kuten jethrokin hyvä mennä kun on eronnutkin
Antaa muuttaa jos haluaa Espanjaan. Hän on vapaa kulkee maasta toiseen, jos niin haluaa tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kohta kaisa lähtee espanjaan velkojia karkuun kuten jethrokin hyvä mennä kun on eronnutkin
Kaisa Liskin kiinteisöohjelmat oli kivaa viihdettä. Vai nyt tuli konkurssi mutta aikansa kutakin. Siellä LISKI JA jethro sitte lyövät hynttyyt yhteen espanjan auringon alla ja suunnittelemaan uutta ylösnousemusta. Heillä kummallakin vankka pohja viihteen tekemisestä.
- Anonyymi00085
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Espanjaan ? Onhan muitakin maita vaikka muuttaisi Italiaan.
espanja halpa maa suomalaisille
- Anonyymi00087
Anonyymi kirjoitti:
Kaisa ja Jeti Espanjassa, siitä saisi hyvän tv-ohjelman.
Kaisa ja Jeti tutkimassa konehuonetta - varma kassamagneetti!
Voipi pukata jopa Oscaria..... - Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Kaisa ja Jeti tutkimassa konehuonetta - varma kassamagneetti!
Voipi pukata jopa Oscaria.....Myöntäjänä Porn Hub.....:)
- Anonyymi
Kannattaa lukea: Kaisa Liskin luksuselämä romahti, ja hän katosi julkisuudesta – nyt 1,6 miljoonan velkoihin ajautunut ”kiinteistökuningatar” rikkoo hiljaisuuden
https://www.is.fi/viihde/art-2000011540492.html - Anonyymi
Kaisa on taistelija, hän vielä nousee ja näyttää kateellisille näädille.
- Anonyymi
Unelmat on tehty toteutettavaksi. Usein ne ei tule helpolla, mutta kun olet valmis tekemään töitä ja jatkamaan niin kauan kunnes tavoite on saavutettu, se palkitsee moninkertaisesti
Liskohan voi olla tän sanonna takana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unelmat on tehty toteutettavaksi. Usein ne ei tule helpolla, mutta kun olet valmis tekemään töitä ja jatkamaan niin kauan kunnes tavoite on saavutettu, se palkitsee moninkertaisesti
Liskohan voi olla tän sanonna takana.liskolla baana ryysyistä rikkauksiin ( lue ikuiseen velkavankeuteen ) kävi useiden lakituvassa todennettujen keppostelujen kautta. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unelmat on tehty toteutettavaksi. Usein ne ei tule helpolla, mutta kun olet valmis tekemään töitä ja jatkamaan niin kauan kunnes tavoite on saavutettu, se palkitsee moninkertaisesti
Liskohan voi olla tän sanonna takana.Ai palkitsee 1,6 miljoonan velka saldolla. WAU 😳
- Anonyymi
mahtaa vituttaa niitä perseen nuolijoita jotka lähtivät liskin firmaan mukaan ,ovat nyt työttömiä ja takas ei menemistä
- Anonyymi
Kaisa ei tule enää takaisin. Velkaa on miljoonia. Työnteko ei enää kannata. Vajaa kymmenen vuotta, niin pääsee eläkkeelle. Lapset sitten elättävät mummoa.
- Anonyymi
Huijari loppuun asti.
- Anonyymi
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/067be3a0-e0df-4461-89db-f33cdcfa7914
voi jäädä luin käteen muiltakin, ei tuu huolehdittava eläkemaksuista. Tulevaisuuteen sijoittaminen ei maistu, kaikki menee vaikka paljon tulee - Anonyymi
Ulosotto jatkuu vaikka Liski pääsee eläkkeelle. Rikosperusteisia velkoja ulosmitataan 20 vuotta. Vielä on vouti monta vuotta Liskin kimpussa.
- Anonyymi
Onhan Kaisalla mies joka elättää mikäli ei vaihda nuorempaan. Kaisalla alkaa olla jo ikää, se vaara aina on.
- Anonyymi00086
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Kaisalla mies joka elättää mikäli ei vaihda nuorempaan. Kaisalla alkaa olla jo ikää, se vaara aina on.
eronneet ovat jo
- Anonyymi
Eikö se "tsamppakalja" lasissa ollutkaan itse maksettua?
Kaikkihan kuningattaria ja kuninkaita muiden piikkiin on.- Anonyymi
Velkapelle tämä Liski oli ja on, velkansa jätti maksamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velkapelle tämä Liski oli ja on, velkansa jätti maksamatta.
Suomessa on näitä velkapellejä ja ulosoton asiakkaita, jo miljoonan verran.
- Anonyymi
Varmasti oli. Taitava hän oli, mutta jossain vaiheessa meni överiksi. Hurjaa oli shoppailu Stokkalla.
- Anonyymi
Noita kirjoja nyt väsää yksi sun toinen, kun hommat on menneet pipariksi. Jos tuollaisen saa ilmaiseksi, voisin pitää tunkin korokkeena rankaiden vaihdossa.
Ymmärrän, kun valtiomiehet, Ex-presidentit ym. haluavat joskus uran ehtoopuolella laittaa vuosikymmenien asiat politiikan ja yhteiskunnan saralta kansien väliin.
Mutta miksi tämä?- Anonyymi
No olisko siksi että turhakkeet yrittää rikastua, tuottamalla juttuja jotka kaikki jo kerrottu.
Juorulehdet, ig, fb, joten erityisen tyhmää ostaa kirja joka menee kohta roskiin. Äänikirjana elektronista saastetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olisko siksi että turhakkeet yrittää rikastua, tuottamalla juttuja jotka kaikki jo kerrottu.
Juorulehdet, ig, fb, joten erityisen tyhmää ostaa kirja joka menee kohta roskiin. Äänikirjana elektronista saastetta.Voi voi sentään. Kyllä nyt ikeniä kutittaa 😂.
- Anonyymi
Kattelin aamuohjelmassa kun tämä Kaisa esitti nöyrää, ei halua olla julkisuudessa mutta samalla istuu televisiossa kirjaa mainostamassa, erikoista
- Anonyymi
Just tuo! En ole julkisuushakuinen… no mitä helvettiä tekee televisiossa ja kirjakin tullut! Narsisti koko muikkeli!
- Anonyymi
Eikös tuo Liski ole mustalainen? Se selittäisi paljon hänen käytöstään.
- Anonyymi
Vävy on puoliksi romani ja eleet ovat kun Kiinan keisarilla 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vävy on puoliksi romani ja eleet ovat kun Kiinan keisarilla 😠
Kaisa on itse puoliksi romani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vävy on puoliksi romani ja eleet ovat kun Kiinan keisarilla 😠
Eikös Kaisan vävy ole henrikoksesta tuomittu liivijengiläinen?
- Anonyymi
aikoinaan ohjelmassa ajeli liikkeitten laina autoilla kuvauksien ajan ,jethro teki samaa itse ei omistanut yhtäkään autoa pelleja molemmat
- Anonyymi
Jethron ja Kaisan pitäisi perustaa yhteinen firma ja siitä tehtäisiin tositv-ohjelma, varmasti katsoisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jethron ja Kaisan pitäisi perustaa yhteinen firma ja siitä tehtäisiin tositv-ohjelma, varmasti katsoisin.
Jeti ja Liski, siinä olisi kova pari, kumpikin kovan luokan ammattilaisia...🤣😉😅😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeti ja Liski, siinä olisi kova pari, kumpikin kovan luokan ammattilaisia...🤣😉😅😃
Rahaahan molemmilla on pilvin pimein. Ulosotto ja perintä vain ei tule niitä koskaan saamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jethron ja Kaisan pitäisi perustaa yhteinen firma ja siitä tehtäisiin tositv-ohjelma, varmasti katsoisin.
Kirjoittaako Seiskan toimittaja Ylimutka myös Kaisan kirjan kun on kirjoittanut Jethrosta kirjan että miten tehdään rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaako Seiskan toimittaja Ylimutka myös Kaisan kirjan kun on kirjoittanut Jethrosta kirjan että miten tehdään rahaa.
Jeti´s store eli hulvaton myyntiopas joka kertoo miten rahaa kääritään, esitellään Ylimutkan Jethrosta kirjoittamaa kirjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jethron ja Kaisan pitäisi perustaa yhteinen firma ja siitä tehtäisiin tositv-ohjelma, varmasti katsoisin.
Ja jaksojen erikoistilanteet tapahtuvat aina "konehuoneessa"
Hih hih hih hih hih hih hih hih hih..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaahan molemmilla on pilvin pimein. Ulosotto ja perintä vain ei tule niitä koskaan saamaan.
Uskovainen niinkuin tää Mikko Koivun nykyinen vaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaako Seiskan toimittaja Ylimutka myös Kaisan kirjan kun on kirjoittanut Jethrosta kirjan että miten tehdään rahaa.
Onko Ylimutka kirjoittajakin, niinkuin Sofia Belórf.?
- Anonyymi
Onpa eläneen näköinen,alkoholi taitaa maistua.kasvon piirteet ei kestä tummia hiuksia.
- Anonyymi
Ikäisekseen Kaisa on ihan hyvännäköinen, kyse kuitenkin lähes kuusikymppisestä naisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäisekseen Kaisa on ihan hyvännäköinen, kyse kuitenkin lähes kuusikymppisestä naisesta.
On kyllä kaunis nainen ja pakko se on myöntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäisekseen Kaisa on ihan hyvännäköinen, kyse kuitenkin lähes kuusikymppisestä naisesta.
Käyttääkö nyt nimeä Kaisa Liski vai jotakin uutta?
Nimihistoria: Syntyjään Katja Nyqvist, sittemmin Katja kallio, Kaisa Haverinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäisekseen Kaisa on ihan hyvännäköinen, kyse kuitenkin lähes kuusikymppisestä naisesta.
Kaisa on hyvännäköinen ja kova painaa duunia. Velkaa tuli ja toivottavasti selviää niistä ajan kanssa.
- Anonyymi
Hyvä ettei syyttänyt muita vaan kertoi itsekkin olleensa tyhmä kun lähti julkisuuteen. Usein ns.julkkikset syyttää muita ihmisiä kun palavat loppuun. Laulajat kertoo antaneensa kaikkensa ja nyt on loppuunpalanut. Näitä juttuja kun luen, en käy konserteissa ym. heitä kuuntelemassa kun yleisö lopulta syypää heidän ongelmiin vaikka itse tuovat itsensä sinne ja vielä maksusta.
- Anonyymi
olisi vaan palannut siivoojan hommiin ei olis 1.6 miljoonaa velkaa
- Anonyymi
Ravintolatyöntekijä ja hyvää ruokaa teki aikoinaan Ruskeasuon teboililla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravintolatyöntekijä ja hyvää ruokaa teki aikoinaan Ruskeasuon teboililla.
Totta kävimme syömässä perheen kanssa, kun matkustimme mökille. Oli hyvää ruokaa ja isot annokset vielä.
- Anonyymi
Kaisan kannattaa vaihtaa nimi, ja sitten ruveta myyntihommiin, vaikka autokauppiaaksi.
- Anonyymi
Ja tukka vaaleaksi ehdottomasti !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tukka vaaleaksi ehdottomasti !
On porukalla nekatiivisia ajatuksia. No on nainen velkainen ja ulosoton asiakas. Jos olisi mies Liskin paikalla, ei tälläistä ketjua siitä kirjoitettaisi koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On porukalla nekatiivisia ajatuksia. No on nainen velkainen ja ulosoton asiakas. Jos olisi mies Liskin paikalla, ei tälläistä ketjua siitä kirjoitettaisi koskaan.
Naiset ovat petoja toisiaan kohtaan ja sen huomaa hyvin selvästi tässäkin ketjussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On porukalla nekatiivisia ajatuksia. No on nainen velkainen ja ulosoton asiakas. Jos olisi mies Liskin paikalla, ei tälläistä ketjua siitä kirjoitettaisi koskaan.
Totta näin on asiat. Miehet voivat tehdä mitä vaan, heitä melkein kiitellään niiden törppöilyistä.
- Anonyymi
helvetin talous rikollinen ,, ämmä,, ja kaikki julkkis hörhöt sani,, houer,, marttina,, satu silvo ym,, kuka maksaa velat,jos , mie yrittäjänä teen konkan niin saa lähtee mökistään ja maksaa loppu ikänsä velkoja,, nää lätkät oikein nauraa,, jäi monen millin velat,, toden näköisesti,, yhteiskunnan,, ja veron makjalille,, liiparit,, nää nauraa,,,, ikenet irvallaan,, iljettävät,,lätkät,,
- Anonyymi
Unohdit Sofia Belórfin. Elää perheelisen miehen rahoilla ja mies on avioliitossa virallisesti. Miksi et tälläistä oikeasti miesten rahoilla elävää naista maininnut ?
- Anonyymi
Miksi sotket Martinan taaskin tähän ketjuun? Stefan Therman teki konkurssin Sofia Belórfin takia. Martina oli eronut jo vuosia sitten Stefanista, kun menetti kaiken omaisuutensa. Joten pysy asioissa ja ei pidä jauhaa kokoajan valheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sotket Martinan taaskin tähän ketjuun? Stefan Therman teki konkurssin Sofia Belórfin takia. Martina oli eronut jo vuosia sitten Stefanista, kun menetti kaiken omaisuutensa. Joten pysy asioissa ja ei pidä jauhaa kokoajan valheita.
Liski teki kovasti töitä ja eikö ollut tarpeeksi asiantuntemusta, vai miksi joutui tuolaiseen velka kierteeseen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit Sofia Belórfin. Elää perheelisen miehen rahoilla ja mies on avioliitossa virallisesti. Miksi et tälläistä oikeasti miesten rahoilla elävää naista maininnut ?
Ei tää vosu, koskaan kirjoita mitään nekatiivisia asioita Sofiasta.
- Anonyymi
Kepulaiset nousee aina kuolleistakin
- Anonyymi
Koko hallitus vaikuttaa, että olisi just vasta nousut kuoleesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko hallitus vaikuttaa, että olisi just vasta nousut kuoleesta.
Toi Kaisa Liski pitää mennä mukaan politiikkaan ja eduskuntaan. Siellähän löytyy ne suuremmat pazkan jauhajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi Kaisa Liski pitää mennä mukaan politiikkaan ja eduskuntaan. Siellähän löytyy ne suuremmat pazkan jauhajat.
Kaisa Liski ja Johanna Tukiainen. Eduskuntaan hoitaa asioita ja sen jälkeen on kansalla kaikilla hyvä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaisa Liski ja Johanna Tukiainen. Eduskuntaan hoitaa asioita ja sen jälkeen on kansalla kaikilla hyvä olla.
Kaisa vielä ponnistaa uudelleen ja hoitaa velkansa pois, on kova bisnes nainen kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaisa vielä ponnistaa uudelleen ja hoitaa velkansa pois, on kova bisnes nainen kuitenkin.
Mitä sitten Liski aikoo tehdä? Että pystyisi maksaa noin älyttömän suuret velkansa.
- Anonyymi
Kaisa ei maksa edes velasta syntyviä korkoja.
- Anonyymi
Kaisa asuu nyt mökissä, missä ei ole edes vessaa olemassa. Seiskalehden uutiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaisa asuu nyt mökissä, missä ei ole edes vessaa olemassa. Seiskalehden uutiset.
Mitä joutuuko käymään pisulla ja akalla Kaisa pusikossa. Noin se näiden luksuselämä, muuttaa muotoaan. Toiset heitetään kadulle ja toiset joutuvat mökkiin, jossa ei ole edes vessaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä joutuuko käymään pisulla ja akalla Kaisa pusikossa. Noin se näiden luksuselämä, muuttaa muotoaan. Toiset heitetään kadulle ja toiset joutuvat mökkiin, jossa ei ole edes vessaa.
Käykö tälle Sofialle samoin jossain vaiheessa? Joutuu vääntää tortut metsässä ja risulla joutuu pyyhkii takapuolensa 🤭😂.
- Anonyymi
Nauru liskolle! Hahah!
- Anonyymi
Kauneutta ei saa rahalla, eikä sitä voi ottaa pois rahalla 💡 Älykäs Kaisa
- Anonyymi
Kaisa on voimaantunut nainen, hän suorittaa cum backin !
- Anonyymi00090
Onpa Kaisa nuorekkaan oloinen kesäkuvassa. Ja uusi mies näyttää nuorekkaalta myös, ellei nuorelta. Mikä ikä? Uudistuneet.
- Anonyymi00091
Hyvä kun takaisin pelissä. Hän on väriläiskä niin hyvässä kuin pahassa.
- Anonyymi00092
Kaisa oikein loistaa ja säkenöi. Hienoa kun et lannistunut vaikeuksien keskellä. Liian moni menettää elämänhallinnan. Pisteet sinulle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419