Te "viisaat" päättäjät jotka koko ajan leikkaatte vanhustenhoidosta ja teette vanhusten hoitoon pääsystä lähes mahdotonta, syyllistytte suuren mittakaavan heitteille jättöön.
Kun olette aikanaan itse vanhoja, niin älkääpä sitten valittako vanhuspalveluiden huonosta tilasta, vaan muistakaa miten itse kohtelitte vallassa ollessanne vanhuksia ja kenen ansiota se kurjuus silloin on kun hoidon tarve on teille itsellenne ajankohtaista, mutta sitä ei mistään saa.
Saatte maata kuten olette pedanneet.
Vanhuksia sorsivat päättäjät
11
65
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Meeppä nyt itse päättäjäksi, äläkä valita.
- AnonyymiUUSI
Meeppä??? Eipä taida yhteiskunnan rakenteiden muodostuminen sulle kovinkaan tuttua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meeppä??? Eipä taida yhteiskunnan rakenteiden muodostuminen sulle kovinkaan tuttua.
mikä sinua estää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mikä sinua estää?
Järki.
- AnonyymiUUSI
En minä äänestänyt näin paskoja päättäjiä, mutta eipä täällä järjellä eteen päin ja päättämään pääsekään.
Äläpä sinäkään valita esim. junien myöhästelystä, mene itse ajamaan... - AnonyymiUUSI
Muista vanhuuttasi nuoruudessasi ja memento mori.
- AnonyymiUUSI
Varmuudella en luonnollisestikaan tiedä, mutta voisin olettaa ettei tämän palstan käyttäjissä ole niitä jotka olisivat vastuussa vanhusten hoidosta millään lailla. Todennäköisemmin asiaan liittyvää tietoa saa mm. osoitteista https://stm.fi/iakkaiden-palvelut
https://thl.fi/thl/yhteystiedot- AnonyymiUUSI
Tänne kirjoitellaan siksi että jospa joku sattuisi lukemaan ja mielipide leviäisi, julkisia foorumeitahan nämä palstat on.
- AnonyymiUUSI
Niiin...? Menehän antamaan palautetta niin käy kuten aikoinaan kun valitin katujen hoidosta ja ihmettelin mihin rahat menee kun ei kaduilla näy.
Kaupungin virkamies vastasi että moinen palaute ei ole hedelmällistä eikä johda mihinkään.
Tämä on viranomaisilla ihan yleinen periaate.
- AnonyymiUUSI
Mitenkäs ne pm sanat menivät , keltään ei vaadita liikoja , vanhuksilta , asunnottomilta yms. heikoimmilta , .... keidenkäs taskuun ne nopeasti löytyneet varat valuivatkaan tässä ......
- AnonyymiUUSI
Digiä ja digiä ne työntää ikääntyneille. 📟📱💻🖥️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693884
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.473223Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1542979Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,512888SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752436Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251944Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621941Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1471857- 891269
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681200