Kuinka moni nainen antaa miehen piiskata sen takia, että oikeasti nauttii siitä? Vai onko kysymys enemmänkin miehen halujen tyydyttämisestä.
Piiskan saannista
17
721
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Varmaan vähän sekä että.
- Anonyymi
Usein jo pelkkä puhe piiskaamisesta saa naisen pillun märäksi. Siis varmasti nauttii.
- Anonyymi
Minä'piiskasin' kerran erästä puolituttua naista saunassa vihdalla. Siinä sai rauhassa sivellä ja vihtoa koko vartalon päästä varpaisiin. Sormetin siinä samalla orkut, harmi, ettemme enää tavanneet samoissa merkeissä. Oishan se kiva vihtoa välillä, mutta kun se kimuli puuttuu!
- Anonyymi
No ei varmasti suostuisi, jos ei siitä pitäisi. Vaikka kiljuu ja huutaa, niin ei häntä siinä pylly pystyssä kukaan pitele, itse on ja valittaa että aiaiai se sattuu.
- Anonyymi
Minua haluaisi piiskata viron tyttö ja suomen tyttö. Mutta pelottaa molemilla nahkahousut jalassa
- Anonyymi
Kyllä minä haluaisin piiskaa naiselta saisi vapaasti tehdä minusta kiltin. 02al
- Anonyymi
Meillä on ollut monet vuodet tämä piiskaus käytössä, jos näin voi sanoa. Minä saan ja ukko antaa. Ai että nautinto piiskan saannista? En ehkä ekalla kerralla niinkään, koska se oli mulle uutta ja outoa. Sen jälkeen olen jopa kaivannut sitä välillä. Meillä tämä on siis ihan perus juttua
. Olen mieheni sylissä ja välillä nelinkontin, ei sen kummempaa, eikä myöskään rankempaa. Pylly on tietysti tasaisen punainen ja vähän arka. Näin siis meillä N. 54 - Anonyymi
Piiskaa haluava tyttöystävä ois kyllä parasta. Jos Oulun seudulta tai P-Pohjanmaalta semmoisesta haaveilevaa neitoa täällä liikkeellä, laita toki viestiä. Oon tolkun mies, nelikymppinen, elämässä menestynyt. Edellinen suhde päättyi alkusyksyllä.
- Anonyymi
Vaimoni nauttii kun läpsin kädellä hänen pakaroille.makaa usein sohvallla siten että minä istun ja vaimo makaa pylly minun jalkojen päällä.siinä sitten hieron hänen pakaroita ja välillä varovadti läimäytän,huokaus vain kuuluu eli hän nauttii siitä . Loppu huipentuu joko niin että kaikki sormeni on hänen emättimessä tai nussitaan kunnolla.kiihottavaa on
- Anonyymi
Sanokoon kuka mitä vaan, niin minä ainakin nautin olla miehen polvilla tai nelinkontin piiskaa saamassa. Ja niin ovat ne miehetkin jotka ovat antaneet. Eihän kaikki siitä tietenkään tykkää eikä tarvitse tykätäkkään. N 58
- Anonyymi
Mun leskianoppini tykkää saada koivuvitsaa, usein soittaa tai laittaa viestiä että on ollut tuhmana ja tarvisi saada kurinpalautusta. Tämä on meidän yhteinen salaisuus ja kyllä odottaa aina jo pillu märkänä vävyn käsittelyä, antaa aina nussia vielä lopuksi.
- Anonyymi
Saiko ukoiltaan sitä ennen.. Minkä ikäinen anoppisi on? Olen törkeän utelias, mutta kuulostaa tosi hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiko ukoiltaan sitä ennen.. Minkä ikäinen anoppisi on? Olen törkeän utelias, mutta kuulostaa tosi hyvältä.
Kyllä anopilla oli tosi kovaa kuria pitävä mies, nuorempana minun kävi anoppia vähän sääliksi mutta anoppi taisikin itse olla alistettuna kun haluaa nyt vävyn pitää sitä kurissa ja kilttinä, anoppi pyytää kyllä usein antamaan kunnolla vitsaa. Kyllä peppu punaisena on sitten taas tyytyväisiä ja antaa pillua vävylle palkaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä anopilla oli tosi kovaa kuria pitävä mies, nuorempana minun kävi anoppia vähän sääliksi mutta anoppi taisikin itse olla alistettuna kun haluaa nyt vävyn pitää sitä kurissa ja kilttinä, anoppi pyytää kyllä usein antamaan kunnolla vitsaa. Kyllä peppu punaisena on sitten taas tyytyväisiä ja antaa pillua vävylle palkaksi.
Millä ja miten annat anopin pyllylle käsittelyn?
- Anonyymi
Oisko paikalla naista joka haluis pikaa ja miten?
Pm - Anonyymi
Minä tapasin kesällä naisen joka halusi minun piiskaavan häntä, en vain raskisi tai halunnut satuttaa.
Nuori 19v nainen halusi välttämättä piiskausta
Homma loppui kun en piiskannut tarpeeksi lujaa.- AnonyymiUUSI
Missä tämä tyttö on voin antaa kunnolla.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512