3 sääntöä onnistuneeseen peppuseksiin

Anonyymi-ap

1 Pidä huolta hygieniasta. 2 käytä liukkaria. 3 pidä seksi miesten välisenä. Paljon peppuseksiä harrastaneena ottavana sekä antavana olen tullut siihen tulokseen että perse panot on oikeesti miesten välillä kaikkein parasta. Naisten pepussa ei oo mitään vikaa ja monesti ulkoisesti viehättävämpiä mutta jos haluaa kunnon eläimellistä menoa niin 2 miehen kombo on siihen passeli 👌... Nauttikaa syksystä ja peppujen liukkaudesta

6

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieni tarkennus. Pitää olla ohut pieni mulukku ja väljä horoperse, niin voisi onnistua. Parempi on naida aitoa naista kunnon kullilla.

• Anonyymi

Suurta, mahtavaa! Kokenut homomies ottava ja antava toibottaa vähemmän kokeneille "peppuseksinsä" sutuudesta!?

Mutta milä ruumiin oza "peppu", perse takamuz, takapuoli jne. on oikeastazn?

Uskoisin tämä kaiken kokenut suosittelija tarkoittaa kiitenkin tässä ANAALISEKSIÄ?
      Peppuakin voi seksualisoida miehillä, naisillakin.
      Sehän on itseasiassa pakarat lähinnä joka on "peppu" neutraalina sanasta perse!
      Pzkaroitakin voi käyttää seksuaalisesti toki, mutta sen perdevaon sisällö on se "herkku" jota mifhille tarjotaan.
      Ja siellän on se ANAALI, ANUS, PERÄREIKÄ, PERÄSUOLI JA MITÄ VIELÄ!

Sanotaan annan ja annoin persettä... Se voi naisia koskien olla myös että miehet saa persettä mutta oikeammin se onkin vittua naisilta!
      Sopiiko näin?
      Anaali anaalina ja perse keikkuu kutsuvana!

• Anonyymi00005

Porsas röh röh

• Anonyymi

4 juo kaljaa ennen panoa ja jälkeen.

• kyllä siinä on kyllä asiaa , eläimellisen kiimasta menoa vaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1091
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      820
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      775
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      573
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      522
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      494
    8. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      483
    10. Sinun kanssasi

Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver
      Ikävä
      36
      476
    Aihe