uskoville ja ne saavat käyttää minua hyväksi ja voin vain työ myyränä ajaa heidän etujaan jos vain olo suhteet sallivat sen
En rakasta enää ketään olen vain omistettu
40
285
Vastaukset
- Anonyymi
Itsepä tuon sallit.
Voisit myös itse toimia toisin.- Anonyymi
niin kauan kun pysynyt hyvästi uskomassa se toimii mutta kun minusta tulee huono uskovainen istun täällä parjaamassa epä uskoisia kun ne ovat niin ilkeitä ja tuottavat vain murhetta kaikille jotka eivät usko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin kauan kun pysynyt hyvästi uskomassa se toimii mutta kun minusta tulee huono uskovainen istun täällä parjaamassa epä uskoisia kun ne ovat niin ilkeitä ja tuottavat vain murhetta kaikille jotka eivät usko
eli mistä kenkä puristaa
- Anonyymi
ja toisekseen sallin sen vain niille jotka minuun uskovat muutoin siitä tulee farssi jonka todellisuutta ei olemattomasta epäile vaan saisimme niinkuin meille opetettu sanoa tuossa on se joka on kuollut meidän syntisten puolesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja toisekseen sallin sen vain niille jotka minuun uskovat muutoin siitä tulee farssi jonka todellisuutta ei olemattomasta epäile vaan saisimme niinkuin meille opetettu sanoa tuossa on se joka on kuollut meidän syntisten puolesta
+olemattomista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja saamme sanoa tulkoon valkeus
- Anonyymi
vilja nyt voi palvella seura kuntaa panemalla joka ukon paksuksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vilja nyt voi palvella seura kuntaa panemalla joka ukon paksuksi
se kattelee vaan läskejä aukkoja viljalla on se ominaisuus kun se paneskelee aukkoja ne tulee raskaaksi
- Anonyymi
koko srkn johto kunta on daavidin synnissä mikäköhän hirvittävä rangaistus niille tulee
- Anonyymi
daavid vei vaimon ja siltä kuoli lapsi nyt käy toisin srk johto kunta tapetaan ja sen lisäksi ne joutuu helvettiin ja lapset viedään montun reunalle ja ammutaan mutta ne pääsee taivaaseen köyhä mies ei kuolekaan ja kaikki srkhon uskovat viedään ja aloitetaan sellaiset vainot jota ei ole koskaan ollut jumala on hyvin ankara laupeutta hän osoittaa vain niille jotka eivät menneet muun porukan mukana ja tumitsijoina srkta vastaan toimivat ne jotka joutuivat kärsimään heidän toimistaan tämä jumalan armo ja laupeus minkä vuoksi hänen hyvä tahtonsa tapahtuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
daavid vei vaimon ja siltä kuoli lapsi nyt käy toisin srk johto kunta tapetaan ja sen lisäksi ne joutuu helvettiin ja lapset viedään montun reunalle ja ammutaan mutta ne pääsee taivaaseen köyhä mies ei kuolekaan ja kaikki srkhon uskovat viedään ja aloitetaan sellaiset vainot jota ei ole koskaan ollut jumala on hyvin ankara laupeutta hän osoittaa vain niille jotka eivät menneet muun porukan mukana ja tumitsijoina srkta vastaan toimivat ne jotka joutuivat kärsimään heidän toimistaan tämä jumalan armo ja laupeus minkä vuoksi hänen hyvä tahtonsa tapahtuu
kaikki srkn tekemät synnit kaivetaan esiin viat ja virheet ja kaikki rikokset ja niistä jumala itse kukin saa hänen hyvän tahtonsa mukaan mitä ankarimman rangaistuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki srkn tekemät synnit kaivetaan esiin viat ja virheet ja kaikki rikokset ja niistä jumala itse kukin saa hänen hyvän tahtonsa mukaan mitä ankarimman rangaistuksen
kunhan vaan vitsailin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kunhan vaan vitsailin
kukaan ei ole vienyt keltään mitään
- Anonyymi
ja vilja sanoo kuiks kurl kurl
- Anonyymi
kuiks
- Anonyymi
Aloittaja, kerroit minun psalmiani, koen että elämässä ei ole muuta kuin työ ja seurat ja työvuorot ry:llä. Kaipaan elämääni perhettä, jota en koskaan saanut.
- Anonyymi
Tyhjästä on huono nyhjästä. Seuroissa on mahdotonta tutustua, eikä miehiä edes ole kuin muutama. Minut on tuomittu elämää yksin tämä elämä.
- Anonyymi
Te yksinäiset, käyttäkää ihmeessä hyväksenne se mahdollisuus mikä teillä on! Ette ole sidottuja perheeseen ja lasten elättämiseen ja kasvattamiseen. Voitte käyttää kaikki rahanne itsellenne ja työajan ulkopuolisen ajan myös. Ei kenenkään vapaa-aika kulu kokonaan seurojen työvuoroissa. Harrastakaa, matkustakaa, nähkää ihmisiä! On aikaa lukea, esim. SRK julkaisee tosi hyviä kirjoja ja äänitteitä. Moni täystyöllistetty perheen kanssa voi vain haaveilla sellaisesta.
Pitää muistaa, että Jumala tietää, mikä kenellekin on milloinkin parasta, missä elämänvaiheessa on perheellinen tai perheetön vai onko koko ikänsä. Siitä osasta mikä on annettu, kannattaa etsiä aina se valoisa puoli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te yksinäiset, käyttäkää ihmeessä hyväksenne se mahdollisuus mikä teillä on! Ette ole sidottuja perheeseen ja lasten elättämiseen ja kasvattamiseen. Voitte käyttää kaikki rahanne itsellenne ja työajan ulkopuolisen ajan myös. Ei kenenkään vapaa-aika kulu kokonaan seurojen työvuoroissa. Harrastakaa, matkustakaa, nähkää ihmisiä! On aikaa lukea, esim. SRK julkaisee tosi hyviä kirjoja ja äänitteitä. Moni täystyöllistetty perheen kanssa voi vain haaveilla sellaisesta.
Pitää muistaa, että Jumala tietää, mikä kenellekin on milloinkin parasta, missä elämänvaiheessa on perheellinen tai perheetön vai onko koko ikänsä. Siitä osasta mikä on annettu, kannattaa etsiä aina se valoisa puoli.on se ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää muistaa, että Jumala tietää, mikä kenellekin on milloinkin parasta, missä elämänvaiheessa on perheellinen tai perheetön vai onko koko ikänsä. Siitä osasta mikä on annettu, kannattaa etsiä aina se valoisa puoli.Kyllä se yksinäisyys mukana kulkee koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se yksinäisyys mukana kulkee koko ajan.
Entä yksinäinen vanhuus, miksi Jumala salli minulle tämmöisen osan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä yksinäinen vanhuus, miksi Jumala salli minulle tämmöisen osan.
tottakai kun olet niin paha ihminen
- Anonyymi
eiku viljan suuhun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiku viljan suuhun
poika ystävän auuhun aiis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää muistaa, että Jumala tietää, mikä kenellekin on milloinkin parasta, missä elämänvaiheessa on perheellinen tai perheetön vai onko koko ikänsä. Siitä osasta mikä on annettu, kannattaa etsiä aina se valoisa puoli.Ei pitäisi kenenkään naimisissa olevan tulla neuvomaan , kun ei tiedä yksinäisen ihmisrn elämästä mitään.
Niillä matkoilla juuri näkeekin onnellisia pariskuntia.
- Anonyymi
No huhhuh. Miksi kidutatte itseänne tuollaisessa seurakunnassa🥵
- Anonyymi
Hyvä kysymys
- Anonyymi
olen vainottu ihminen vilja vainoaa mua ryllä se tuijottelee sekavin katsein ja juoksee vauhkona pitkin pituuttaan ryn lattioita nuollen kuin mikäkin siippa
- Anonyymi
sillä outoja tapoja kuten lähtee kesken puheen kun vähän kolahtaa ja kun sanoo pöö se juoksee ovesta ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sillä outoja tapoja kuten lähtee kesken puheen kun vähän kolahtaa ja kun sanoo pöö se juoksee ovesta ulos
esittää maireita hymyjä kaikkien nähden ja sanoo olen pahoillani että kaikki näkisivät sen ja sanoo kurl kurl kuiks
- Anonyymi
vieläkö jumala rakastaa minua
- Anonyymi
enhän ole paha ja ilkeä ihminen kun en ole edes mode
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746354MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415418Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624279NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734142Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja673901Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.761237- 3281105
- 601060
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32880Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831