Vaan kyse on siitä että tukijulli yrittää kupata lisää sosiaaliavustusta.
Tätähän jo "Maalaisliiton" maatalousministeri Essayah lupaili.
Tilaa liha ulkomailta ja jauhaa itse. Tiedät mitä saat.
Mitään jauhelihapulaa ei ole
10
117
Vastaukset
- Anonyymi
köyhät persut syövät eniten paska jauhelihaa,
- Anonyymi
Kauppojen hyllyt ovat yhä täynnä naudanjauhelihaa. Ja vaikka ei olisikaan, miksi ei muka sianjauheliha kelpaa? Tai kanajauheliha? Hyvin terveellisiä vaihtoehtoja, kasvisjauhelihasta puhumattakaan.
- Anonyymi
Yksi lihapulla on maksimi per päivä. Näin vaikutat positiivisesti terveytesi ylläpitämiseen. Tähän tulisi kaikkien uskoa, koska suositus perustuu tieteeseen, eikä salaliittoteorioihin. Piste. https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/vain-yksi-lihapulla-paivassa-ruotsalaisprofessori-uudesta-suosituksesta-taysin-hullua/9242880
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi lihapulla on maksimi per päivä. Näin vaikutat positiivisesti terveytesi ylläpitämiseen. Tähän tulisi kaikkien uskoa, koska suositus perustuu tieteeseen, eikä salaliittoteorioihin. Piste. https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/vain-yksi-lihapulla-paivassa-ruotsalaisprofessori-uudesta-suosituksesta-taysin-hullua/9242880
Oikeassa on ruotsalainen tiedemies, itse syönyt vuosikymmenet päivittäin pekonia, makkaroita ja lihaa useassa eri muodossa, vihannekset olen jättänyt vihreille ja vasemmistolaisille. Kunto on kova ja jaksaa tehdä metsänharvennusta ja viljelyä. Höpöheinillä ei niitä hommia tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa on ruotsalainen tiedemies, itse syönyt vuosikymmenet päivittäin pekonia, makkaroita ja lihaa useassa eri muodossa, vihannekset olen jättänyt vihreille ja vasemmistolaisille. Kunto on kova ja jaksaa tehdä metsänharvennusta ja viljelyä. Höpöheinillä ei niitä hommia tehdä.
Meille Maalausliitossa maakin on pannukakku, vaikka itse kuulumme vihreitten vasemmistolaisten apupuoluelaisiin. Viime hallituksessakin autoimme vihreitä, kommareita ja sossuja politiikanteossa.
- Anonyymi
Avaus on kommunistista hapatusta. Kansallisen maataloustuen ansioista jauhelihaa on ylipäätään saatavilla, mutta hintaa on korkattu vastaamaan tuotantokustannusten nousua, koska tukia ei ole nostettu vähään aikaan. Lisäksi puun markkinahinta on laskenut rajusti ja veronmaksajat saa maksaa osan siitä elintarvikkeissa.
- Anonyymi
Voi helv**ti.
Eikö sen "yritystoiminnan" pitäisi olla kannattavaa ilman omaisuuden myymistä.
Tukijuntti syyttää aina kaikkia muita paitsi itseään! - Anonyymi
Menikö Mäntsälässä1932 hommat vähän v..ksi?
- Anonyymi
Sinä urbaani persutrolli et tunne edes yrittäjyyden peruskäsitteitä, sillä sekä yritystuki että maataloustuki ovat eri asioita kuin saksi-Riikan alentama sosiaaliavustus kaupungin sosiaalivirastosta ja/tai Kelasta.
- Anonyymi
Kunnioittakaa nyt edes sisarpuoluelaisianne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161