Mitä sun päässä oikeen liikkui

Anonyymi-ap

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?

51

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halusin jonkinlaisen kontaktin alun.

• Anonyymi
        UUSI

Ne tunteet vie välillä voiton järjestä? Jälkeenpäin yleensä ymmärtää vasta sen, mitä tuli tehtyä ja itsensä syyllistäminen voi alkaa? Elämä opettaa joskus näinkin, kantapään kautta. Pahalta turha odottaa hyvää, sen oppii yleensä vain kokemusten myötä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne tunteet vie välillä voiton järjestä? Jälkeenpäin yleensä ymmärtää vasta sen, mitä tuli tehtyä ja itsensä syyllistäminen voi alkaa? Elämä opettaa joskus näinkin, kantapään kautta. Pahalta turha odottaa hyvää, sen oppii yleensä vain kokemusten myötä.

Anteeksi mutta nyt en ymmärrä mitä höpiset. Minulla oli ikävä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi mutta nyt en ymmärrä mitä höpiset. Minulla oli ikävä.

Minun kohdalla hänellä ei. Minulle selvisi toisen pahuus liian myöhään, hölmö olin ja siltä tuntuikin. Mielikuva hänestä oli väärä, erehdyin. Siksi koin noin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kohdalla hänellä ei. Minulle selvisi toisen pahuus liian myöhään, hölmö olin ja siltä tuntuikin. Mielikuva hänestä oli väärä, erehdyin. Siksi koin noin.

Ja sinulla on joku kumma syy ikävöidä? Hohhoijaa.

• Anonyymi

Kelle?

• Anonyymi

Harmittaahan se.

• Anonyymi

pistin läpällä

• Anonyymi

En saa tähän, enkä muuhunkaan sun käytökseen/toimintaan ikinä vastauksia. Näin se on. Ap.

• Anonyymi

Vuodesta toiseen jaksat tuota samaa pskaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuodesta toiseen jaksat tuota samaa pskaa?

Ekaa kertaa…

• Anonyymi

Saisit jos kysyisit suoraan. Olet liian luuseri kysymään yhtään mitään. Pakoilet vaan ja lässytät palstalle.
        Näin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisit jos kysyisit suoraan. Olet liian luuseri kysymään yhtään mitään. Pakoilet vaan ja lässytät palstalle.
        Näin se on.

Kuule samat sanat! Ja sulta rehellistä vastausta ei kannata edes toivoa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole sen parempi. En halua koskaan enää nähdä.

• Anonyymi

Et puhu oikealle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi tietää, koska et ikinä kysy ja on asioita mistä vaikenen myös itse koska stalkkaat henk koht elämää ja sua ahdistaa jos et saa tietää kaikkea.
        Siksi hyvästi vainoaja. Pelottavii ootte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et puhu oikealle..

Mistäs päättelit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs päättelit

Ei ole snap yhteyttä..

• Anonyymi

Pidä huoli omista asioista. Kalkkisperse.

• Anonyymi

Kelle laitoin viestiä??

• Anonyymi

Suuria tuntia ja tuntui siltä että on pakko saada sanottua ne ulos ja halusin hänen tietävän ❤️

• Anonyymi

Auttaa jos kerrot että kenelle viestiä?

• Anonyymi

Halusin hänet.. Mutta se on eletty ohi. Oma elämä on nyt muuttunut. Oikein hyväksi 🥰
      Häntä ei kiinnostanut. Olisi voinut kyllä olla suora. 🤔 EIKÄ HILJAA VASTAAMATTA.

• Anonyymi

Sama kävi mielessä, että tätäkö tarkoitti kun vaikeni... Mutta nyt hyvällä mallilla ja tästä se lähtee.

• Anonyymi

Senkun tietäisin 😂

• Anonyymi

Luulen että hän oli laittanu mulle viestiä mut poistanut sen. Ei hän muuten olisi ilmestynyt sinne yhteystiedoihin. Se häiritsi miksi ei kertonut siitä.

• Anonyymi

Olisin halunnut tutustua, se tuntui silloin loogiselta. En ymmärtänyt olevani vastenmielinen.

• Anonyymi

Olet romanttisessa/seksuaalisessa mielessä vastenmielinen ja ahdistava. Siksi se ei näkynyt minusta siinä tavallisen työskentelyn yhteydessä. Kun en edes tiennyt ensin pitkään aikaan että olet niin kiinnostunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet romanttisessa/seksuaalisessa mielessä vastenmielinen ja ahdistava. Siksi se ei näkynyt minusta siinä tavallisen työskentelyn yhteydessä. Kun en edes tiennyt ensin pitkään aikaan että olet niin kiinnostunut.

Niin olet itsekin. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairas kommentti muutenkin.

• Anonyymi

räpätessä roiskuu höhöö

• Anonyymi

No eipä kukaan koskaan mulle laita viestiä.

• Anonyymi

Kännissä ja läpällä vaan

• Anonyymi

Ei tainnut liikkua mitään. Tyhjää täynnä, ku ei tajunnut olla lähettämättä.

• Anonyymi

Unohdan aina, ettei ihmisiin voi luottaa ja vaikka voisikin, niin heillä ei ole kykyä käsitellä asioita kuin hyvin rajallisesti. Vähänkään monimutkaisemmista tuntemuksista ei voi puhua juuri kenenkään kanssa, koska ihmiset ovat niin ahdasmielisiä.

• Anonyymi

Kuka kenelle ja milloin ja minä vuonna

• Anonyymi

Uppouduin niin haaveisiini ja kuvittelin sen olevan jo totta, aattelin siis ettei ole mitään outoa laittaa rakkaalleen semmoista viestiä ❤️🫣😘🤫

• Anonyymi

🤭 Sitä se tuommoinen mussukka laittaa tekemään, pisti pääni ihan pyörälle ❤️ Sivusta kuin hänelle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤭 Sitä se tuommoinen mussukka laittaa tekemään, pisti pääni ihan pyörälle ❤️ Sivusta kuin hänelle

Vaikkaki kännykkässä lukee ihan jotain muuta ku rakas, haluisin vaihtaa sen virallisuuden pois 🤭❤️

• Anonyymi

Ei vastannut. Joku pöljä kai.

• Anonyymi
      UUSI

Vahva kiinnostus ja ymmärrys, että hänen kanssa voisi olla mahdollisuuksia hyvään kumppanuuteen❤️ ja komeakin on, miellyttää ja innoittaa minua monessa mielessä😊

• Anonyymi
      UUSI

Jos vain piti hänestä ja oli huolestunut vaikka. Jos viesti oli asiallinen ja hyväntahtoinen, niin ei kai tuossa mitään pahaa ole.

• Anonyymi
        UUSI

Näin ainakin ite oon tehnyt.
        Mut väärin sekin oli kuulema tehty.

• Anonyymi
      UUSI

Ssä mun viesti, kysynpähän vaan.

• Anonyymi
      UUSI

Omituista käyttää sanaa "sille".

Vaikutat ihan vitun sekopäältä aloittaja.

• Anonyymi
      UUSI

Jos haluat tietää kysy suoraan multa asiasta.
      Ei mulla muuta tästä täällä.

• Anonyymi
      UUSI

Pistän sen paljon elämäntilanteen piikkiin. Siinä oli suurten kysymysten äärellä ja alkoi nähdä merkkejä ympärillään. Ja löytää itsestään uudenlaista hallitsemattomuutta. Oikku ja vakaumus yhtäaikaa, siinä oli ainekset kasassa hulluuksiin.

• Anonyymi
      UUSI

Sitä on asioita, joita tekee joskus impulsiivisesti, ja sitten katuu tai kiittää itseään. Ne ovat harvinaisia hetkiä. Tämä ei ollut näitä. Kehitin päässäni pikkuhiljaa varmuuden että tätä minulta odotetaan. Itse universumin taholta.

• Anonyymi
      UUSI

Siinä oli kai jokin aavistus. Ja ilmassa lopullisuuden tuntua. Joten alku jollekin houkutteli.

• Anonyymi
      UUSI

Minut valtasi jokin. Tai tunsin eläväni toisenkin edestä. Tai olevani sen velkaa.

• Anonyymi
      UUSI

En ollut tuohon aikaan vain kiireinen vaan myös partaalla vastaten kaikesta. Joidenkin asioiden kohtaaminen vaatii ripauksen hulluutta. Levottomuuden puuska sattui sopivasti yhdistämään hänet mielessäni jonkinlaiseen järjestykseen. Kun näin hänet ensimmäisen kerran, kaikki päässäni hiljeni. Olen osieni summa. Se saa tekemään päättömyyksiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      103
      3505
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      199
      2248
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2100
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1832
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1649
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1098
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      850
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      50
      847
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      129
      783
    Aihe