1 Pidä huolta hygieniasta. 2 käytä liukkaria. 3 pidä seksi miesten välisenä. Paljon peppuseksiä harrastaneena ottavana sekä antavana olen tullut siihen tulokseen että perse panot on oikeesti miesten välillä kaikkein parasta. Naisten pepussa ei oo mitään vikaa ja monesti ulkoisesti viehättävämpiä mutta jos haluaa kunnon eläimellistä menoa niin 2 miehen kombo on siihen passeli 👌... Nauttikaa syksystä ja peppujen liukkaudesta
3 sääntöä onnistuneeseen peppuseksiin
6
867
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni tarkennus. Pitää olla ohut pieni mulukku ja väljä horoperse, niin voisi onnistua. Parempi on naida aitoa naista kunnon kullilla.
- Anonyymi
Suurta, mahtavaa! Kokenut homomies ottava ja antava toibottaa vähemmän kokeneille "peppuseksinsä" sutuudesta!?
Mutta milä ruumiin oza "peppu", perse takamuz, takapuoli jne. on oikeastazn?
Uskoisin tämä kaiken kokenut suosittelija tarkoittaa kiitenkin tässä ANAALISEKSIÄ?
Peppuakin voi seksualisoida miehillä, naisillakin.
Sehän on itseasiassa pakarat lähinnä joka on "peppu" neutraalina sanasta perse!
Pzkaroitakin voi käyttää seksuaalisesti toki, mutta sen perdevaon sisällö on se "herkku" jota mifhille tarjotaan.
Ja siellän on se ANAALI, ANUS, PERÄREIKÄ, PERÄSUOLI JA MITÄ VIELÄ!
Sanotaan annan ja annoin persettä... Se voi naisia koskien olla myös että miehet saa persettä mutta oikeammin se onkin vittua naisilta!
Sopiiko näin?
Anaali anaalina ja perse keikkuu kutsuvana!- Anonyymi00005
Porsas röh röh
- Anonyymi
4 juo kaljaa ennen panoa ja jälkeen.
kyllä siinä on kyllä asiaa , eläimellisen kiimasta menoa vaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k363795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511724- 731379
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1751096Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84945
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41836Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49791- 39760