taloyden odotetaan paranevan. Vain 90 %% diaknoosista ilmoitetaan thl lle. Siinä olisi petraamista
Hyvinvointi alueiden
13
201
Vastaukset
- Anonyymi
10 prosenttia kohonis tulot teillä kun ottaisia loput disknoosit mukaan
- Anonyymi
Paraneehan se hv alueiden talous kun potkivat hiukan hoitajia lisää kortistoon jne. keskustan maakuntamallin velvotteiden täyttämiseksi mistä mm. keskusta oppositiossa syyttää Orpon hallitusta.
- Anonyymi
Opsitio aina syyttää hallitusta. Ei koskaan se kehu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opsitio aina syyttää hallitusta. Ei koskaan se kehu
Naurettavimmillaan omista hankkeista edellisessä hallituksessa joita istuva hallitus vastusti ollessaan oppositiossa edellisen halituksen aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavimmillaan omista hankkeista edellisessä hallituksessa joita istuva hallitus vastusti ollessaan oppositiossa edellisen halituksen aikana.
On mutkaista politikkapeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mutkaista politikkapeli
"Hyvän" poliitikon tunnistaa kyvystä valehtelemiseen silmää räpäyttämättä. Mitä epärehellisempi poliitikko sitä korkeampi poliittinen asema muutama poikkeus joukossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mutkaista politikkapeli
Likaista oli sana mikä ensimmäisenä tuli mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyvän" poliitikon tunnistaa kyvystä valehtelemiseen silmää räpäyttämättä. Mitä epärehellisempi poliitikko sitä korkeampi poliittinen asema muutama poikkeus joukossa
Vallankipeiden narsistien taivas pyrkimyksineen päästä puolueen johtopaikoille ministerinsalkku pääasiallinen tavoite. Patologinen valehtelu lasketaan yksinomaan eduksi.
- Anonyymi
Näyttää olevan totta
https://yle.fi/a/74-20189401- Anonyymi
Kuinka voi olla mahdollista että Yle kykeni kirjoittamaan artikkelin sotesta ilman istuvan hallituksen syyttelyä sen ongelmista? Jutusta puuttuessa mm. Purra saksineen.
- Anonyymi
Hyvinvointialueet tarvitsevat kuntoutusta ja terveytyskuurin
- Anonyymi
Kuinka paljon alkuun tuhlattiin rahaa.
Kyllähän veronmaksajilta löytyy ja velkaa voi ottaa huolettomasti.
Keski Suomessa ei saa tarjota edes vapaaehtoisilla esiintyjille kahvia. Sillä hän se talous paranee.. kun muutama paketti vähemmän kuluu kahvia yksikköä kohden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481