Etelän kustantamien kehitysalue - yms muiden tukien lisäksi suorista yritystuista 45-51 prosenttia kohdistui vuosina 2012-2019 maa- ja metsätalouteen, Näiden osalta kyseessä ovat säilyttävät tuet jotka eivät luo uutta kasvua.
Noin 91 prosenttia kansallisen tuen koko määrärahasta käytettiin pohjoisen tukeen, jota maksetaan C-tukialueella Keski- ja Pohjois-Suomessa (Lappeenranta–Tampere– Pori-linjan pohjoispuolella).
Vuonna 2022 Etelä-Suomeen maksetun tuen kokonaismäärä oli vain noin viisi prosenttia kansallisen tuen kokonaismäärästä.
Hattu päästä maaseutulaiset.
Kepu-Suomi ylläpidetään tuilla
Anonyymi-ap
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Helsinkiä ja sen ylimoitettua virkakuntaa ja mediaa ylläpidetään muualta Suomesta kiskotuilla veroilla.
- Anonyymi
Kyllä se rahaliikenne vaan menee toisin päin,..
Etelä elättää- sinutkin! - Anonyymi
Koska lähetät minulle ja paljonko?
- Anonyymi
Etelä-Suomessa tuotetaan suurin osa maamme verotuloista ja bruttokansantuotteesta, joilla rahoitetaan myös muun Suomen julkisia palveluita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161