Piiskan saannista

Anonyymi-ap

Kuinka moni nainen antaa miehen piiskata sen takia, että oikeasti nauttii siitä? Vai onko kysymys enemmänkin miehen halujen tyydyttämisestä.

24

1022

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kysymys. Varmaan vähän sekä että.

• Anonyymi

Usein jo pelkkä puhe piiskaamisesta saa naisen pillun märäksi. Siis varmasti nauttii.

• Anonyymi

Minä'piiskasin' kerran erästä puolituttua naista saunassa vihdalla. Siinä sai rauhassa sivellä ja vihtoa koko vartalon päästä varpaisiin. Sormetin siinä samalla orkut, harmi, ettemme enää tavanneet samoissa merkeissä. Oishan se kiva vihtoa välillä, mutta kun se kimuli puuttuu!

• Anonyymi

No ei varmasti suostuisi, jos ei siitä pitäisi. Vaikka kiljuu ja huutaa, niin ei häntä siinä pylly pystyssä kukaan pitele, itse on ja valittaa että aiaiai se sattuu.

• Anonyymi

Minua haluaisi piiskata viron tyttö ja suomen tyttö. Mutta pelottaa molemilla nahkahousut jalassa

• Anonyymi

Kyllä minä haluaisin piiskaa naiselta saisi vapaasti tehdä minusta kiltin. 02al

• Anonyymi

Meillä on ollut monet vuodet tämä piiskaus käytössä, jos näin voi sanoa. Minä saan ja ukko antaa. Ai että nautinto piiskan saannista? En ehkä ekalla kerralla niinkään, koska se oli mulle uutta ja outoa. Sen jälkeen olen jopa kaivannut sitä välillä. Meillä tämä on siis ihan perus juttua
      . Olen mieheni sylissä ja välillä nelinkontin, ei sen kummempaa, eikä myöskään rankempaa. Pylly on tietysti tasaisen punainen ja vähän arka. Näin siis meillä N. 54

• Anonyymi

Piiskaa haluava tyttöystävä ois kyllä parasta. Jos Oulun seudulta tai P-Pohjanmaalta semmoisesta haaveilevaa neitoa täällä liikkeellä, laita toki viestiä. Oon tolkun mies, nelikymppinen, elämässä menestynyt. Edellinen suhde päättyi alkusyksyllä.

• Anonyymi

Vaimoni nauttii kun läpsin kädellä hänen pakaroille.makaa usein sohvallla siten että minä istun ja vaimo makaa pylly minun jalkojen päällä.siinä sitten hieron hänen pakaroita ja välillä varovadti läimäytän,huokaus vain kuuluu eli hän nauttii siitä . Loppu huipentuu joko niin että kaikki sormeni on hänen emättimessä tai nussitaan kunnolla.kiihottavaa on

• Anonyymi

Sanokoon kuka mitä vaan, niin minä ainakin nautin olla miehen polvilla tai nelinkontin piiskaa saamassa. Ja niin ovat ne miehetkin jotka ovat antaneet. Eihän kaikki siitä tietenkään tykkää eikä tarvitse tykätäkkään. N 58

• Anonyymi

Mun leskianoppini tykkää saada koivuvitsaa, usein soittaa tai laittaa viestiä että on ollut tuhmana ja tarvisi saada kurinpalautusta. Tämä on meidän yhteinen salaisuus ja kyllä odottaa aina jo pillu märkänä vävyn käsittelyä, antaa aina nussia vielä lopuksi.

• Anonyymi

Saiko ukoiltaan sitä ennen.. Minkä ikäinen anoppisi on? Olen törkeän utelias, mutta kuulostaa tosi hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saiko ukoiltaan sitä ennen.. Minkä ikäinen anoppisi on? Olen törkeän utelias, mutta kuulostaa tosi hyvältä.

Kyllä anopilla oli tosi kovaa kuria pitävä mies, nuorempana minun kävi anoppia vähän sääliksi mutta anoppi taisikin itse olla alistettuna kun haluaa nyt vävyn pitää sitä kurissa ja kilttinä, anoppi pyytää kyllä usein antamaan kunnolla vitsaa. Kyllä peppu punaisena on sitten taas tyytyväisiä ja antaa pillua vävylle palkaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä anopilla oli tosi kovaa kuria pitävä mies, nuorempana minun kävi anoppia vähän sääliksi mutta anoppi taisikin itse olla alistettuna kun haluaa nyt vävyn pitää sitä kurissa ja kilttinä, anoppi pyytää kyllä usein antamaan kunnolla vitsaa. Kyllä peppu punaisena on sitten taas tyytyväisiä ja antaa pillua vävylle palkaksi.

Millä ja miten annat anopin pyllylle käsittelyn?

• Anonyymi

Oisko paikalla naista joka haluis pikaa ja miten?
      Pm

• Anonyymi

Minä tapasin kesällä naisen joka halusi minun piiskaavan häntä, en vain raskisi tai halunnut satuttaa.
      Nuori 19v nainen halusi välttämättä piiskausta
      Homma loppui kun en piiskannut tarpeeksi lujaa.

• Anonyymi

Missä tämä tyttö on voin antaa kunnolla.

• Anonyymi

Varmaan vähän kumpaakin. Itselleni asia tuli tutuksi vasta nelikymppisenä, ja annoin piiskata sen takia, kun mies pomo sitä halusi. Itse en sitä varmaankaan olisi ehdottanut. Vähitellen aloin jopa pitämään asiasta.

• Anonyymi

Saitko ainoastaan piiskaa, vai halusiko johtaja muutakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saitko ainoastaan piiskaa, vai halusiko johtaja muutakin?

Kyllä se halusi, mutta aina ensin piiskaa.. Oli se aika kova niissä hommissa. Taisi olla jo lähempänä kuuttakymppiä, mutta pumppasi kun nuori mies.

• Anonyymi

Haluisin saada naiselta joutua polven päälle. Mies eteläsuomi.

• Itse tykkään saada piiskaa. Koulutusmielessä, kiihottaa suuresti. Tykkään tietty jos mies nauttii myös.

• Anonyymi

Voisin antaa sinulle Noora. Olen antanut useammalle naiselle aivan koulutus mielessä nautin siitä kun pylly punottaa. Olen 63v. Terve siisti mies.

• Anonyymi

Älkää lähtekö noihin piiska leikkeihin. Veljeni joutui vaikeuksiin. Tyttöystävä syytti häntä pahoinpitelystä. Siinä sitten riideltiin oikeudessa. Äitimme oli totta kai tytön puolella. Eikä ole vielläkään muuttanut mielipidettään.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      227
      17975
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      69
      10272
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      308
      6710
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      22
      4489
    5. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      48
      3567
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      74
      3194
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      112
      2895
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      89
      2380
    9. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      20
      1557
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      18
      1386
    Aihe