Keskisarjalta kova paljastus: puuhailee omiaan eduskunnassa

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c9bec62b-ed78-4c3b-9835-f259ef3ec352

"Koululainen kysyy videolla Keskisarjalta, meneekö työ vapaa-ajan päälle.

– No, sanoisin ennemmin niin, että vapaa-aika menee töiden päälle. Täällä on aika vähän mitään hyödyllistä tekemistä. Tänään jos mä tulin taloon yhdeksältä ja lähden neljältä, niin siitä ajasta mä oon ehkä pari tuntia kuntosalilla, yhden tunnin kävelyllä hautausmaalla, ja senkin ajan, mitä mä istun valiokunnissa ja täysistunnossa, niin kirjoittelen jotakin historiajuttua, joka ei liity eduskuntaan, Keskisarjaa paljastaa.

– Minun mielestäni on ihan väärin, jos joku kansanedustaja valittaa, että hänellä on liikaa töitä. Tämä on aika vähätöinen paikka verrattuna ulkomaailman oikeisiin töihin, Keskisarja päättää.

Keskisarja on ensimmäisen kauden kansanedustaja. Hänen palkkionsa on 7 637 euroa kuukaudessa, minkä päälle hän saa kulukorvausta 986,81 euroa."

19

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Adhd + jotakin kirjoja

• UUSI

Keskikalja on yhtä hyödyllinen ns.''kansanedustaja'' kuin aikanaan oli Teukka Hakkarainen.Rahan takia Keskikalja hillotolpalle pyrki ja myös pääsi kun tollot häntä
      äänesti.

• Anonyymi
        UUSI

Juurikin näin. Persut ovat häpeäksi tälle maalle. Ennenkaikkea itselleen.

• Anonyymi
      UUSI

Persut tykkäävät elättää niitä ,jotka eivät mitään työtä tee. Siis omia kansanedustajiaan. Myös ministerit kuuluvat samaan tyhjäntoimittajien sakkiin. Ja koko persu porukka kastiin idiootit ihmemaassa.

• Anonyymi
      UUSI

Keskisarja , Suuri suomalainen perspersu , mies vailla aivoja.

• Anonyymi
      UUSI

Siinä persut saavat sitä mitä tilasivat , tai siis äänestivät ….eli ei mitään !
      Ihan niinkuin muutkin persu kansanedustajat. Eivät, mitäänosaa,eivätkä tajua.
      Älämölöä ja haukkumista.
      Ovat kuin navetan nurkalla huutelevat rakkikoirat. Joita kokoomuslaiset kusettavat mennen tullen.

• Anonyymi
        UUSI

Keskisarjan palkkio on 7 637 euroa kuukaudessa, minkä päälle hän saa kulukorvausta 986,81 euroa.
        Keskisarja voisi puolittaa palkkansa, kun ei kerran töitäkään tee.

• Anonyymi
      UUSI

Keskisarja sanoo niinkuin asiat on kaunistelematta ja suoraan. Tuohan tiedetään sanomattakin, että kansanedustajilla ei työt paina. työviikotkin lyhennettyjä, saa tulla ja mennä työhön silloin kuin huvittaa, ei tarvitse poissaoloista selvitystä tehdä. Puolet vuodesta istuntovapaata eli lomaa. Palkka on ensimmäisen kauden kansanedustajalla n. 8000 e. osasta ei tarvitse edes veroa maksaa. Monenmoisia ilmaisia luontaisetuja.

Tuollainen Keskisarjan rehellisyys on ihailtavaa. Ei esitä mitään, on sitä mitä on.

• Anonyymi
        UUSI

Keskisarja voisi mennä muualle "olemaan rehellinen". Ei loisia tarvita
        eduskunnassa.

• Anonyymi
      UUSI

Hillotolppa saavutettu.

• Anonyymi
      UUSI

No kerrankin Keskisarja puhuu asiaa.Persut eivät tee mitään eduskunnassa,mutta tienaavat hulppeasti ja kivoja etuja.Nuohan on aina jollain lomalla ja sitten vierailevat "töissä".Hillotolpalla on hyvä olla.

• Anonyymi
        UUSI

Ottavat vielä saikkua hyvin matalalla kynnyksellä. Purrakin oli viikkotolkulla poissa nuhan vuoksi. Minun yrityksessäni olisin pyytänyt välittömästi sairaslomatodistuksen.

• Anonyymi
      UUSI

Persut voisi vaihtaa puolueensa nimeksi Hillotolpanmetsästäjät.
      Hyville palkoille vaan pyrkivät!
      Tuo Keskisarjakaan ei osaa kuin suutaan soittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Puolet persuista joutuu etsimään uuden suojatyöpaikan vaalien jälkeen.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Sama tauti keskikaljan kanssa .... ? Absolutismi ..... ?

• Anonyymi
      UUSI

Miksi kansan pitää elättää näitä persuloisia ?

• Anonyymi
      UUSI

Jokainen joka yhtään seuraa niin varmasti ymmärtää mistä henkilöstä kyse.
      Toki sitten voi kysyä mistä saanut äänensä että on kansanedustaja?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      408
      3187
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      88
      2348
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2319
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      21
      1990
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      181
      1504
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      11
      1347
    7. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      201
      1139
    8. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1082
    9. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      92
      979
    10. Iltalehden evästeasetukset

No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee
      Maailman menoa
      119
      962
    Aihe