Kuinka moni nainen antaa miehen piiskata sen takia, että oikeasti nauttii siitä? Vai onko kysymys enemmänkin miehen halujen tyydyttämisestä.
Piiskan saannista
41
1700
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Varmaan vähän sekä että.
- Anonyymi
Usein jo pelkkä puhe piiskaamisesta saa naisen pillun märäksi. Siis varmasti nauttii.
- Anonyymi
Minä'piiskasin' kerran erästä puolituttua naista saunassa vihdalla. Siinä sai rauhassa sivellä ja vihtoa koko vartalon päästä varpaisiin. Sormetin siinä samalla orkut, harmi, ettemme enää tavanneet samoissa merkeissä. Oishan se kiva vihtoa välillä, mutta kun se kimuli puuttuu!
- Anonyymi
No ei varmasti suostuisi, jos ei siitä pitäisi. Vaikka kiljuu ja huutaa, niin ei häntä siinä pylly pystyssä kukaan pitele, itse on ja valittaa että aiaiai se sattuu.
- Anonyymi
Minua haluaisi piiskata viron tyttö ja suomen tyttö. Mutta pelottaa molemilla nahkahousut jalassa
- Anonyymi
Kyllä minä haluaisin piiskaa naiselta saisi vapaasti tehdä minusta kiltin. 02al
- Anonyymi
Meillä on ollut monet vuodet tämä piiskaus käytössä, jos näin voi sanoa. Minä saan ja ukko antaa. Ai että nautinto piiskan saannista? En ehkä ekalla kerralla niinkään, koska se oli mulle uutta ja outoa. Sen jälkeen olen jopa kaivannut sitä välillä. Meillä tämä on siis ihan perus juttua
. Olen mieheni sylissä ja välillä nelinkontin, ei sen kummempaa, eikä myöskään rankempaa. Pylly on tietysti tasaisen punainen ja vähän arka. Näin siis meillä N. 54 - Anonyymi
Piiskaa haluava tyttöystävä ois kyllä parasta. Jos Oulun seudulta tai P-Pohjanmaalta semmoisesta haaveilevaa neitoa täällä liikkeellä, laita toki viestiä. Oon tolkun mies, nelikymppinen, elämässä menestynyt. Edellinen suhde päättyi alkusyksyllä.
- Anonyymi
Vaimoni nauttii kun läpsin kädellä hänen pakaroille.makaa usein sohvallla siten että minä istun ja vaimo makaa pylly minun jalkojen päällä.siinä sitten hieron hänen pakaroita ja välillä varovadti läimäytän,huokaus vain kuuluu eli hän nauttii siitä . Loppu huipentuu joko niin että kaikki sormeni on hänen emättimessä tai nussitaan kunnolla.kiihottavaa on
- Anonyymi
Sanokoon kuka mitä vaan, niin minä ainakin nautin olla miehen polvilla tai nelinkontin piiskaa saamassa. Ja niin ovat ne miehetkin jotka ovat antaneet. Eihän kaikki siitä tietenkään tykkää eikä tarvitse tykätäkkään. N 58
- Anonyymi
Mun leskianoppini tykkää saada koivuvitsaa, usein soittaa tai laittaa viestiä että on ollut tuhmana ja tarvisi saada kurinpalautusta. Tämä on meidän yhteinen salaisuus ja kyllä odottaa aina jo pillu märkänä vävyn käsittelyä, antaa aina nussia vielä lopuksi.
- Anonyymi
Saiko ukoiltaan sitä ennen.. Minkä ikäinen anoppisi on? Olen törkeän utelias, mutta kuulostaa tosi hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiko ukoiltaan sitä ennen.. Minkä ikäinen anoppisi on? Olen törkeän utelias, mutta kuulostaa tosi hyvältä.
Kyllä anopilla oli tosi kovaa kuria pitävä mies, nuorempana minun kävi anoppia vähän sääliksi mutta anoppi taisikin itse olla alistettuna kun haluaa nyt vävyn pitää sitä kurissa ja kilttinä, anoppi pyytää kyllä usein antamaan kunnolla vitsaa. Kyllä peppu punaisena on sitten taas tyytyväisiä ja antaa pillua vävylle palkaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä anopilla oli tosi kovaa kuria pitävä mies, nuorempana minun kävi anoppia vähän sääliksi mutta anoppi taisikin itse olla alistettuna kun haluaa nyt vävyn pitää sitä kurissa ja kilttinä, anoppi pyytää kyllä usein antamaan kunnolla vitsaa. Kyllä peppu punaisena on sitten taas tyytyväisiä ja antaa pillua vävylle palkaksi.
Millä ja miten annat anopin pyllylle käsittelyn?
- Anonyymi
Oisko paikalla naista joka haluis pikaa ja miten?
Pm - Anonyymi
Minä tapasin kesällä naisen joka halusi minun piiskaavan häntä, en vain raskisi tai halunnut satuttaa.
Nuori 19v nainen halusi välttämättä piiskausta
Homma loppui kun en piiskannut tarpeeksi lujaa.- Anonyymi
Missä tämä tyttö on voin antaa kunnolla.
- Anonyymi
Varmaan vähän kumpaakin. Itselleni asia tuli tutuksi vasta nelikymppisenä, ja annoin piiskata sen takia, kun mies pomo sitä halusi. Itse en sitä varmaankaan olisi ehdottanut. Vähitellen aloin jopa pitämään asiasta.
- Anonyymi
Saitko ainoastaan piiskaa, vai halusiko johtaja muutakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko ainoastaan piiskaa, vai halusiko johtaja muutakin?
Kyllä se halusi, mutta aina ensin piiskaa.. Oli se aika kova niissä hommissa. Taisi olla jo lähempänä kuuttakymppiä, mutta pumppasi kun nuori mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se halusi, mutta aina ensin piiskaa.. Oli se aika kova niissä hommissa. Taisi olla jo lähempänä kuuttakymppiä, mutta pumppasi kun nuori mies.
Saiko kukaan muu selkäsaunoja, vai olitko ainoa?
- Anonyymi
Haluisin saada naiselta joutua polven päälle. Mies eteläsuomi.
Itse tykkään saada piiskaa. Koulutusmielessä, kiihottaa suuresti. Tykkään tietty jos mies nauttii myös.
- Anonyymi
Voisin antaa sinulle Noora. Olen antanut useammalle naiselle aivan koulutus mielessä nautin siitä kun pylly punottaa. Olen 63v. Terve siisti mies.
- Anonyymi
Älkää lähtekö noihin piiska leikkeihin. Veljeni joutui vaikeuksiin. Tyttöystävä syytti häntä pahoinpitelystä. Siinä sitten riideltiin oikeudessa. Äitimme oli totta kai tytön puolella. Eikä ole vielläkään muuttanut mielipidettään.
- Anonyymi
Minä saan aina välillä olla pylly paljaana miehen piiskattavana. Kyllä ehkä enemmän sen takia, koska tiedän hänen nauttivan paljon asiasta. Ukko on kalu kovana saman tien, kun saa takapuoleni paljaaksi. Ja kyllähän se jalkoväli itselläkin kostuu aika pian.
- Anonyymi00035
Onko kukaan päässyt näkemään toimitusta? Itselleni kävi kerran niin. Vävy poika pääsi yllättämään kun olin takapuoli paljaana ukon sylissä. Olimme unohtaneet tapaamisen hänen kanssaan, ja meillä oli tapana pitää ovi lukitsematta ollessamme kotona. En tiedä kauanko oli katsellut näytöstä, ja anopin leveää punaista pyllyä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Onko kukaan päässyt näkemään toimitusta? Itselleni kävi kerran niin. Vävy poika pääsi yllättämään kun olin takapuoli paljaana ukon sylissä. Olimme unohtaneet tapaamisen hänen kanssaan, ja meillä oli tapana pitää ovi lukitsematta ollessamme kotona. En tiedä kauanko oli katsellut näytöstä, ja anopin leveää punaista pyllyä.
Saisiko tulla katsomaan kun saat piiskaa.Siisti mies eteläsuomi.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Saisiko tulla katsomaan kun saat piiskaa.Siisti mies eteläsuomi.
Mies haluaisi kyllä, on se joskus sitä ehdotellut, mutta en tiedä. Oletko joskus päässyt katsomaan, kun nainen saa piiskaa? Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mies haluaisi kyllä, on se joskus sitä ehdotellut, mutta en tiedä. Oletko joskus päässyt katsomaan, kun nainen saa piiskaa? Minkä ikäinen olet?
Hei.Olen 60v siisti hoikka mies.En ole päässyt katsomaan olisi kyllä hienoa katsoa kun sinusta tehdään kiltti tyttö.Mies eteläsuomi.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Hei.Olen 60v siisti hoikka mies.En ole päässyt katsomaan olisi kyllä hienoa katsoa kun sinusta tehdään kiltti tyttö.Mies eteläsuomi.
Mies kyllä olisi halukas, mutta täytyy minunkin myöntää, että jotenkin kutkuttaa. Taidan olla vähän pervo. Se vävypojan yllätys on viellä muistissa, eikä se nähnyt koko toimitusta. Olin tosi nolona silloin. Oletko koskaan itse antanut naiselle piiskaa?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mies kyllä olisi halukas, mutta täytyy minunkin myöntää, että jotenkin kutkuttaa. Taidan olla vähän pervo. Se vävypojan yllätys on viellä muistissa, eikä se nähnyt koko toimitusta. Olin tosi nolona silloin. Oletko koskaan itse antanut naiselle piiskaa?
Moi.Olen kaksi kertaa saanut antaa kunnolla polvella ensin kämmenellä sitten vielä koivuniemen piiskaa täytyy sanoa oli kiltti ja nöyrä teki mitä käskettiin.Kiihottaako sinua ajatus että joku katsoo.Mies etelästä
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Jos sinua vain kiinnostaa niin katsoisin kyllä mielläni sinun pyllyäsi kun rupee punottamaan.Ja jos haluatte voin minäkin antaa kuritusta.Mies eteläsuomi.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Jos sinua vain kiinnostaa niin katsoisin kyllä mielläni sinun pyllyäsi kun rupee punottamaan.Ja jos haluatte voin minäkin antaa kuritusta.Mies eteläsuomi.
Mies kyllä saa antaa. On se tarpeeksi noloa, jos joku on katsomassa. Olen jo reilusti päälle viidenkymmenen ja takapuoli on aika leveä. Kämmenellä se meidän mies aloittaa ja sen jälkeen yleensä remmiä. Joskus myös koivuniemen herraa. Ja aina paljaalle, Kuinkas muutenkaan. Minkä ikäisiä nämä sinun piiskaa masi naiset olivat? Annoitko paljaalle vai saiko olla pöksyt jalassa?
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mies kyllä saa antaa. On se tarpeeksi noloa, jos joku on katsomassa. Olen jo reilusti päälle viidenkymmenen ja takapuoli on aika leveä. Kämmenellä se meidän mies aloittaa ja sen jälkeen yleensä remmiä. Joskus myös koivuniemen herraa. Ja aina paljaalle, Kuinkas muutenkaan. Minkä ikäisiä nämä sinun piiskaa masi naiset olivat? Annoitko paljaalle vai saiko olla pöksyt jalassa?
Molemmat oli päälle 50v toinen oli täysin alasti tykkäsi kun seisotti nurkassa ja piti saarnan kyinka tuhma on ollut toinen halusi pitää rintaliivit päällä mutta halusi tosi kovaa kuritusta aivan itkuun saakka sitte halusi polvelle istumaa pyysi anteeksi tekosiaan.Molemmilla oli aika tyrnät pyllyt oli kyllä kauniita kun olivat helakan punaisia.Toinen̈ kuoli autokolarissa muutama vuosi sitten toinen muutti ruotsiin työn perässä oli sairaanhoitaja.Että näin olisi vielä hieno katsoa jos vain teille sopisi.Mies eteläsuomi
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kiinnostaisiko miestäsi antaa poikittai polvillaan vitsoilla pitkän kunnon vanhanajanpiiskauksen jölkeesi myös toiselle naiselle,Käytän sukkanauhaliivejä mutten halua seksiä ainoastaan saada oikea piiskaus ja katsella kun sinun pyllysi piiskataan samalla tavalla.Missä asutte?
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kiinnostaisiko miestäsi antaa poikittai polvillaan vitsoilla pitkän kunnon vanhanajanpiiskauksen jölkeesi myös toiselle naiselle,Käytän sukkanauhaliivejä mutten halua seksiä ainoastaan saada oikea piiskaus ja katsella kun sinun pyllysi piiskataan samalla tavalla.Missä asutte?
Kävisikö sinulle että olisin katsomassa kun tämä isäntä antaa kahdelle naiselle kunnon selkäsaunan.Mies eteläsuomi.
- Anonyymi00046
Anonyymi00035 kirjoitti:
Vieläkö sinua kiinnostaisi että joku katsoisi.Olisi kyllä hieno kokemus.Mies eteläsuomi.
- Anonyymi00047
Tyttäreni on 50+ iältään ja muistelimme vanhoja, kun hän istui kyydissäni. Kysyin tupakanpoltosta, kun haisi tupakalle. Hän muisteli vanhoja, kun olin luvannut piiskaa, jos haisee tupakalle, oli silloin jotain 15-16 v. Ei tarvinut antaa, lopetti silloin siihen tupakoinnin. Kysyin, olisiko vanhat konstit vielä tehokkaita, ja vastaus oli, että voisihan se tehota. Ongelma oli, että hän on eronnut ja asuu yksin, joten ei ole piiskaajaa. Harrastamme vaimoni kanssa piiskausta ihan säännöllisesti, joten minulla ei ollut mitään outoa käydä antamassa piiskaa tyttärelleni. Ensimmäistä kertaa. Muutaman kerran jälkeen sanoi lopettaneensa tupakoinnin
- Anonyymi00048
Kaipaisiko tyttäresi vakituista piiska setää.Eteläsuomi
- Anonyymi00049UUSI
Voisin myös antaa jos pullikoi vastaan.Piiska setä 67v etläsuomi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523466Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512432- 1171231
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101119Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per50963- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40805
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721