Vieläkö Kankaanpään kulmilla skoijarit ostaa kultaa halvalla? Tietooni tuli sukulaiseni tapaus, että koko koruerä oli kuulemma vain 15 kraattista "rehellisen miehen" ostamana.
Rannerenkaissa oli ollut kuitenkin 18 karaatin leimoja. Vaaka oli sellainen sähkövaaka jota "ostaja-ammattilainen" sääti koko
ajan muka "balanssin nollakalibrointiin".
Sukulainen vei koruerän Poriin. Sai kunnolla eri karaattieriin jaettuna paperille grammamäärät ja hinnat. Lopulta tuli tilillepano 1320 euroa. Kankaaanpäässä oli tarjous 700 euroa.
Vieläkö Kankaanpään kulmilla skoijarit ostaa kultaa halvalla?
14
507
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä toki! Parantavat tai pahentavat tapojaan ja mainontaansa.
- Anonyymi
Mihin ne lähtisivät?
- Anonyymi
Köyhä ja tyhmä kansa raahaa konnille kultaansa 35 euron grammahintaan. Pitäisi maksaa 65 tai 70 euroa grammasta, mutta nämä pirun kekkulit vain selittää ja selitää.
- Anonyymi
Jalometalleja voi ostaa ja välittää kuka tahansa hampuusi. Autokauppiaaksi pääsemiseen pitää olla tutkinto, talous kunnossa ja ilman tuomioita edelliset viisi vuotta.
- Anonyymi
Kultakauppa on lisäksi kauppa jota ei voi purkaa. Poliisi ei tutki kahden yksityishenkilön välistä kauppaa.
- Anonyymi
Nämä myöhäisheränneet alkoivat vasta nyt mainostaa, vaikka ostivat jo 2023 täyttä häkää.
- Anonyymi
Mutta samat kaksi autoa ovat markettien pihassa, joten kyllä mummoilta kultaa löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta samat kaksi autoa ovat markettien pihassa, joten kyllä mummoilta kultaa löytyy.
kyllä mummot saavat myydä kultansa minulle mihin hintaan haluavat -vaikka antaa ilman!
- Anonyymi
Nyt kun lehdet ovat huutaneet kullan hinnan tulleen 1.30 euroa ala kilolta, nämä konnat pettää mummuja että grammalta on pudonnut
- Anonyymi
Sain 86,00€/g 18karaatin kullasta koijarilta, Uhkailemalla usuttaa verottajan kimppuunsa.
- Anonyymi
Älä äijä mölötä. Mee sinne kojuusi romun keskelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä äijä mölötä. Mee sinne kojuusi romun keskelle!
Ei mennä kojuun vaan etelään pariksi kuukaudeksi aluksi, nyt kun on rahhaa päällä niin nytpä otetaan ilo irti elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennä kojuun vaan etelään pariksi kuukaudeksi aluksi, nyt kun on rahhaa päällä niin nytpä otetaan ilo irti elämästä.
Minä juuri myin noin 70grammaa ja tilille tuli liki 3700euroa. Tammikuussa etelän lämpö kutsuu
- Anonyymi
Minä heittelin 50 seteliä Keskuskadulle autosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152940- 392537
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381403- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40969Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606