Mitään jauhelihapulaa ei ole

Anonyymi-ap

Vaan kyse on siitä että tukijulli yrittää kupata lisää sosiaaliavustusta.
Tätähän jo "Maalaisliiton" maatalousministeri Essayah lupaili.
Tilaa liha ulkomailta ja jauhaa itse. Tiedät mitä saat.

10

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

köyhät persut syövät eniten paska jauhelihaa,

• Anonyymi

Kauppojen hyllyt ovat yhä täynnä naudanjauhelihaa. Ja vaikka ei olisikaan, miksi ei muka sianjauheliha kelpaa? Tai kanajauheliha? Hyvin terveellisiä vaihtoehtoja, kasvisjauhelihasta puhumattakaan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi lihapulla on maksimi per päivä. Näin vaikutat positiivisesti terveytesi ylläpitämiseen. Tähän tulisi kaikkien uskoa, koska suositus perustuu tieteeseen, eikä salaliittoteorioihin. Piste. https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/vain-yksi-lihapulla-paivassa-ruotsalaisprofessori-uudesta-suosituksesta-taysin-hullua/9242880

Oikeassa on ruotsalainen tiedemies, itse syönyt vuosikymmenet päivittäin pekonia, makkaroita ja lihaa useassa eri muodossa, vihannekset olen jättänyt vihreille ja vasemmistolaisille. Kunto on kova ja jaksaa tehdä metsänharvennusta ja viljelyä. Höpöheinillä ei niitä hommia tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa on ruotsalainen tiedemies, itse syönyt vuosikymmenet päivittäin pekonia, makkaroita ja lihaa useassa eri muodossa, vihannekset olen jättänyt vihreille ja vasemmistolaisille. Kunto on kova ja jaksaa tehdä metsänharvennusta ja viljelyä. Höpöheinillä ei niitä hommia tehdä.

Meille Maalausliitossa maakin on pannukakku, vaikka itse kuulumme vihreitten vasemmistolaisten apupuoluelaisiin. Viime hallituksessakin autoimme vihreitä, kommareita ja sossuja politiikanteossa.

• Anonyymi

Avaus on kommunistista hapatusta. Kansallisen maataloustuen ansioista jauhelihaa on ylipäätään saatavilla, mutta hintaa on korkattu vastaamaan tuotantokustannusten nousua, koska tukia ei ole nostettu vähään aikaan. Lisäksi puun markkinahinta on laskenut rajusti ja veronmaksajat saa maksaa osan siitä elintarvikkeissa.

• Anonyymi

Voi helv**ti.
        Eikö sen "yritystoiminnan" pitäisi olla kannattavaa ilman omaisuuden myymistä.
        Tukijuntti syyttää aina kaikkia muita paitsi itseään!

• Anonyymi

Menikö Mäntsälässä1932 hommat vähän v..ksi?

• Anonyymi

Sinä urbaani persutrolli et tunne edes yrittäjyyden peruskäsitteitä, sillä sekä yritystuki että maataloustuki ovat eri asioita kuin saksi-Riikan alentama sosiaaliavustus kaupungin sosiaalivirastosta ja/tai Kelasta.

• Anonyymi

Kunnioittakaa nyt edes sisarpuoluelaisianne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe