Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
Mitä sun päässä oikeen liikkui
51
852
Vastaukset
- Anonyymi
Halusin jonkinlaisen kontaktin alun.
- AnonyymiUUSI
Ne tunteet vie välillä voiton järjestä? Jälkeenpäin yleensä ymmärtää vasta sen, mitä tuli tehtyä ja itsensä syyllistäminen voi alkaa? Elämä opettaa joskus näinkin, kantapään kautta. Pahalta turha odottaa hyvää, sen oppii yleensä vain kokemusten myötä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne tunteet vie välillä voiton järjestä? Jälkeenpäin yleensä ymmärtää vasta sen, mitä tuli tehtyä ja itsensä syyllistäminen voi alkaa? Elämä opettaa joskus näinkin, kantapään kautta. Pahalta turha odottaa hyvää, sen oppii yleensä vain kokemusten myötä.
Anteeksi mutta nyt en ymmärrä mitä höpiset. Minulla oli ikävä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta nyt en ymmärrä mitä höpiset. Minulla oli ikävä.
Minun kohdalla hänellä ei. Minulle selvisi toisen pahuus liian myöhään, hölmö olin ja siltä tuntuikin. Mielikuva hänestä oli väärä, erehdyin. Siksi koin noin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun kohdalla hänellä ei. Minulle selvisi toisen pahuus liian myöhään, hölmö olin ja siltä tuntuikin. Mielikuva hänestä oli väärä, erehdyin. Siksi koin noin.
Ja sinulla on joku kumma syy ikävöidä? Hohhoijaa.
- Anonyymi
Kelle?
- Anonyymi
Harmittaahan se.
- Anonyymi
pistin läpällä
- Anonyymi
En saa tähän, enkä muuhunkaan sun käytökseen/toimintaan ikinä vastauksia. Näin se on. Ap.
- Anonyymi
Vuodesta toiseen jaksat tuota samaa pskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuodesta toiseen jaksat tuota samaa pskaa?
Ekaa kertaa…
- Anonyymi
Saisit jos kysyisit suoraan. Olet liian luuseri kysymään yhtään mitään. Pakoilet vaan ja lässytät palstalle.
Näin se on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit jos kysyisit suoraan. Olet liian luuseri kysymään yhtään mitään. Pakoilet vaan ja lässytät palstalle.
Näin se on.Kuule samat sanat! Ja sulta rehellistä vastausta ei kannata edes toivoa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule samat sanat! Ja sulta rehellistä vastausta ei kannata edes toivoa..
Et ole sen parempi. En halua koskaan enää nähdä.
- Anonyymi
Et puhu oikealle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule samat sanat! Ja sulta rehellistä vastausta ei kannata edes toivoa..
Et voi tietää, koska et ikinä kysy ja on asioita mistä vaikenen myös itse koska stalkkaat henk koht elämää ja sua ahdistaa jos et saa tietää kaikkea.
Siksi hyvästi vainoaja. Pelottavii ootte. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et puhu oikealle..
Mistäs päättelit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs päättelit
Ei ole snap yhteyttä..
- Anonyymi
Pidä huoli omista asioista. Kalkkisperse.
- Anonyymi
Kelle laitoin viestiä??
- Anonyymi
Suuria tuntia ja tuntui siltä että on pakko saada sanottua ne ulos ja halusin hänen tietävän ❤️
- Anonyymi
Auttaa jos kerrot että kenelle viestiä?
- Anonyymi
Halusin hänet.. Mutta se on eletty ohi. Oma elämä on nyt muuttunut. Oikein hyväksi 🥰
Häntä ei kiinnostanut. Olisi voinut kyllä olla suora. 🤔 EIKÄ HILJAA VASTAAMATTA.- Anonyymi
Sama kävi mielessä, että tätäkö tarkoitti kun vaikeni... Mutta nyt hyvällä mallilla ja tästä se lähtee.
- Anonyymi
Senkun tietäisin 😂
- Anonyymi
Luulen että hän oli laittanu mulle viestiä mut poistanut sen. Ei hän muuten olisi ilmestynyt sinne yhteystiedoihin. Se häiritsi miksi ei kertonut siitä.
- Anonyymi
Olisin halunnut tutustua, se tuntui silloin loogiselta. En ymmärtänyt olevani vastenmielinen.
- Anonyymi
Olet romanttisessa/seksuaalisessa mielessä vastenmielinen ja ahdistava. Siksi se ei näkynyt minusta siinä tavallisen työskentelyn yhteydessä. Kun en edes tiennyt ensin pitkään aikaan että olet niin kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet romanttisessa/seksuaalisessa mielessä vastenmielinen ja ahdistava. Siksi se ei näkynyt minusta siinä tavallisen työskentelyn yhteydessä. Kun en edes tiennyt ensin pitkään aikaan että olet niin kiinnostunut.
Niin olet itsekin. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas kommentti muutenkin.
- Anonyymi
räpätessä roiskuu höhöö
- Anonyymi
No eipä kukaan koskaan mulle laita viestiä.
- Anonyymi
Kännissä ja läpällä vaan
- Anonyymi
Ei tainnut liikkua mitään. Tyhjää täynnä, ku ei tajunnut olla lähettämättä.
- Anonyymi
Unohdan aina, ettei ihmisiin voi luottaa ja vaikka voisikin, niin heillä ei ole kykyä käsitellä asioita kuin hyvin rajallisesti. Vähänkään monimutkaisemmista tuntemuksista ei voi puhua juuri kenenkään kanssa, koska ihmiset ovat niin ahdasmielisiä.
- Anonyymi
Kuka kenelle ja milloin ja minä vuonna
- Anonyymi
Uppouduin niin haaveisiini ja kuvittelin sen olevan jo totta, aattelin siis ettei ole mitään outoa laittaa rakkaalleen semmoista viestiä ❤️🫣😘🤫
- Anonyymi
🤭 Sitä se tuommoinen mussukka laittaa tekemään, pisti pääni ihan pyörälle ❤️ Sivusta kuin hänelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤭 Sitä se tuommoinen mussukka laittaa tekemään, pisti pääni ihan pyörälle ❤️ Sivusta kuin hänelle
Vaikkaki kännykkässä lukee ihan jotain muuta ku rakas, haluisin vaihtaa sen virallisuuden pois 🤭❤️
- Anonyymi
Ei vastannut. Joku pöljä kai.
- AnonyymiUUSI
Vahva kiinnostus ja ymmärrys, että hänen kanssa voisi olla mahdollisuuksia hyvään kumppanuuteen❤️ ja komeakin on, miellyttää ja innoittaa minua monessa mielessä😊
- AnonyymiUUSI
Jos vain piti hänestä ja oli huolestunut vaikka. Jos viesti oli asiallinen ja hyväntahtoinen, niin ei kai tuossa mitään pahaa ole.
- AnonyymiUUSI
Näin ainakin ite oon tehnyt.
Mut väärin sekin oli kuulema tehty.
- AnonyymiUUSI
Ssä mun viesti, kysynpähän vaan.
- AnonyymiUUSI
Omituista käyttää sanaa "sille".
Vaikutat ihan vitun sekopäältä aloittaja. - AnonyymiUUSI
Jos haluat tietää kysy suoraan multa asiasta.
Ei mulla muuta tästä täällä. - AnonyymiUUSI
Pistän sen paljon elämäntilanteen piikkiin. Siinä oli suurten kysymysten äärellä ja alkoi nähdä merkkejä ympärillään. Ja löytää itsestään uudenlaista hallitsemattomuutta. Oikku ja vakaumus yhtäaikaa, siinä oli ainekset kasassa hulluuksiin.
- AnonyymiUUSI
Sitä on asioita, joita tekee joskus impulsiivisesti, ja sitten katuu tai kiittää itseään. Ne ovat harvinaisia hetkiä. Tämä ei ollut näitä. Kehitin päässäni pikkuhiljaa varmuuden että tätä minulta odotetaan. Itse universumin taholta.
- AnonyymiUUSI
Siinä oli kai jokin aavistus. Ja ilmassa lopullisuuden tuntua. Joten alku jollekin houkutteli.
- AnonyymiUUSI
Minut valtasi jokin. Tai tunsin eläväni toisenkin edestä. Tai olevani sen velkaa.
- AnonyymiUUSI
En ollut tuohon aikaan vain kiireinen vaan myös partaalla vastaten kaikesta. Joidenkin asioiden kohtaaminen vaatii ripauksen hulluutta. Levottomuuden puuska sattui sopivasti yhdistämään hänet mielessäni jonkinlaiseen järjestykseen. Kun näin hänet ensimmäisen kerran, kaikki päässäni hiljeni. Olen osieni summa. Se saa tekemään päättömyyksiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033505Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1992248Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02100Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371832Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951098
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5850- 50847
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129783