200 e turussa laita yhteyksiä jos haluaa vain nouto
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ja millainen nukke kyseessä?
- Anonyymi
Jos noudan nuken, joudunko maksamaan hänestä bussilipun turun liikennelaitokselle. Entäpä yö makuuvaunuun helsinkiin? Käyttääkö helsinki-taksi nukkea ihmismääräänä, vai tavarana sovelluksissaan, vai ottavatko ollenkaan kyytiin, nuken ollessa rivosti puettu, tai ilman asianmukaista vaatetusta?
- Anonyymi
Tottakai maksat paikkalipun
- Anonyymi
Voisiko sen koeajaa,eli nussisin sitä ja jos on hyvä niin ostan.sopiiko
- Anonyymi
Ei sovi on neitsyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sovi on neitsyt
No miksi et nussi sitä nukkea vaan oot myymässä sen pois,miksi näin.kyllä minun on nussittava sitä ensin ja jos on hyvä niin maksan sen 200€.teemmekö kaupat
- Anonyymi
Et kerro mitään siitä nukesta. On vähä outoa
- Anonyymi
Nukkea pannaan joka reikään ja se saa riittää sinulle.
- Anonyymi
Minkä ikänen myyjä on ja millane nukke? Eli sen mitat ja paino?
- Anonyymi
Niinhän sä spede sitten myyt. Pidä spede flesus ihan ite. Kenenpä muun homeisen flesun tietäsit. Vittu sä olet hullu ja tyhmä kun saapas.
- Anonyymi
Mitä jos nukella onkin jokin seksitauti jo syntyessään, tai seikkailu reissuillaan saatu. Onko siihen vakuutusta, vai voiko rehellisen myyjän sanaan luottaa? Käytänkö lääkärissä, kumpi kulut maksaa, myyjä, vai ostava? Vai nukke itse?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551