Miten on asian laita
Uskotko että rakastan sua?
51
581
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Uskon mies jostakin syystä, tai sitten et ole ja ei kiinnosta yhtään? ❤️
- AnonyymiUUSI
…en siis ymmärrä sinua.
- AnonyymiUUSI
Miten tän lauseen aloittaisi, vaikka rakastaisinkin, yhtään mitään...
Jeesus rakastaa sinua parhaiten. Amen.
T.meikäläinen
https://m.youtube.com/watch?v=BYivTpa1CGM&pp=0gcJCR4Bo7VqN5tD
- AnonyymiUUSI
Ja miten on Ap asian laita? Rakastatko?
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä rakastan, kun ei tämä lopu millään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä rakastan, kun ei tämä lopu millään
Mitä kirjainta ? Naista?
- AnonyymiUUSI
Ihana S mies niin minäkin sinua kaipaan syliäsi terv M mies
- AnonyymiUUSI
Sofia❤️Matti
- AnonyymiUUSI
Onko sofia mies🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sofia mies🤭
Tirskuja olet pikku vaavi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sofia❤️Matti
Stefan ❤ Matti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Stefan ❤ Matti
Onni teille❤️
- AnonyymiUUSI
Vastasin jo muualle mitä tunnen
Hyvää yötä- AnonyymiUUSI
Hyvin vastasit, hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
ei rakasta oli vaan velvollisuus josta halusi eroon pakeni kotoota minkä pysty.viimesen vuoden aikana munkin on tehny mieli vaan kadota mut ei kai sitä voi vai voisinko
- AnonyymiUUSI
En usko, kun todellisen elämän asiat eivät indikoi mitään sellaista.
- AnonyymiUUSI
98 prosenttisesti, pieni epävarmuus mut ehkä 😘mäki sua❤️
- AnonyymiUUSI
Vastaan kuin hänelle, rakastan häntä valtavasti❤️
- AnonyymiUUSI
Mikä nimi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nimi?
Hän tietää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää
En jaa tänne matkijoiden takia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää
Kai nyt jokainen oman nimensä tietää 😂
- AnonyymiUUSI
Ei hajuakaan kuka olet, joten vastaan, että en.
- AnonyymiUUSI
Uskon 🤗 Minäkin rakastan erästä valtavasti ❤️ Kohtalo tuo meidät vielä yhteen.
- AnonyymiUUSI
Niin tapahtukoon!
- AnonyymiUUSI
Juuri näin se tekee🔐
- AnonyymiUUSI
Toivon että et. Minun tunteeni ovat ainakin muuttuneet. Sympatiaa ja ystävyyttä tunnen sua kohtaan edelleen. Ja se tuskin muuttuu.
- AnonyymiUUSI
Miksi kuvittelet kirjoittavasi jonkun tietyn kanssa täällä? 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuvittelet kirjoittavasi jonkun tietyn kanssa täällä? 😂
Samaa voi kysyä aloittajalta tai keneltä hyvänsä. Tämä on anonyymipalsta. Saa kuvitella tai olla kuvittelematta.
- AnonyymiUUSI
Miksi ovat muuttuneet?
-sivusta
- AnonyymiUUSI
En usko, aika ja teot näyttää. Kello raksuttaa joka sekunti...
- AnonyymiUUSI
en usko.
- AnonyymiUUSI
Et oo mun tyyppiä..typerä ulosanti sulla
- AnonyymiUUSI
Kuka ketä mä halutessani kai voisin tietää jopa kaikesta kaiken mua ei kiinnosta tietää kaikesta kaikkea historiasta ihmiset ole oppinu muuta kuin kuinka jopa lähimmäistä käytetään hyväksi oman edun nimissä helpoin tapa saada ihminen kiistämään totuus on kertoa se kaikkein rangaistavin totuus tästä henkirikos on siitä vmäinen että se ei vanhene koskaan ennen kun siitä on tuomionsa istunu ihan vinkkinä teille jotka olette moisen tehneet suosittelen vältteleen mua kaikilla muilla rikoksilla on taas jonkinlainen vanhenemisaika ja lähes poikkeuksetta ne jotka tykkää puhua tai puhuu pahaa musta haluavat yleensä kääntää niin huomion pois omista teoistaan mu ei vaikuta mun elämään mitenkään en tee muutenkaan elämässäni mitään ihmisellä joka ei muhun luota
- AnonyymiUUSI
En usko
- AnonyymiUUSI
En..
- AnonyymiUUSI
Mahdotonta että se nainen rakastaisi minua. Mutta en ole katkera. Tietysti tuntuu pahalta, mutta itse olen itseäni pettänyt, kun olen toivonut itsekseni asioita. Aion vaan olla entistä maltillisempi. En ikinä oleta että nainen pitää minusta, ellei nainen suoraan sano niin. Mutta olen varmaan yksin elämäni. Rakkaan naisen löytäminen on ihan liian vaikeaa, eikä ole voimia siihen, kun pitää hoitaa työt ja kaikki asiat.
- AnonyymiUUSI
vedin jo mielessä ja, oikeasti veitsiä päihinne ja potkin pentujanne ja, elämäänne joka jutusta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈jokaisessa meiddö asuu pieni tai iso piru mikaelnilnsn paitaa iskettiin jo ribtasnnpuukk8a ja Johannan päähän vesistö ja, päähän ptkua, samoin Katriin 😈😂
- AnonyymiUUSI
En tiedä. Välillä hän vaikuttaa siltä, välillä olen kuin ilmaa. 🤔
- AnonyymiUUSI
anahsts ja Outi ja Sari, veitset törröttää tuoden pahaa, Karman lailla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🙂🙂🙂🙂😂
- AnonyymiUUSI
Eipä taida olla täällä rakkaani.
- AnonyymiUUSI
Kyllä kaikkiin naisiin on saatu jo veitset päähän, tuo niille pahaa elämään, Karman lailla. myös Johannaan ja, raivoa ja sonni tilattu hakkaamaan😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Onhan se mahdollista ainakin jollain tasolla.
- AnonyymiUUSI
En. Et ole yhtään kivaa asiaa sanonut tai tehnyt. Ihan huomiona vain eikä ole arvostelua.
- AnonyymiUUSI
joo muta Hanna ja, Jari kulkee kirves takaraivossa, kun saa pois jo uutta isketään kiinni 😂mikaelilla takana lisänä kirves, Johannalla monta pientä, ja, sen tytölläkin jo 😂😈
- AnonyymiUUSI
Miten sä saat pitää nämä kirjoitukset täällä? Oletko töissä täällä
- AnonyymiUUSI
En tiedä siitä mitään... ;-))
- AnonyymiUUSI
Kuka ketä ja miksi pitäisi uskoa jos teot ja käytös osoittaa muuta
- AnonyymiUUSI
Etkö sinä rakasta vaimoasi?
- AnonyymiUUSI
En tosiaankaan usko.
Jos asian laita olis sillei niin olisit täällä. - AnonyymiUUSI
Mulla on semmoisia haavoja sielussa, että elämä ja kuolema on tasa-arvoisia. En ole itsetuhoinen, mutta odotan elämän päättymistä, että nuo haavat jäisivät tänne, eikä niitä enää olisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974193
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.773459Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723074SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52356Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2062141Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302071- 41870
- 73801
- 52776