Miten minä vastaisin

Anonyymi-ap

Miten minä vastaisin siihen, kun nykyinen maan hallitus (eli sekoomus, persut ja krisut) lakkautti asumistuen omistusasujilta (mm. minulta) eikä korottanut työmarkkinatukea? Vastaan siihen niin, että suosin vain ulkomaisia elintarvikkeita ja muita ulkomaisia tuotteita. Sitten, kun maassa on toisenlainen hallitus, suosin suomalaisia elintarvikkeita ja muita suomalaisia tuotteita, ellei sekin toisenlainen hallitus tee minulle pahaa. Leivän, maidon ja voin - nämä perusjutut - ostan yleensä aina suomalaista, mutta nykyhallituksen aikana kaiken muun ostamisessa suosin ulkomaisia tuotteita.

29

478

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sopii ottaa mallia.

• Anonyymi

Hinnoiltaankin monet ulkomaiset tuotteet ovat sopivampia ostettaviksi pienen-pienellä työmarkkinatuella kuin monet suomalaiset tuotteet.

• Anonyymi

Ensisijaisesti ne ulkomaiset tuotteet Eu:n ulkopuolisista maista tulevia.

• Anonyymi

Mutta ei tietenkään mistä tahansa maista tuotavia, esim.: ei Israelista eikä Brasiliasta.

• Anonyymi

Ensisijaisesti ne ulkomaiset tuotteet ulkomaisten, Eu:n ulkopuolisten toimijoiden maahantuomia, jos mahdollista.

• Anonyymi

Nämä vie ihmisiltä toimeentulo mahdollisuudet .Leikkaavat työttömyys, asumis ja perusturvaa ,vastoin perutuslakia joka edellyttää viimesijaisen toimeen tulon turvaamista päättäjiltä.

On luonnollista ,sekä aiheellista antaa takasin ja panna heidät vastaamaan teoistaan ja aiheuttamistaan kärsimyksistä. Viedään heiltä toimeentulo pannaa heidät kärsimään samoin. Muistetaan mitä he ovat meille tehneet ja viedään näiltä valta vaaleissa.

• Anonyymi

Nykyhallitus maamme hyvinvoinnin TÄYSTUHO JA VIELÄ LÖYTYY JOPA TYÖVÄESTÖSTÄ PORUKKAA JOTKA KANNATTAA NÄITÄ VITUN NATSEJA

• Anonyymi

Vihervasemmisto hallitus teki sote hirviön. Rahat menee yli 600 öky johtajan öky palkkoihin. Nyt itse vaativat muita korjaamaan omaa sote hirviötään. Ensin kehuivat, kaikki saa hoitoa ja tulee miljoonien säästöt. Eivät huumassaan tajunneet laskelmat jäi tekemättä.

• Anonyymi00014

Sotea alettiin kuitenkin väsäämään jo kauan aikaa sitten eli 2005-2007 aikoihin. Edellinen hallitus ei sitä sotea tehnyt. Nuijivat valituksi tulleen mallin toki maalin, ja se meni valitettavasti vaan omaan maaliin.

• Anonyymi00010

Suosin ulkomaisia tuotteita niin kauan, kuin omistusasujien asumistuki tai vastaava tulo on poissa. Siis pelkkä hallituksen vaihtuminen ei lopeta suosimistani. Valvon tämän asian, vaikka sattuisinkin saamaan sellaiset säännölliset tulot, että en näidenkään takia enää saisi asumistukea.

• Anonyymi00011

Milsi omistusasuntoon asumistukea? Eikö se ole pääomaa?

• Anonyymi00012

Koska omistusasunnossakin asuminen MAKSAA - valitettavasti.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Koska omistusasunnossakin asuminen MAKSAA - valitettavasti.

Pitää maksaa itse omaisuuden kasvatuksesta!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Pitää maksaa itse omaisuuden kasvatuksesta!

Eräät näkevät Kodin vain "omaisuutena".

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Näkevätköhän omankin asuntonsa vain "omaisuutena"?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Koti on asumista varten, ei ainoastaan säilytettävää eikä myytävää "omaisuutta".

• Anonyymi00021

AIVAN TARKASTI SAMASTA SYYSTÄ, KUIN VUOKRA-ASUNTOONKIN.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

AIVAN TARKASTI SAMASTA SYYSTÄ, KUIN VUOKRA-ASUNTOONKIN.

Oletpa yksinkertanen! Omistusaja omistaa rikastakseen asunnolla! Nyt se ei onnistu joka paikassa!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Oletpa yksinkertanen! Omistusaja omistaa rikastakseen asunnolla! Nyt se ei onnistu joka paikassa!

Minä en omista rikastuakseni asunnolla; eikä sillä voisikaan rikastua. Minä omistan asuakseni asunnossa.

• Anonyymi00013

Tuli muutos. Vastaaminen vahvistuu. Löysin kaupasta oikein hyvän ulkomaisen leivän, ei-ruotsalaisen. Suomalaisen sijaan ostan vast'edes leivänkin ulkomaista.

• Anonyymi00015

Miksi pitätäsi omistusasujan omisuushankintaa tukea?

• Anonyymi00017

Jos tarkoitat omisuushankinnalla omistusasunnon hankintaa, tiedoksesi, että en asuntoani hankkinut, vaan sain sen perinnöksi, ja se asunto on Kotini, ollut sitä koko ikäni, paljon kokoaikaisesti, joskus osa-aikaisesti. Asumistuen tarkoitus on ja tulee olla tukea kotona-asumista.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jos tarkoitat omisuushankinnalla omistusasunnon hankintaa, tiedoksesi, että en asuntoani hankkinut, vaan sain sen perinnöksi, ja se asunto on Kotini, ollut sitä koko ikäni, paljon kokoaikaisesti, joskus osa-aikaisesti. Asumistuen tarkoitus on ja tulee olla tukea kotona-asumista.

Voit myydä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Voit myydä.

En voi Kotia myydä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Voit myydä.

Mitä tuo on? Vuokra-asunnoissakin asuminen maksaa niin kuin omistusasunnoissakin. Monesti omistusasunnoissa asuminen on halvempaa kuin vuokralla-asuminen. Jos omistusasuntoihin saisi asumistukea ja yhä useampi hankkisi kodikseen omistusasunnon, valtio säästäisi asumistukimenoissaan. Mutta porvarihallitus on tyhmä tässäKIN asiassa.

• Anonyymi00024

Muuten, aina kun taloyhtiö korottaa vastiketta tai vesimaksua, pidän sitä korottamista maan valtioneuvoston ja siinä olevien puolueiden syynä (puolueiden nimistä riippumatta).

• Anonyymi00026

Miksi omistusasujaa pitäisi tukea??? Kasvatta omeisuuttaan!

• Anonyymi00029

Ihmettelen, miksi porvarihallitus vastustaa omistamista. Luulisi olevan päinvastoin. Ehkä porvarien mielestä vain rikkaat saisivat omistaa.

• Anonyymi00030
      UUSI

Kaikki ostetaan ulkomailta koska se on ymåäristöteko. Pähkinänkuori ja italialainen myrkkyjäte on hyvä esimerkki.. Kun Sofia pääsee vallan kahvaan ja se Minja niin rajat auki rikollisille. Kullä Suomi pääsee vihdon huipulle. Ei tarvita alkoholia kun pulevrit keksitty. Hyvältä näyttää varsinkin nuorten kannalta,meille eläkeläisille sama.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 64
      1042
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      64
      1042
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      813
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      640
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      565
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe