Hei siellä löytöeläinkodissa! Jos päihdeongelmainen haluaa kissan, älkää ikinä suostuko! Ensin menee kivasti mutta Aika kuluu, kissa tarvii liikuntaa, virikkeitä, seuraa sisäkissana. , sitten kun mielenkiinto loppuu, kissa maukuu kun ei ole tekemistä,päästetään kissa luontoon takaisin. Tiedostan että kissoja paljon jotka etsii uusia koteja, mutta jonkinlaista seurantaa olisi hyvä tehdä mitä kuuluu..
Löytöeläinkodin kissat
8
343
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeassa olet.lyhyt pinnaiset lestat haluavat katraalleen kisun.no sitten kiinnostus yms lopahtaa.
- Anonyymi
No ne potkastaan pihalle ja pennut perään!!
- Anonyymi
ANTAKAA ROTIKKA NARKOMAANEILLE!!
- Anonyymi
Kissaa eikä koiraa saisi antaa tai myydä myöskään laiskoille sohvaperunoille ketkä eivät saa persettään ylös viedäkseen koiran,koiransa kunnon lenkille. Käytetään just esim.kerrostalon pihalla koira tarpeillaan,vieläpä suurehkoja paljon liikuntaa vaativa rotu pilataan täysin huonolla hoidolla. Suomessa olisi todellakin hyvä joku seuranta että miten koirat ja niiden elämänlaatu olisi hyvä ja rodunomainen. Kissathan ikävä kyllä eivät vieläkään saa tarpeeksi arvostusta, niitä hylätään kuin roskia ,vieläkin. Maaseudulla navettakissoja,pentuja tulee ja kärsivät nälkää ja talven kylmyyttä. Kissat pitäisi leikkauttaa jos niillä ei pentuja aiota tehdä,niin yksinkertaista se on. Ihminen on itsekäs olio, oman mielihyvänsä takia helpolla otetaan lemmikki. Ei viitsitä nähdä vaivaa sen eteen , koirat kuuluu kouluttaa , aktiviteettiä, kunnon lenkkeilyä ym. Jos ei tätä ymmärrä ei sitä koiraa oteta kotiinsa.
- Anonyymi
Mitä siinä pädet.tiedetään miten eläimien kanssa ollaan.mene rauhanyhdistykselle pitään palopuheen kestää.kaikenmaailman tolloja nämä pätevät minä minä asenteella.
- Anonyymi
Taisi osua ytimeen, sinä sohvaperuna.
- Anonyymi
Jotkut kudipäät ovat kovia muka neuvomaan ja heillä sellainen minä minä olemus.olen törmännyt tämmöisiin ja ihme kumma he ovat olleet lentoja.no käskin painua vittuun.lähti ja piipitti.
- Anonyymi
Eihän nykynuori tiedä miten eläinten kanssa eletään saati sitten lasten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1224835Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1854518Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1191953- 4031721
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331482Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann71269Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3781225- 751145
- 741055
- 921008