Pikku lintu visertää taivaalla se lentää

Anonyymi-ap

lujaa mahdottoman lujaa kala lokki heittää volttia ilmassa pomo jarruttaa risteyksessä sillä on kiire töihin valot vaihtuvat ja se painaa kaasun pohjaan höyry veturi jarruttaa risteyksessä ja gaselli hyppää tien yli tuuli puhaltaa koivussa maa orava kiipeää puuhun ja heittää kävyn maahan kissa kapuaa sen perään ja maukuu olen onnellinen kun äiti keittää puuroa

9

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toinen mielenveikko täällä! Sunkin mielenkantimet näyttää olevan yhtä vinossa, kuin minunkin. Emme ole yksin. Meitä pimahtaneita on kasvava joukkko. Sitä mukaa ku talouksia kaatuu ja ihmiset joutuu oman onnen nojaan, alkaa ihmisien mieliä pimahtaa laajemminkin. Isästäni esimerkiksi tuli juoppo, vaikken olisi siitä ikinä uskonut. Minu mielenkantimet heilahtivat voimien ehtyessä takakenoon ja lukeudun kanssasi samaan kastiin. Eli järki on meiltä otettu pois ja tuskin tullaan sitä takaisin antamaankaan. Etenkään, kun Jumala ei rukouksiamme kuule.

• Anonyymi

Tiedätkö mitä mun isä sano että se heittää viina pullon kiveen

• Anonyymi

Yritin opetella kirjoittamaan totuus on se muutenhan mä olen kaista pää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö mitä mun isä sano että se heittää viina pullon kiveen

opettele yhdistelysanat! Viina ja pullo yhdistetään yhteen, eli on yhdistelmäsana. Oot näköjään nukkunut äidin kielen tunnilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

opettele yhdistelysanat! Viina ja pullo yhdistetään yhteen, eli on yhdistelmäsana. Oot näköjään nukkunut äidin kielen tunnilla.

en ole kirjan oppinut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole kirjan oppinut

se harmittaa monia fariseuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se harmittaa monia fariseuksia

olen kurja publikaani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen kyllä ollut äidinkielen tunnilla kumma kyllä osasin lukea ennen kouluun menoa kirjallinen tuotantoon ei ole kovin mairitteleva ja sain lukiossa 30 pistettä aineista ja abiksi pääsin kompensaation avulla äidinkieli oli Englannin jälkeen huonoin eli a

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen kyllä ollut äidinkielen tunnilla kumma kyllä osasin lukea ennen kouluun menoa kirjallinen tuotantoon ei ole kovin mairitteleva ja sain lukiossa 30 pistettä aineista ja abiksi pääsin kompensaation avulla äidinkieli oli Englannin jälkeen huonoin eli a

matikka tosin suju vaikka nukuin tunnilla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6354
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5418
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4279
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4142
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3901
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      76
      1237
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1105
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      60
      1060
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      880
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      831
    Aihe