En rakasta enää ketään olen vain omistettu

Anonyymi-ap

uskoville ja ne saavat käyttää minua hyväksi ja voin vain työ myyränä ajaa heidän etujaan jos vain olo suhteet sallivat sen

40

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsepä tuon sallit.
      Voisit myös itse toimia toisin.

• Anonyymi

niin kauan kun pysynyt hyvästi uskomassa se toimii mutta kun minusta tulee huono uskovainen istun täällä parjaamassa epä uskoisia kun ne ovat niin ilkeitä ja tuottavat vain murhetta kaikille jotka eivät usko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin kauan kun pysynyt hyvästi uskomassa se toimii mutta kun minusta tulee huono uskovainen istun täällä parjaamassa epä uskoisia kun ne ovat niin ilkeitä ja tuottavat vain murhetta kaikille jotka eivät usko

eli mistä kenkä puristaa

• Anonyymi

ja toisekseen sallin sen vain niille jotka minuun uskovat muutoin siitä tulee farssi jonka todellisuutta ei olemattomasta epäile vaan saisimme niinkuin meille opetettu sanoa tuossa on se joka on kuollut meidän syntisten puolesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja toisekseen sallin sen vain niille jotka minuun uskovat muutoin siitä tulee farssi jonka todellisuutta ei olemattomasta epäile vaan saisimme niinkuin meille opetettu sanoa tuossa on se joka on kuollut meidän syntisten puolesta

+olemattomista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja saamme sanoa tulkoon valkeus

• Anonyymi

vilja nyt voi palvella seura kuntaa panemalla joka ukon paksuksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vilja nyt voi palvella seura kuntaa panemalla joka ukon paksuksi

se kattelee vaan läskejä aukkoja viljalla on se ominaisuus kun se paneskelee aukkoja ne tulee raskaaksi

• Anonyymi

koko srkn johto kunta on daavidin synnissä mikäköhän hirvittävä rangaistus niille tulee

• Anonyymi

daavid vei vaimon ja siltä kuoli lapsi nyt käy toisin srk johto kunta tapetaan ja sen lisäksi ne joutuu helvettiin ja lapset viedään montun reunalle ja ammutaan mutta ne pääsee taivaaseen köyhä mies ei kuolekaan ja kaikki srkhon uskovat viedään ja aloitetaan sellaiset vainot jota ei ole koskaan ollut jumala on hyvin ankara laupeutta hän osoittaa vain niille jotka eivät menneet muun porukan mukana ja tumitsijoina srkta vastaan toimivat ne jotka joutuivat kärsimään heidän toimistaan tämä jumalan armo ja laupeus minkä vuoksi hänen hyvä tahtonsa tapahtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

daavid vei vaimon ja siltä kuoli lapsi nyt käy toisin srk johto kunta tapetaan ja sen lisäksi ne joutuu helvettiin ja lapset viedään montun reunalle ja ammutaan mutta ne pääsee taivaaseen köyhä mies ei kuolekaan ja kaikki srkhon uskovat viedään ja aloitetaan sellaiset vainot jota ei ole koskaan ollut jumala on hyvin ankara laupeutta hän osoittaa vain niille jotka eivät menneet muun porukan mukana ja tumitsijoina srkta vastaan toimivat ne jotka joutuivat kärsimään heidän toimistaan tämä jumalan armo ja laupeus minkä vuoksi hänen hyvä tahtonsa tapahtuu

kaikki srkn tekemät synnit kaivetaan esiin viat ja virheet ja kaikki rikokset ja niistä jumala itse kukin saa hänen hyvän tahtonsa mukaan mitä ankarimman rangaistuksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikki srkn tekemät synnit kaivetaan esiin viat ja virheet ja kaikki rikokset ja niistä jumala itse kukin saa hänen hyvän tahtonsa mukaan mitä ankarimman rangaistuksen

kunhan vaan vitsailin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kunhan vaan vitsailin

kukaan ei ole vienyt keltään mitään

• Anonyymi

ja vilja sanoo kuiks kurl kurl

• Anonyymi

kuiks

• Anonyymi

Aloittaja, kerroit minun psalmiani, koen että elämässä ei ole muuta kuin työ ja seurat ja työvuorot ry:llä. Kaipaan elämääni perhettä, jota en koskaan saanut.

• Anonyymi

Tyhjästä on huono nyhjästä. Seuroissa on mahdotonta tutustua, eikä miehiä edes ole kuin muutama. Minut on tuomittu elämää yksin tämä elämä.

• Anonyymi

Te yksinäiset, käyttäkää ihmeessä hyväksenne se mahdollisuus mikä teillä on! Ette ole sidottuja perheeseen ja lasten elättämiseen ja kasvattamiseen. Voitte käyttää kaikki rahanne itsellenne ja työajan ulkopuolisen ajan myös. Ei kenenkään vapaa-aika kulu kokonaan seurojen työvuoroissa. Harrastakaa, matkustakaa, nähkää ihmisiä! On aikaa lukea, esim. SRK julkaisee tosi hyviä kirjoja ja äänitteitä. Moni täystyöllistetty perheen kanssa voi vain haaveilla sellaisesta.

Pitää muistaa, että Jumala tietää, mikä kenellekin on milloinkin parasta, missä elämänvaiheessa on perheellinen tai perheetön vai onko koko ikänsä. Siitä osasta mikä on annettu, kannattaa etsiä aina se valoisa puoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te yksinäiset, käyttäkää ihmeessä hyväksenne se mahdollisuus mikä teillä on! Ette ole sidottuja perheeseen ja lasten elättämiseen ja kasvattamiseen. Voitte käyttää kaikki rahanne itsellenne ja työajan ulkopuolisen ajan myös. Ei kenenkään vapaa-aika kulu kokonaan seurojen työvuoroissa. Harrastakaa, matkustakaa, nähkää ihmisiä! On aikaa lukea, esim. SRK julkaisee tosi hyviä kirjoja ja äänitteitä. Moni täystyöllistetty perheen kanssa voi vain haaveilla sellaisesta.

Pitää muistaa, että Jumala tietää, mikä kenellekin on milloinkin parasta, missä elämänvaiheessa on perheellinen tai perheetön vai onko koko ikänsä. Siitä osasta mikä on annettu, kannattaa etsiä aina se valoisa puoli.

on se ihanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se yksinäisyys mukana kulkee koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se yksinäisyys mukana kulkee koko ajan.

Entä yksinäinen vanhuus, miksi Jumala salli minulle tämmöisen osan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä yksinäinen vanhuus, miksi Jumala salli minulle tämmöisen osan.

tottakai kun olet niin paha ihminen

• Anonyymi

eiku viljan suuhun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eiku viljan suuhun

poika ystävän auuhun aiis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäisi kenenkään naimisissa olevan tulla neuvomaan , kun ei tiedä yksinäisen ihmisrn elämästä mitään.
        Niillä matkoilla juuri näkeekin onnellisia pariskuntia.

• Anonyymi

No huhhuh. Miksi kidutatte itseänne tuollaisessa seurakunnassa🥵

• Anonyymi

Hyvä kysymys

• Anonyymi

olen vainottu ihminen vilja vainoaa mua ryllä se tuijottelee sekavin katsein ja juoksee vauhkona pitkin pituuttaan ryn lattioita nuollen kuin mikäkin siippa

• Anonyymi

sillä outoja tapoja kuten lähtee kesken puheen kun vähän kolahtaa ja kun sanoo pöö se juoksee ovesta ulos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sillä outoja tapoja kuten lähtee kesken puheen kun vähän kolahtaa ja kun sanoo pöö se juoksee ovesta ulos

esittää maireita hymyjä kaikkien nähden ja sanoo olen pahoillani että kaikki näkisivät sen ja sanoo kurl kurl kuiks

• Anonyymi

vieläkö jumala rakastaa minua

• Anonyymi

enhän ole paha ja ilkeä ihminen kun en ole edes mode

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6354
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5418
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4279
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4142
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3901
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      76
      1237
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1105
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      60
      1060
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      880
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      831
    Aihe