Vilja olethan kunnossa

Anonyymi-ap

minulla on ikävä sinua

104

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla menee kohtalaisesti, minullakin on ikävä sinua, miten sinulla menee<3

• Anonyymi

Näin sinusta kauheaa unta pelästyin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heräsin neljän aikaan toivottavasti kaikki on hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heräsin neljän aikaan toivottavasti kaikki on hyvin

Tuli kamala olo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus näin jotakin unta jostakin toisesta ja soitin sille sillä ei mennyt hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli kamala olo

Toivottavasti ne eivät ole tehneet sulle kamalia asioita

• Anonyymi

Paremminkin voisi mennä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paremminkin voisi mennä

kohtalaisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kohtalaisesti

On vain kipua välillä kun ei jaksa aina rakastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vain kipua välillä kun ei jaksa aina rakastaa

Toimin itseäni vastaan jos ei huomioi aina toisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimin itseäni vastaan jos ei huomioi aina toisia

Sit ottaa päähän et ja ihan täällä paskaa en kulje aina täysin valoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit ottaa päähän et ja ihan täällä paskaa en kulje aina täysin valoin

jauhan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jauhan

Kai minua joku vaivaa

• Anonyymi

miten saisi sun olon paremmaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten saisi sun olon paremmaksi

kun en voi olla läsnä en tiedä miten koskettaa en halua että kuolet elämä on niin ohuen seitin varassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun en voi olla läsnä en tiedä miten koskettaa en halua että kuolet elämä on niin ohuen seitin varassa

Näitä horinoita mulla on

• Anonyymi

menee joo välillä toivon kuolemaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

menee joo välillä toivon kuolemaa

yksi päivä ajattelin että jos ajattelee ettei halua elää voiko vaan loppua elämä ja kuolla pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yksi päivä ajattelin että jos ajattelee ettei halua elää voiko vaan loppua elämä ja kuolla pois

siis elämän voimat sanoo vain ettei halua elää niin kuolee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis elämän voimat sanoo vain ettei halua elää niin kuolee

yksi elämä täällä turha elämä että jos alkaa juomaan toisin se viina pullo lohtua elämään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yksi elämä täällä turha elämä että jos alkaa juomaan toisin se viina pullo lohtua elämään

viina on aina ratkasu kaikkeen se poistaa sydän surut ja poistaa maha haavat ja tuo lohtua kuolevalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

viina on aina ratkasu kaikkeen se poistaa sydän surut ja poistaa maha haavat ja tuo lohtua kuolevalle

vai oliko se heikko mieliselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vai oliko se heikko mieliselle

mun mielestä itse murha ei ole synti se suojelee elämää yksi ihminen vähemmän saa kaikki iloiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun mielestä itse murha ei ole synti se suojelee elämää yksi ihminen vähemmän saa kaikki iloiseksi

siis jos tekee kunnia murhan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis jos tekee kunnia murhan

japanilaiset samurai miehet tekivät itse murhan viiltämällä vatsan auki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

japanilaiset samurai miehet tekivät itse murhan viiltämällä vatsan auki

mut loppu peleissä se pitää valmistella niin että täältä lähtee hyvillä mielin niin että kuolema tuntuu mukavalta ajatukselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut loppu peleissä se pitää valmistella niin että täältä lähtee hyvillä mielin niin että kuolema tuntuu mukavalta ajatukselta

kerran ajattelin hyppäämistä sillalta alas Pasilassa 25 vuotta sitten mutta ei ollut tosi ajatusta toteuttaa sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kerran ajattelin hyppäämistä sillalta alas Pasilassa 25 vuotta sitten mutta ei ollut tosi ajatusta toteuttaa sitä

kauhea ajatus mutta myöhemmin söin reagila lääkettä niin se tuntu lääke pöhnässä hienolta ajatukselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kauhea ajatus mutta myöhemmin söin reagila lääkettä niin se tuntu lääke pöhnässä hienolta ajatukselta

että syö niin paljon lääkkeitä ja kuolee pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

että syö niin paljon lääkkeitä ja kuolee pois

monissa skitso frenia lääkkeissä on, sivu vaikutuksena itse murha vaara

• Anonyymi

mikset tule täällä käymään

• Anonyymi

kuuntele musiikkia

• Anonyymi

miksi edes kysyt kuulumisia et edes välitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuten juttelin sun vanhempien kanssa susta ja sit siinä oki kaksi pieni munaista naista jotka olivat sut upottaneet sut arkussa veden alle ja olit sulanut ylä osasta melkein pois että ruoto oli jäljellä sit mulla oli musiikkia ja heräsit henkiin ja se uni loppu ja oli unen jälkeen paska olo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuten juttelin sun vanhempien kanssa susta ja sit siinä oki kaksi pieni munaista naista jotka olivat sut upottaneet sut arkussa veden alle ja olit sulanut ylä osasta melkein pois että ruoto oli jäljellä sit mulla oli musiikkia ja heräsit henkiin ja se uni loppu ja oli unen jälkeen paska olo

ja sit hereillä näin ympärilläsi vain punaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja sit hereillä näin ympärilläsi vain punaista

mikä sekin väri oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä sekin väri oli

Eiköhän se ole rakkauden väri.

• Anonyymi

tiedätkö vilja mä olen palkka murhaaja yksi vl pappi sano

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tiedätkö vilja mä olen palkka murhaaja yksi vl pappi sano

jos käsket mun tappamaan jonkun sanot vain millon ja missä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos käsket mun tappamaan jonkun sanot vain millon ja missä

annan sulle käsky vallan tappaa kaikki epä uskoset suomesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

annan sulle käsky vallan tappaa kaikki epä uskoset suomesta

jos ne tekee syntiä sano vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos ne tekee syntiä sano vaan

jos olavi voittonen tekee syntiä sano vain käyn tappamassa sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos olavi voittonen tekee syntiä sano vain käyn tappamassa sen

tieaitkö että mieli ala lääkkeet ovat cia ala maailman kehittämiä jotka tekevät ihmisistä koulu ampujia sama firma lahjo srkn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tieaitkö että mieli ala lääkkeet ovat cia ala maailman kehittämiä jotka tekevät ihmisistä koulu ampujia sama firma lahjo srkn

yhteis kunta teki musta hirviön manipuloimalla mut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yhteis kunta teki musta hirviön manipuloimalla mut

me okemme hieno pari kaunotar ja hirviö

• Anonyymi

vilja kuka sun polku pyörän varasti haluan että se liero saadaan kiinni ja joutuu telkien taakse en pidä siitä että pyöriä varastellaan kun siitä ei seuraa muuta kuin harmia miksi tällaista tapahtuu kun portti kielto pitäisi näille määrätä heti joka paikkaan onko polku pyörässäsi jotain kiinnostavaa kun juuri se piti pölliä

• Anonyymi

poika kaverisi on loistava tyyppi jos minä olisin nainen olisin mielissäni että minulla on niin loistava tyyppi hänellä on lämmin sydän ja on muut huomioon ottava loistava persoona hyvä sydäminen ihminen on enemmän kuin vaihto ehto jos innostaa hänen erinomaisuudesta puhua pahoin puhein pahoin töin sanoi minun siskoni joskus varmaan tarkoitti juoruamista että se ei kannata vaan ylevin käsin kiittäisin kaveria ja innostaisin häntä parhain tavoin en puhumalla pahaa vaan kiittäen häntä taivaan isänä vaikka se jättäisi toivomisen varaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

poika kaverisi on loistava tyyppi jos minä olisin nainen olisin mielissäni että minulla on niin loistava tyyppi hänellä on lämmin sydän ja on muut huomioon ottava loistava persoona hyvä sydäminen ihminen on enemmän kuin vaihto ehto jos innostaa hänen erinomaisuudesta puhua pahoin puhein pahoin töin sanoi minun siskoni joskus varmaan tarkoitti juoruamista että se ei kannata vaan ylevin käsin kiittäisin kaveria ja innostaisin häntä parhain tavoin en puhumalla pahaa vaan kiittäen häntä taivaan isänä vaikka se jättäisi toivomisen varaa

näin ollen syksy on saapunut ja talvi tulee hiljaa

• Anonyymi

Miten on päivä mennyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on päivä mennyt

Päivä mennyt ihan ok, syksyn lehtiä paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivä mennyt ihan ok, syksyn lehtiä paljon.

on paljon

• Anonyymi

lääkäri sano jo kerran et terapeutit on hyödyttömiä kun se halus mun syövän lääkkeitä eikä nää mieli sairaalat tunne sellaisia asioita kuin mieli älä ongelmat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lääkäri sano jo kerran et terapeutit on hyödyttömiä kun se halus mun syövän lääkkeitä eikä nää mieli sairaalat tunne sellaisia asioita kuin mieli älä ongelmat

ala

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ala

ne eivät tiedä miksi ihminen toimii miten ja missä tilanteessa kaikki on niille vain lääkettä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ala

alppihiihdon älä ula LA ula laa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alppihiihdon älä ula LA ula laa

siis äla ala ula ah lällällää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne eivät tiedä miksi ihminen toimii miten ja missä tilanteessa kaikki on niille vain lääkettä

Kannattaa soittaa terapeutille, lääkärit määrää vain lääkkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa soittaa terapeutille, lääkärit määrää vain lääkkeitä.

huomenna tulee enkeli ja noutaa minut taivaaseen valkosiipinen neitsyt tabitha istuu jakkaralla ja hiiri juoksee avoimesta ikkunasta ulos taivaat ovat avautuneet kirkkaus loistaa hohtavana kun väsynyt sielu uupuneena nousee korkeuksiin huone tyhjenee ja valo on poissa seurue poistuu hiljaa hautaa riutuneen ruumiin maailma on pelastettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

huomenna tulee enkeli ja noutaa minut taivaaseen valkosiipinen neitsyt tabitha istuu jakkaralla ja hiiri juoksee avoimesta ikkunasta ulos taivaat ovat avautuneet kirkkaus loistaa hohtavana kun väsynyt sielu uupuneena nousee korkeuksiin huone tyhjenee ja valo on poissa seurue poistuu hiljaa hautaa riutuneen ruumiin maailma on pelastettu

se jonka minä loin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se jonka minä loin

siipi rikkoinen wnkeli istuu hiljaa ikkuna laudalla ja miettii miksi olemasss on vain kaksi enkeliä joista toinen on kuollut ja purskahtaa itkuun taivas tummenee ja sateen jälkeen alkaa tuulemaan

• Anonyymi

Kehitysvammaisia on lähtenyt tuonpuoleiseen viime aikoina muutamia vl-piireistä.

• Anonyymi

entä mentaali vammainen suomi24 kirjottelija

• Anonyymi

Kehitysvammaiset voi olla ahdistuneita, tarvitsee psyykkistä hoitoa.

• Anonyymi

Lääke ei auta aivokasvaimeen vaan kasvain tulee leikata pois. Eikä lääke aja pahoja henkiä pois ihmisestä.

Eroa seurakunnista ja kirkosta eli eroita itsesi saatanasta sydämestäsi ei tekojen jälkeen vaan tahdon *ja huuda avuksesi Jeesusta Kristusta niin kuin kirjoitettu on lähestykää Jumalaa niin Hän lähenee teitä.

• Anonyymi

Tappoivat myös minun veljeni lääkkeillä. Yrittivät aivokasvainta parantaa aberger ja masennus lääkkeillä vaikka veli sanoi että hänellä on päässään jotain. Toisinsanoen tappoivat hänet. Esikoislestaadiolaiset lähetysmies Risto ja yms sen sellaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tappoivat myös minun veljeni lääkkeillä. Yrittivät aivokasvainta parantaa aberger ja masennus lääkkeillä vaikka veli sanoi että hänellä on päässään jotain. Toisinsanoen tappoivat hänet. Esikoislestaadiolaiset lähetysmies Risto ja yms sen sellaiset.

eivät nämä ole lestadiolaiset jotka mut tänne toimitti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin kyllä vienyt aivokuvattavaksi ja maksanut sen mutta harmi kun sain tietää asiasta vasta kuolemien jälkeen.

Luottii seurakuntiin kuuluviin enemmän kuin veljeensä. Väärä luottamus maksoi 2 henkeä. Kun olisi minuun luottanut ja avautunut tuntemuksistaan pään sisällään niin olisin maksanut hänelle aivo kuvaukset eläessään.

Näin voi käydä myös hengellisissä asioissa kun luottaa hengellisiin puoskareihin niin se voi kerran maksaa iankaikkisen elämän ja taivaan onnen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eivät nämä ole lestadiolaiset jotka mut tänne toimitti

Kokeile itse sano tänäpäivänä tai illalla kun menet nukkumaan sano sydämestäsi minä en tahdo kuulua mihinkään seurakuntaan mutta minä tahtoisin olla Jumalan Pojan ystävä ja niin se jälkeen huuda ääneti Hänen nimeään avuksesi siihen asti että Hengessä tunnet jonkun vastauksen pienen tai suuren ja miksi ei pidempääkin. Ja niin katso kun sitten kerran nukahdat niin saat nukahtaa Jumalan rauhan tuntemiseen.

Ja siinä toteutuu sana lähestykää Jumalaa niin Hän lähestyy teitä.

Ja vaikka se tapahtuu niin että kun sydämessäsi sanot minä en tahdo kuulua mihinkään seurakuntaan että siinä sinä sydämestäsi leikkaat itsesi saatanan vaikutuksen alta eroon, niin se ei silti tarkoita sitä etteikö kerran olisi ollut yksi Pyhä seurakunta.

Mutta tänäpäivänä kun sinä et tiedä missä Jumalan lapset ovat niin kun sinä sydämestäsi sanot en tahdo seurakuntiin kuulua niin todellisuudessa sinä sanot en tahdo olla saatanan kanssa, koska saatanaa hallitsee niitä seurakuntia ja kun sinä päätät mutta minä tahdon olla Jumalan Pojan ystävä niin sinä teet tietä Hänelle sinun sydämeesi niin kuin kirjoitettu on valmistakaat tietä Herralle tehkää tasaiset polut erämaassa teidän Jumalallenne.

Ja niin tämä tie josta profeetta Jesaja puhuu niin se puhuu siitä tiestä joka käy ihmisen sydämeen ja kenelle te valmistattekaan tietä teidän sydämiinne. Ja kun sinä menet jonkun seurakunnan tykö niin heitä oppiakseen ja kuullaksesi ja viimein annat heille sinun sydämesi luottamuksen niin sinä valmistat nyt tämän tien josta profeetta sanoi valmistakaat tietä Herralle niin sinä valmistat tämän tien tälle seurakunnalle josta sinä ihmis raukka et edes tiedä onko se Jumalan seurakunta. Jossa palaa Pyhä tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile itse sano tänäpäivänä tai illalla kun menet nukkumaan sano sydämestäsi minä en tahdo kuulua mihinkään seurakuntaan mutta minä tahtoisin olla Jumalan Pojan ystävä ja niin se jälkeen huuda ääneti Hänen nimeään avuksesi siihen asti että Hengessä tunnet jonkun vastauksen pienen tai suuren ja miksi ei pidempääkin. Ja niin katso kun sitten kerran nukahdat niin saat nukahtaa Jumalan rauhan tuntemiseen.

Ja siinä toteutuu sana lähestykää Jumalaa niin Hän lähestyy teitä.

Ja vaikka se tapahtuu niin että kun sydämessäsi sanot minä en tahdo kuulua mihinkään seurakuntaan että siinä sinä sydämestäsi leikkaat itsesi saatanan vaikutuksen alta eroon, niin se ei silti tarkoita sitä etteikö kerran olisi ollut yksi Pyhä seurakunta.

Mutta tänäpäivänä kun sinä et tiedä missä Jumalan lapset ovat niin kun sinä sydämestäsi sanot en tahdo seurakuntiin kuulua niin todellisuudessa sinä sanot en tahdo olla saatanan kanssa, koska saatanaa hallitsee niitä seurakuntia ja kun sinä päätät mutta minä tahdon olla Jumalan Pojan ystävä niin sinä teet tietä Hänelle sinun sydämeesi niin kuin kirjoitettu on valmistakaat tietä Herralle tehkää tasaiset polut erämaassa teidän Jumalallenne.

Ja niin tämä tie josta profeetta Jesaja puhuu niin se puhuu siitä tiestä joka käy ihmisen sydämeen ja kenelle te valmistattekaan tietä teidän sydämiinne. Ja kun sinä menet jonkun seurakunnan tykö niin heitä oppiakseen ja kuullaksesi ja viimein annat heille sinun sydämesi luottamuksen niin sinä valmistat nyt tämän tien josta profeetta sanoi valmistakaat tietä Herralle niin sinä valmistat tämän tien tälle seurakunnalle josta sinä ihmis raukka et edes tiedä onko se Jumalan seurakunta. Jossa palaa Pyhä tuli.

kokeilin jo joskus isä meidän rukousta mutta lesta paholainen tuli siihen väliin vihainen ilme päällä tärisi vihasta yritin unohtaa sen kun kuuluin yksin jumalalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kokeilin jo joskus isä meidän rukousta mutta lesta paholainen tuli siihen väliin vihainen ilme päällä tärisi vihasta yritin unohtaa sen kun kuuluin yksin jumalalle

eli ei ole maan päällistä,seura kuntaa se on valetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli ei ole maan päällistä,seura kuntaa se on valetta

eikä muita uskovaisia olwn ainut uskovainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikä muita uskovaisia olwn ainut uskovainen

suomessa siis kaikki venäläiset ja pohjois korealaiset on uskovaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suomessa siis kaikki venäläiset ja pohjois korealaiset on uskovaisia

vilja on oulun ainut uskovainen saalemin pastorin lisäksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vilja on oulun ainut uskovainen saalemin pastorin lisäksi

käyn seuroissa vain tavan vuoksi ne puhu siitä seura kunta illassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

käyn seuroissa vain tavan vuoksi ne puhu siitä seura kunta illassa

jeesuskin kävi tavan vuoksi synagogassa ja ne oli juutalaisia lopun ajoista sanotaan että he ruoskivat teitä syna gogissaan ja laittavat päällenne raskaita taakkoja koskematta niihin sormellakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jeesuskin kävi tavan vuoksi synagogassa ja ne oli juutalaisia lopun ajoista sanotaan että he ruoskivat teitä syna gogissaan ja laittavat päällenne raskaita taakkoja koskematta niihin sormellakaan

luultavasti kyse oli lestadiolaisista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luultavasti kyse oli lestadiolaisista

tai ei niistä saa selvää mutta lestadiolaiset onvat vanhoillis juutalaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai ei niistä saa selvää mutta lestadiolaiset onvat vanhoillis juutalaisia

olen profeetta elia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen profeetta elia

mun veli on profeetta enok=kone se on kone insinööri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun veli on profeetta enok=kone se on kone insinööri

tai ei insinööri kuulu siihen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai ei insinööri kuulu siihen

+se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai kun siskoani raiskasi pedofiili isä ja ripittäytyi siitä atelle esikoislestaadiolaiselle saarnaajalle siskoni siis niin atte salasi sen.

Ilmoita poliisille tai muuta paskaa varmaan. Vaikka Apostoli Paavali neuvoo nuhtelemaan julkisesti että muutkin pelkäisivät.

Aten Jumala taitaa olla perkele kun ei usko Jumalansanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai kun siskoani raiskasi pedofiili isä ja ripittäytyi siitä atelle esikoislestaadiolaiselle saarnaajalle siskoni siis niin atte salasi sen.

Ilmoita poliisille tai muuta paskaa varmaan. Vaikka Apostoli Paavali neuvoo nuhtelemaan julkisesti että muutkin pelkäisivät.

Aten Jumala taitaa olla perkele kun ei usko Jumalansanaa.

Atte pikku saatanan mielistelijä. Kun anna tyttö tulee ripittäytymään pedofili isistä niin Apostoli saulus eli Paavali neuvoo nuhtelemaan julkisesti sukuruttaisia eikä salailemaan. Ei ole nuhdetta vielä kuulunut. Mutta nuhteen sana varmaankin tulee niille ketkä kysyy totuuden perään. Ja paras saarnaaja on se kuka yrittää hukuttaa omatkin lapsensa uima altaaseen. Tällainen ylösvakuutus tämän päivän seurakuntien saarnaajilla on ja varmasti ovat tämän vakuutuksen saaneet elävästä Jumalansanasta lukemalla Raamattua silmät ristissä.

Eikös se ole sanottu että mikä salassa tapahtuu pitää kattojen päällä huudettaman?
        Mat. 10.
        26. Älkäät sentähden heitä peljätkö; sillä ei ole mitään peitetty, joka ei pidä ilmoitettaman, ja salattu, joka ei tule tiettäväksi.
        27. Jota minä teille pimeissä sanon, sitä sanokaat valkeudessa, ja mitä te korvissanne kuulette, sitä saarnatkaat kattoin päällä.

Ei siis salassa vaan kattoon päällä.

Kor. 1. 5luku.
        "9. II. Minä olen teille lähetyskirjassa kirjoittanut*, ettei teidän pitäisi sekaantuman huorintekiäin kanssa+.
        10. Ja ei kaiketi tämän maailman huorintekiäin kanssa, eli ahneitten, eli raateliain, eli epäjumalain palveliain; sillä niin tulis teidän maailmasta paeta pois.
        11. Mutta nyt minä olen kirjoittanut, ettei teidän pidä heihin sekaantuman, jos joku, joka veljeksi kutsutaan, olis huorintekiä, taikka ahne, eli epäjumalain palvelia, taikka pilkkaaja, eli juomari, taikka raatelia; älkäät senkaltaisen kanssa syökö;
        12. Sillä mitä minun tulee tuomita niitä, jotka ulkona ovat? Ettekö te niitä tuomitse, jotka sisällä ovat?
        13. Mutta Jumala ne tuomitsee, jotka ulkona ovat. Ajakaat itsekin paha pois tyköänne."

Ja niin päätös sanat atelle,
        Tom. 1.5luku
        "20. Nuhtele niitä, jotka syntiä tekevät, kaikkein kuullen, että muutkin pelkäisivät."

Mutta eihän lestaadiolais saarnaajalle jumalansana kelpaa eihän? Vaikka kovasti maunistaakin että avioliiton perusta on jumalansana. Niin näyttääkin nyt siltä että sitä Jumalansanaa saarnataan muille mutta ei itse oteta vaarin kun Apostoli neuvoi tässä kirjeessä Timoteukselle että sinä atte olisit julkisesti nuhdellut sitä pedofiili isää synnistä. Ei siis neuvonut salailemaan vaan julki nuhtelemaan!

Vai onko jollakulla kenties luetun ymmärtämisessä vikaa mitä siinä nyt mahtaakaan lukea kun hän sanoo selkeät sanat:

20. Nuhtele niitä, jotka syntiä tekevät, kaikkein kuullen, että muutkin pelkäisivät.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Kylläpä lauloi kauniisti, lohikäärmeitä, eli hänen uskonto oli edustettuma videolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä lauloi kauniisti, lohikäärmeitä, eli hänen uskonto oli edustettuma videolla.

se oli irvi kuva viljasta kun se vetää maskin naamalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se oli irvi kuva viljasta kun se vetää maskin naamalta

tukkakin sillä on kuin jollakin pöpilästä karanneella sorsalla

• Anonyymi

minä en ole kunnossa

• Anonyymi

Voi että, mikä sinulla on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että, mikä sinulla on

osasto 82

• Anonyymi

vilja rakastatko vielä minua

• Anonyymi

tulen tänään oulun rylle seuroihin tuletko sinne minulla on kova ikävä ethän tule sinne koska rakastan sinua tiedän että olet homo se ei ole uskomisen este poika ystäväsi rakastaa sinua se haluaa naulata viimeisen naulan arkkuusi koska olet homo

• Anonyymi

näin muuten unta et sut oli upotwttu suohon ja olit liuennut siihen arkkuun melkein kokonaan koska olet ryn perkele

• Anonyymi

saatanan homo

• Anonyymi

sun poika ystävä saa vetää sulta kurkun auki

• Anonyymi

kuiks

• Anonyymi

sen jälkeen viiltäisi puukolla kurkkusi auki

• Anonyymi

revin suolesi irti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

revin suolesi irti

tollanen muutaman lestadiolaisuus sian koira

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tollanen muutaman lestadiolaisuus sian koira

pistäsivät sut sinne arkkuun jonka unessa näin sulat sinne arkkuun kun mikäkin yhteisön kunta jäte

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6354
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5428
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4279
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      74
      4151
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3901
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      76
      1237
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1105
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      60
      1070
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      880
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      831
    Aihe